Stratejik Ekip Liderliği

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Yöneticilik ve Liderlik Eğitimleri - Yöneticilik Eğitimleri

STRATEJİK EKİP LİDERLİĞİ

LTSI© 2.0 – Leadership Team Success Index


 

Kâr ve Sonuç Odaklı Ekip Olmak, Başarılı Ekipleri Yönetmek ve Ekip Gelişimi

2 Gün, Work-shop, Maks. 24 Katılımcı

 

Kimler Katılmalı: Ekibini daha kârlı ve başarılı kılmak isteyen yöneticiler, bulundukları ekiplerde daha etkin olmak isteyen profesyoneller, organizasyonel gelişim ve eğitimden sorumlu insan kaynakları profesyonelleri.

 

Kısaca:

  • Yüksek kârlılık sağlayan Ekipler, sektör, büyüklük ve kültürel farklılıklardan bağımsız olarak ortak özelliklere sahiptir.

  • Net kâr, ekip üyelerinin bireysel kalitelerinden çok, ortak idealler doğrultusunda nasıl hareket ettikleri ile ilgilidir.

  • Ekip Üyeleri kendi liderlik algılarını ve becerilerini yöneterek potansiyellerini daha etkin olarak hayata geçirebilirler.

  • Şirket başarısı için en hayati unsur, Ekibin bir taraftan farklı fikir ve katkıları sağlarken diğer taraftan ortak strateji anlayışı ve ideallere sahip olmasıdır.

Katılımcılar, University of Berkeley, University of Oxford ve Helsinki School of Economics iş birliği ile geliştirilmiş Leadership Team Success Index (LTSI) – Liderlik Ekibi Başarı Endeksini, araştırmanın kapsamı ve mükemmel performanslı ekiplerin ortak özelliklerini deneyimleyerek anlayacaklardır. Bu eğitimde katılımcılar, yukarıda yer alan sorulara cevap bulmak için ihtiyaç duydukları bilgilere ve becerilere sahip olacaklardır. Katılımcılar, aktarılan konuları, video gösterimleri, örnek vaka uygulamaları, grup çalışmaları ile somutlaştıracak, böylece şirketlerine değer katıp kişisel gelişimlerine katkıda bulunabileceklerdir. 


Katılımcılar:

  • Ne tür Ekipler yüksek kâr sağlar?

  • Paylaşılan idealler başarı için ne kadar önemlidir?

  • Ekip ideal yapısından ne kadar uzaktadır?

  • Ekip içerisindeki liderlik ve sinerjinin gelişimine hangi faktörler etki eder?

  • Çok seslilik ve farklılıklar iyi midir yoksa engelleyici midir?

  • Ekibin başarısına etki eden kritik bireysel özellikler nelerdir?

  • Ekibin karşılaştığı başlıca zorluklar nelerdir?

……sorularına cevap bulacaklardır.

 

Kullanılacak Araçlar: LTSI - Ekip Başarı Endeksi

Katılımcılara, eğitimin birinci gününde “Ekip Başarı Endeksi Anketi” doldururlar. Anket ortalama 30 dakikada doldurulur.

Katılımcılar bu anketi doldurarak, üyesi oldukları Ekibi: iç işleyişi (strateji, inovasyon, karar alma vb.), başarı faktörleri ve ekip üyelerinin kendi bakış açıları bağlamında değerlendirirler.

 

Eğitim Programı

1.Gün Sabah (09:00-12:30)

Konu: Başarılı ve kârlı ekiplerin temel ortak özellikleri nelerdir?

Hedef: Leadership Team Success Index (LTSI) – Liderlik Ekibi Başarı Endeksini, araştırmanın kapsamı ve mükemmel performanslı ekiplerin ortak özelliklerini anlamak.

  • Katılımcılar tarafından LTSI - Liderlik Ekibi Başarı Endeksinin doldurulması

  • LTSI - Liderlik Ekibi Başarı Endeksi Araştırması

  • Kârlı ve Başarılı Ekiplerin Ortak Özellikleri ve Alışkanlıkları

  • Hangi faktörler kârlılığa daha fazla etki eder

 1. Gün Öğleden Sonra (13:30 – 17:00)

Konu: Katılımcıların Ekipleri ile ilgili Değerlendirmelerin Analizi

Hedef: Katılımcıların Ekipleri ile ilgili değerlendirmeleri ve paylaşım. Güçlü ve gelişime açık alanların tespiti, grup çalışması ile örnek aksiyon planı oluşturulması.

Katılımcıların Ekipleri ile ilgili Değerlendirmelerini Paylaşması

Grup Çalışması / 5-6 Kişilik Gruplar halinde örnek bir LTSI Sonucuna Göre Durum Tespiti ve Gelişim Planının Yapılması:

  • Durum Tespiti

  • Güçlü Alanlarımız Neler?

  • Gelişmemiz Gereken Alanlar Neler?

  • Hareket Planımız Ne Olmalı?

 

2.Gün Sabah (09:00 – 12:30)

Konu: Ekip Olarak Başarının Anahtarı: Net ve Anlaşır Bir Stratejiye Sahip Olmak

Hedef: Başarının Anahtarı Olan Strateji ve Yön Birliğini bir Vaka Çalışması ile Netleştirmek.

  • Açık ve İlgi Çekici bir Strateji için uygulanabilir bir model. Strateji Vaka çalışması:

  • İş modeli: İş modelimiz ne? Buna göre yetkinlik modelimiz nasıl olmalı?

  • Şirketimizi Etkileyecek Dış gerçekler: Şirketimizin içinde bulunduğu ortamda neler oluyor?

  • Stratejik odak: Kazanmak için stratejimiz ne?

  • Stratejinin Gizli Sosu: “Organizasyonel Kabiliyetler”. Stratejiyi hayata geçirmek için hangi organizasyonel kabiliyetlere (şirket yetkinliklerine) ihtiyacımız var?

 

2. Gün Öğleden Sonra (13:30 – 17:00)

Konu: Liderlik Algısı ve Ekip Üyesi Kritik Başarı Faktörleri

Hedef: Katılımcılar, eğitim öncesi doldurdukları LTSI Anketi içerisinde yer alan “Liderlik Algısı ve Ekip Üyesi Kritik Başarı Faktörleri” hakkında bilgi ve geri bildirim alacak; bu olgunun ekibin kârlılığı ve başarısına etkilerini anlayacaklardır.

  • Liderlik Algısı ve Ekip Üyesi Kritik Başarı Faktörleri nelerdir? Ekip başarısına etkileri nelerdir?

  • Katılımcıların bireysel sonuçlarını anlamaları için açıklamalar ve geri bildirim.

  • Liderlik Algısı ve Ekip Üyesi Kritik Başarı Faktörleri üzerinden bireysel gelişim aktivite planı hazırlamak.

Eğitmenler:

Fuat Yalçın, Eriksson & Associates, Yönetici Ortak

*Fuat Yalçın: 1953’de İstanbul’da doğdu. Yalçın, 1972 yılında İstanbul Erkek Lisesi’ni bitirip, 1977 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi’nden makine mühendisi olarak mezun oldu. 1980 yılında Liverpool Üniversitesi’nden lisansüstü derecesi aldı. 1981’de girdiği Mercedes Benz Türk A.S de Eğitim, Dış Hizmetler Müdürlüğü, Yedek Parça Lojistik müdürlüğü ve Yedek Parça Müdürlüğü görevlerinde bulundu. 1995 –1996 yıllarında da Elf Madeni yağlar Türkiye Satış Koordinatörlüğü görevinde bulundu. 1996 Nisan -2003 Ekim tarihleri arasında Xerox Avrasya Servis Operasyonları Direktörü görevini sürdürdü. Coachville Koçluk okulundan sertifikası olan Yalçın, 2004 yılından bu yana Yönetici Koçluğu ve Eğitmenlik yapmaktadır.

Buna ek olarak 2007-2008; 2008 2009 dönemlerinde, Bahçeşehir Üniversitesi MBA sınıfında “Liderlik ve Duygusal Zekâ” dersleri vermektedir. Bahçeşehir Üniversitesinde ayrıca Executive MBA sınıfında “Leadership Development” ve “Management of Organizational Change” dersleri vermektedir Yalçın 1998 yılında İnsan ve Başka İnsan adlı ilk kitabını yayınlamıştır. 2000 yılında Altın Kitaplar tarafından yayınlanan “Eşsiz Düşler Kütüphanesi” adlı kitabında iş hayatındaki insanların yaşadıkları ikilemleri ve iş yaşamının insanlar üzerindeki etkilerini anlatan öyküler bulunmaktadır. 2002 yılında Arıtan yayınevi tarafından basılan “Patron Daima Haklıdır” adlı kitabı Müşteri İlişkileri, Satış, Pazarlama ve Müşteri Memnuniyeti konularındaki denemelerini içermektedir. Ayrıca 2003 yılında “Işıklı Zamanda Buluşma” adlı bir romanı yayınlanmıştır. 2006 yılında kişisel gelişim hakkındaki denemelerini içeren “Geminizin Kaptanı Kim?” adlı 6. kitabı yayınlanmıştır. İş hayatında çalışanların performanslarını geliştirmeleri konularının yanı sıra “Pozitif Düşünce”, “Başarı ve Mutluluk” konularında seminerler vermekte ve bu konularda çeşitli makaleler yazmaktadır. Fuat Yalçın 1995-2001 yılları arasında İstanbul Erkek Liseliler Derneği başkanlığı görevini yürütmüştür.

 

Burak Argun, Eriksson & Associates, Ortak

Burak Argun, iş hayatına Grant Thornton firmasında Seçme ve Değerlendirme Danışmanlığı birimini kurarak başlamış, 1998-2004 yılları arasında PricewaterhouseCoopers firmasında Kıdemli İnsan Kaynakları Danışmanı olarak görev yapmış, Ernst & Young (Arthur Andersen) firmasında İnsan Kaynakları Danışmanlık Yöneticisi olarak çalışmıştır. 2004 yılında kurduğu danışmanlık şirketi 2006 yılında Amerikan Kelly Services firması tarafından satın alınmış ve bu firmada 2008 yılı başına kadar üst düzey yöneticilik yapmıştır. Burak Argun halen Eriksson & Associates Liderlik Gelişimi Şirketinin Türkiye Ofisinde ortak olarak görev yapmakta ve RBL Group ile birlikte Stratejik İnsan Kaynakları eğitimleri vermektedir. Kariyeri boyunca yerli ve yabancı birçok şirkete seçme ve yerleştirme, değerlendirme ve gelişim, yetkinlik ve performans sistemi tasarımı konusunda danışmanlık veren Argun, Marmara Üniversitesi’nde İşletme Lisansı ve İstanbul Teknik Üniversitesi’nden İşletme Yüksek Lisansı derecelerine sahiptir.

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Stratejik Ekip Liderliği Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-5 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Stratejik Ekip Liderliği
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.