Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Çatışma Yönetimi Eğitimi

Çatışma Yönetimi Eğitimi

Çatışma Yönetimi Eğitimi


Çatışma Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Amacı

Şirket içi çatışmalar şirket yönetimi veya bireyler arası ilişkilerden kaynaklanır. Ortak yön belirli düzeyin üzerine çıkan baskı faktörüdür. Uyumsuzluklar ve zor durumların oluşumu, çatışmalar için uygun zemini hazırlar. Önemli olan öncelikle bu ortam oluşumlarını önceden fark ederek gerekli önlemleri almaktır. Eğitimin başlıca amacı önleme faaliyetleri ve çatışmanın vuku halinde devreye sokulması gereken sistemli çalışmalar hususunda bilgi sağlamaktır.

Eğitime Kimler Katılmalı

Üst ve Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici adayları

Eğitim Yöntemi:

Vaka analizleri, Uygulamalı grup çalışmaları, Role-playler

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Çatışma Türlerinin neler olduğu
  • Önleyicilik Metodunun nasıl uygulandığı
  • Çatışmalarda Öfke Kontrolü Yöntemleri
  • İş Yaşamında Çatışma Faktörleri
  • Çatışmalarda Uygulanabilecek Stratejik yöntemler
  • Çatışmanın Kurumsal İyileştirmeye Katkısının nasıl olabileceği

Eğitim içeriği

  • Kavram Yaklaşımı ve Tanım
  • Yönetme İçin Döngünün Oluşturulması
  • Çatışma Türleri
  • Algı Sorunları, Anlaşmazlık ve Çatışma Ortamı
  • Önleyicilik Metodu
  • Etkin Yönetilmeyen Çatışmanın Bireylere ve Şirkete Zararları
  • Etkin Çatışma Çözümü İçin Öneriler
  • Çatışmanın Çözümlenmesinde Uygun Yaklaşımlar
  • Çatışma Yönetiminde Kişilik Tiplerini Bilmenin Önemi
  • Çatışma Durumundaki Davranış Şekilleri ve Savunma Mekanizmaları
  • İş yerinde Çatışma Senaryoları
  • Çatışmalarda Öfke Kontrolü Yöntemleri
  • Çatışmanın Psikolojik Boyutu
  • İş Yaşamında Çatışma Faktörleri
  • Çatışmalarda Uygulanabilecek Stratejiler
  • Stres Faktörü ve Çatışma İlişkisi
  • Kişilerarası Çatışmanın Nedenleri
  • Kişilerarası Çatışmanın Mükemmele Ulaşmadaki Rolü
  • Çatışan Taraflar Olarak Çalışanlar
  • Çatışma Artırıcı/Önleyici Olarak İletişim
  • İletişim Kurmadaki Potansiyel Güçlükler (Algılama Yanılmaları, Çift Yönlü - Tek Yönlü İletişim)
  • İletişim Bozuklukları: Sürtüşme ve Çatışma
  • Duyguların Etkin Yönetimi
  • Çatışmanın Kurumsal İyileştirmeye Katkısı
  • Özel Yaşam ve Kurumsal İlişkilerde Karşılaşılan Gerçek Yaşam Vakalarının Tartışılması

Eğitim Bilgileri


Çatışma Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim