Biymed Eğitim

Kurumsal Eğitimler

Biymed Eğitim


Kurumsal Eğitimler ve Kurumsal Gelişim Eğitimleri


Kurumsal Eğitimler

Akademik Çözümler

Biymed Akademi


Kaliteli Eğitimlerde her yol Biymed Akademiye çıkar


Kurumsal ve Kişisel Gelişim Eğitimleri


Eğitimler

Yaklaşan Eğitimler ve Sertifika programları

SERTİFİKA PROGRAMLARI
Eğitimin Adı Tarih Eğitimin Yeri
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi Sertifika Programı 01.02.2020
22.03.2020
İstanbul Ön kayıt
Yönetici Sertifika Programları 13.06.2020
21.06.2020
İstanbul Ön kayıt
    
YAKLAŞAN EĞİTİMLER
Eğitimin Adı Tarih Eğitimin Yeri
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi 19.12.2019
20.12.2019
İstanbul Ön kayıt
Yöneticilik ve Liderlik Eğitimi 21.12.2019
22.12.2019
İstanbul Ön kayıt
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimi 26.12.2019
27.12.2019
İstanbul Ön kayıt
Satınalma ve Satış Yöneticileri için Sözleşmeler Hukuku 27.12.2019
27.12.2019
İstanbul Ön kayıt
Satınalma Ve Satışta Uygulamalı Sözleşme Hazırlama, Tasarım, Yazım Ve Sözleşme Yönetimi Eğitimi 27.12.2019
27.12.2019
İstanbul Ön kayıt
Bütçe Eğitimi 27.12.2019
28.12.2019
İstanbul Ön kayıt

  
SON EKLENEN EĞİTİMLER
Eğitimin Adı Tarih Eğitimin Yeri
Temel Muhasebe Eğitimi 23.01.2020
24.01.2020
İstanbul Ön kayıt
İnsan Kaynakları İş Ve Sosyal Güvenlik Hukuku Uygulamaları İşe İade Dava Süreçleri 01.02.2020
01.02.2020
İstanbul Ön kayıt
Kuşaklar Arası İletişim Ve Yönetim Eğitimi 19.02.2020
19.02.2020
İstanbul Ön kayıt

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.