Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Tahsilat Eğitimi

Tahsilat Eğitimi - Tahsilat Teknkleri Eğitimi

Tahsilat Eğitimi - Tahsilat Teknkleri Eğitimi

Müşteri Kaybı Yaşanmadan Alacakların Hızlandırılması ve Tahsilat Zorluklarının Çözümü

Küresel kriz öncesi ve sonrasında, alacakların tahsilinde yaşanan zorluklar ve tahsilat yapamama konusundaki sorunlar giderek artış göstermektedir. Özellikle satışlardaki vade uzamaları ve tahsilatta yaşanan hukuksal çözümsüzlükler tüm işletmelerin karşısında dağ gibi sorunlar oluşturmaktadır.

Alacakların yönetilmesinin özel bir sanat olduğu ülkemizde, borcun da yönetilerek net işletme sermayesinin kontrol edilebilmesi doğru bir yöntem olarak tanımlanmaktadır.

Eğitimin amacı, süreçler üzerindeki çözümleri sunarak biriken ve donuklaşan alacakların hızını arttırma konusunda yapılacaklarını belirlemek ve çözüme kavuşturmak olacaktır.

Eğitim sırasında süreç yönetimindeki zafiyetlerin tespit edilmesi beraberinde çözüm önerilerinin geliştirilmesini, bu da sorunların çözülmesini sağlayacaktır.

Esas olan “alırken kazanmak” felsefesine dayanarak satışta başlangıçtaki müşteri seçiminin analizi ve doğru satış yapabilmenin kuralları da dikkate alınacaktır.

Bu husus Bankalar,kredi kuruluşları,uç noktada bireysel vadeli satış yapan kurumlar ve benzeri kreditör firmalarda İstihbarat ve mali analizin katkılarıyla beraber değerlendirilecek,uygulamada rastlanılan aksaklıkların giderilmesinde kullanılabilecek teknikler önerilecektir.

Kredi kurumları ve benzer kurumlarda gecikmiş alacaklara intikal ettirmeden tahsilatın hızlandırılması ve bu konuda alınabilecek önlemler önerilecek,uygulama olasılıkları tartışılacaktır.

“Başarılı tahsilat, başarılı satıştan gelir” sloganından hareketle müşteri seçimindeki istihbarat ve analiz yöntemleri (kredi, risk ve alacak yönetimi) de önemle değerlendirilerek gerekli çalışmalar önerilecektir.

İÇERİK:

  • Müşteri yönetimi ve değişen dünyada müşteri profili,
  • Müşteriler de ERROR verir
  • Sorunlu müşterilerle ilişki yönetimi
  • Müşteri Analizi ve Araştırması “Doğru Müşteri, Doğru Satışı Getirir”
  • Alacak Yönetimi, Alacak Yapılandırması ve Bilanço İçerisinde Alacakların Önemi
  • Tahsilat Gecikmelerinin Mali Tablolar Üzerindeki Etkileri
  • Geciken Tahsilatta Kıymetli Evrak ve Vade Yapılandırması
  • Tahsili gecikmiş alacakların tahsilindeki hukuksal süreç
  • Kredi işlemlerinden kaynaklanan gecikmelerin asgariye indirilmesi
  • Kredi limit tahsisinde önemli ayrıntılar
  • Gecikmiş alacaklara intikal ettirmeden tahsilatın hızlandırılması
  • Mali tablolar üzerinden hareketle kredi limit uygulamaları
  • Kreditör kuruluşlarda tahsilat sorunları ve çözüme yönelik uygulamalar
  • İstihbarat ve araştırmanın tahsilat üzerindeki olumlu etkileri
  • Müşteri Kaybı Yaşanmadan Tahsilat Çözümleri
  • Firmalarda Tahsilat Sistemleri Kurulumu ve Yönetimi
  • Uluslararası Alacak Tahsilatları ve Sorunları,dış ticarette tahsilat ve küresel değişim
  • Bayilik ve VİP müşterilerde Kredi Risk Yönetimi ve Müşteri Kredi Limiti Tahsisi
  • Müşteri ve sektör bazında scoring ve önemi
  • Gecikmiş Alacaklar Takibi ve Tahsili Gecikmiş Alacaklardaki Hukuksal sorunlar ve çözüm önerileri
  • Alacakların Devir Süratinin Arttırılmasında sözleşmelerin önemi
  • Önerilerin ve sorunların tartışılması

Eğitim Bilgileri

Tahsilat Eğitimi Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Kayıt Formu
5 Mart 2024
5 Mart 2024
Online Uzaktan Eğitim
SANAL SINIF
Kayıt Formu
13 Mart 2024
13 Mart 2024
Taksim Nippon Otel
İstanbul
Kayıt Formu
22 Mayıs 2024
22 Mayıs 2024
Online Uzaktan Eğitim
SANAL SINIF
Kayıt Formu
18 Eylül 2024
18 Eylül 2024
Online Uzaktan Eğitim
SANAL SINIF
Kayıt Formu
16 Ekim 2024
16 Ekim 2024
Taksim Nippon Otel
İstanbul
Kayıt Formu

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Tahsilat Eğitimi

5 Mart 2024

Online Uzaktan Eğitim - SANAL SINIF

10.00 - 17.00

Kayıt Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler