Çatışma Yönetimi Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Yöneticilik ve Liderlik Eğitimleri - Yöneticilik Eğitimleri

Çatışma Yönetimi Eğitimi

Eğitim Adı : Çatışma Yönetimi Eğitimi
Eğitim Başlama Tarihi : 9 Şubat 2019
Eğitim Bitiş Tarihi : 10 Şubat 2019
Eğitim Saatleri : 10.00 - 17.00
Eğitimin toplam bedeli : 1100 TL + KDV
Eğitimin Yapılacağı Yer : Taksim Titanic City Otel - İstanbul
Minimum Katılımcı sayısı : 4 Kişi (En az 4 kişi ile açılır)
Maksimum Katılımcı sayısı : 15 Kişi
Kayıt formu : Ön Kayıt / Kesin Kayıt
 

ÇATIŞMA YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Çatışma yönetimi eğitimi programında, yöneticilere, çatışmaların ortaya çıkış unsurlarına göre nasıl ele alınacağı konusunda bir bakış açısı kazandırılması ve departmanlar arası çatışmaların çözümlenebilmesi için psikolojik ve tekniksel desteği nasıl sağlayacaklarını anlatılarak, çatışma yönetimi konusunda becerilerinin geliştirmeleri ve mevcudu nasıl geliştireceklerini gösteren yol gösterici bir eğitim amaçlanmaktadır.

Çatışma yönetimi eğitimine, İşyerinde kişisel olarak çatışma ortamını pozitife çevirmek isteyenler, personeli arasındaki çatışma ortamına yapıcı bir çözüm getirmek isteyenler katılabilir.

Eğitim İçeriği

  • Çatışma ve Organizasyon İlişkileri

  • Kurumsal Çatışma Kaynakları

  • Birbirine bağımlılık

  • Sınırlı kaynaklar

  • İletişim problemleri

  • Farklılıklar

  • Belirsizlik

  • Beklentilerin karşılanmaması

  • Çatışmaların Pozitif ve Negatif Etkileri

  • Çatışma Çözümünde Roller

  • Hakem, Taraf, Arabulucu

  • Çatışmaları Yönetme Stilleri (Nedir, ne zaman ve nasıl uygulanmalıdır?)

  • Kaçınmacı

  • Baskılayıcı

  • Uzlaşmacı

  • Yardımcı

  • Etkileşimci

  • Çatışmalarda Çözüm Yaklaşımları

  • Tekil, Çoğul, Etkileşimci, Radikal bakış açıları

  • Kazan/Kaybet

  • Kaybet/Kaybet

  • Kazan/Kazan

  • Uygulamalar

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri


Çatışma Yönetimi Eğitimi Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Eğitim Fiyatı Kayıt Formu
9 Şubat 2019
10 Şubat 2019
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
1100 TL+KDV Kayıt Formu
20.06.2019
21.06.2019
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
1100 TL+KDV Kayıt Formu
29.06.2019
30.06.2019
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
1100 TL+KDV Kayıt Formu
  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-5 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Çatışma Yönetimi Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.