Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Yöneticilik ve Liderlik Eğitimleri - Yöneticilik Eğitimleri

Eğitimin konusu;

Tüm örgütsel yapılarda önemli sorunların başında gelen işi mi idare edelim?,yoksa çalışanları mı idare edelim? kavramlarının tüm iş yaşamını etkilediği,olumsuz bakış açısıyla değerlendirildiğinde işletmelerin gelişimine engel olduğu görülmektedir.

Örgütsel yapıların karmaşıklaşmasının bir sonucu olarak, bireyler ve gruplar arası çatışmalar pek çok kurum için yöneticilerin en çok zamanını alan hususların başında gelmektedir. Bu eğitim programında, yöneticilere, çatışmaların kaynaklanma nedenlerine göre nasıl ele alınacağı konusunda bir bakış açısı kazandırılması ve gruplar (departmanlar) arası çatışmaların çözümlenebilmesi için yapılanmış tekniklerle tanıştırılmaları konusunda beceri geliştirmeleri amaçlanmaktadır.

Bu seminer sonunda katılımcılar ;

  • Çatışma kaynaklarını tanımlayabilecek,
  • Çatışmaların arkasındaki duygusal nedenleri analiz edebilecek ve çatışma kaynaklarını çözümleme konusunda uygun stratejileri kullanabilecek,
  • Kendi ve çevrelerindeki kişilerin duygularını kontrol etme tekniklerini uygulayabilecek,
  • Problem yaratan kişilerden kişilerarası becerileri etkin kullanarak daha olumlu yaklaşım ve bağlılık sağlayabileceklerdir.

Eğitim İçeriği;

  • Liderlik Tanımları
  • Lider ve Yönetici Arasındaki Farklar
  • Etkin Liderlik
  • İşletmelerdeki İstihdam Biçimlerinin, Liderlik Tarzları İle Eşleştirilmesi
  • Çatışma Yönetimi ,Çatışmanın Tanımı ve Kapsamı
  • Bilgi Toplumunda ve Öğrenen Örgütlerde Lider Yöneticilik
  • Stres Yönetiminde Lider Yöneticilik
  • Kriz Yönetimi ve Lider Yöneticilik
  • Çatışma Yönetiminde Lider Yöneticilik
  • Yönetim Örgütlerinde Performans Yönetimi,
  • Duyguların Yönetimi
  • Performans Yönetimi ve Lider Yöneticilik
  • Duyguların Yönetimi, Çalışanların Motivasyonu ve Lider Yöneticilik
  • Yönetim Örgütlerinde Mobbing ve Mobbingle Mücadele Yöntemleri
  • Misyon, Vizyon, Amaç, Hedef ve Strateji
  • Motivasyon
  • Liderlik Modelleri
  • Liderliği Yok Edebilecek Davranışlar
  • Takım Çalışmaları ve Delegasyon
  • Takım yönetimi ve takım etkinliğine belirleyen faktörler
  • Organizasyonel başarıda takımın rolü
  • Takım etkinliği sağlayan faktörler
  • Takım sinerjisi ile birleşen müzakere teknikleri
  • Toplantı yönetimi
  • Performansa hedefleri
  • Takım içi ve dışı iletişim
  • Kabiliyetler ve kaynakların kullanımı
  • İnovasyonla takım yönetimi
  • Yeniliğe ve kaliteye odaklanan takım anlayışı
  • Lidere / Liderliğe Güvenin Takımdaki Kaliteye Odaklanmaya Etkisi
     

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-5 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.