Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Çalışan Deneyimi Yönetimi Eğitimi

Çalışan Deneyimi Yönetimi Eğitimi

Çalışan Deneyimi Yönetimi Eğitimi


Çalışan Deneyimi Yönetimi Eğitimi

Çalışan deneyimi yönetimi insan kaynakları organizasyonlarının yeni nesilçalışanları kurumlarına çekmek, onları motive etmek ve bağlılıklarını sağlamakiçin uygulayabilecekleri çeşitli metodları ve yaratıcı uygulamaları içeren bireğitim tasarımıdır.

‘’Bir şirketin, müşterilerinin gönlünde taht kurması için öncelikleçalışanlarının gönlünde taht kurmaları gerekir’’

Bu felsefe ile yola çıkıldığında;

Çalışanların kuruma temas ettiği her noktada yaşadıkları deneyimleri onlarıngözlerinden incelemeye, iyileştirmeye ve farklılaştırmaya odaklanan çalışandeneyimi yönetimi, önümüzdeki yıllarda insan kaynakları yöneticilerinin önemlirollerinden biri olmaya aday bir sistem olarak ön planda görülmektedir.

Eğitim kapsamında çalışanlarda oluşan deneyimlerim diğer grup üyelerineaktarılması yönündeki örnek çalışmalardan kesitler kullanılarak aidiyetduygusunu da geliştirebilmek amaçlanmaktadır.

KİMLER KATILMALI

Müşteri Deneyimi Yöneticileri, Müşteri Hizmetleri Yöneticileri, Kurumsal GelişimYöneticileri

İÇERİK

 

  • İnsan kaynakları pazarındaki değişim ve Türkiye
  • Müşteri deneyimi yönetiminin temel ilkeleri
  • Müşteri deneyimi yönetimi ilke ve metotlarının çalışan deneyimine uyarlanması
  • Neden artık çalışanlar birer müşteri?
  • İç müşterilerdeki iletişim yasası
  • Kurum performansı ile çalışan deneyiminin ilişkisi nedir?
  • Çalışan deneyimi nasıl tasarlanır?
  • Çalışanın deneyim yolculuğu?
  • Çalışan deneyiminin ölçülmesi.
  • Çalışan deneyiminde inovasyon.
  • İnsan kaynakları anayasası
  • Çalışan deneyim yolculuğunun incelenmesi.
  • Çalışan deneyimi yolculuğunun iyileşmesi.
  • Çalışanların duygularının yönetilmesi.
  • Çalışan deneyimi yönetiminin sürdürülebilir hale getirilmesi.
  • Çalışanların müşterilere davranış ve tutumları
  • Çalışan ve müşteri iletişimi
  • Çalışan ve değeri ve hizmet kalitesi
  • Performans yönetimi
  • Güven, dürüstlük ve kişilik yapılarının analizi
  • Sosyal sermaye ‘’Çalışana ve müşteriye güven’’
  • Açık iletişim “anlaşılmaya” odaklanma
  • Takım çalışması oyunları
  • Takım kararları ve motivasyon
  • Çalışanların ruhlarını harekete geçiren bir çalışan deneyimi
  • Test ve vaka çalışması

Süre 1 gün

Eğitim Bilgileri


Çalışan Deneyimi Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim