Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri Eğitimi


Eğitimin konusu;

Tüm örgütsel yapılarda önemli sorunların başında gelen işi mi idare edelim?,yoksa çalışanları mı idare edelim? kavramlarının tüm iş yaşamını etkilediği,olumsuz bakış açısıyla değerlendirildiğinde işletmelerin gelişimine engel olduğu görülmektedir.

Örgütsel yapıların karmaşıklaşmasının bir sonucu olarak, bireyler ve gruplar arası çatışmalar pek çok kurum için yöneticilerin en çok zamanını alan hususların başında gelmektedir. Bu eğitim programında, yöneticilere, çatışmaların kaynaklanma nedenlerine göre nasıl ele alınacağı konusunda bir bakış açısı kazandırılması ve gruplar (departmanlar) arası çatışmaların çözümlenebilmesi için yapılanmış tekniklerle tanıştırılmaları konusunda beceri geliştirmeleri amaçlanmaktadır.

Bu seminer sonunda katılımcılar ;

  • Çatışma kaynaklarını tanımlayabilecek,
  • Çatışmaların arkasındaki duygusal nedenleri analiz edebilecek ve çatışma kaynaklarını çözümleme konusunda uygun stratejileri kullanabilecek,
  • Kendi ve çevrelerindeki kişilerin duygularını kontrol etme tekniklerini uygulayabilecek,
  • Problem yaratan kişilerden kişilerarası becerileri etkin kullanarak daha olumlu yaklaşım ve bağlılık sağlayabileceklerdir.

Eğitim İçeriği;

  • Liderlik Tanımları
  • Lider ve Yönetici Arasındaki Farklar
  • Etkin Liderlik
  • İşletmelerdeki İstihdam Biçimlerinin, Liderlik Tarzları İle Eşleştirilmesi
  • Çatışma Yönetimi ,Çatışmanın Tanımı ve Kapsamı
  • Bilgi Toplumunda ve Öğrenen Örgütlerde Lider Yöneticilik
  • Stres Yönetiminde Lider Yöneticilik
  • Kriz Yönetimi ve Lider Yöneticilik
  • Çatışma Yönetiminde Lider Yöneticilik
  • Yönetim Örgütlerinde Performans Yönetimi,
  • Duyguların Yönetimi
  • Performans Yönetimi ve Lider Yöneticilik
  • Duyguların Yönetimi, Çalışanların Motivasyonu ve Lider Yöneticilik
  • Yönetim Örgütlerinde Mobbing ve Mobbingle Mücadele Yöntemleri
  • Misyon, Vizyon, Amaç, Hedef ve Strateji
  • Motivasyon
  • Liderlik Modelleri
  • Liderliği Yok Edebilecek Davranışlar
  • Takım Çalışmaları ve Delegasyon
  • Takım yönetimi ve takım etkinliğine belirleyen faktörler
  • Organizasyonel başarıda takımın rolü
  • Takım etkinliği sağlayan faktörler
  • Takım sinerjisi ile birleşen müzakere teknikleri
  • Toplantı yönetimi
  • Performansa hedefleri
  • Takım içi ve dışı iletişim
  • Kabiliyetler ve kaynakların kullanımı
  • İnovasyonla takım yönetimi
  • Yeniliğe ve kaliteye odaklanan takım anlayışı
  • Lidere / Liderliğe Güvenin Takımdaki Kaliteye Odaklanmaya Etkisi
     

Eğitim Bilgileri


Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim