Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Çalışan Bağlılığı Eğitimi

Çalışan Bağlılığı Eğitimi

Çalışan Bağlılığı Eğitimi


Çalışan Bağlılığı Eğitimi

Başarılı olmak işletmelerin önemli kriterlerinden biri olan Tercih edilenşirket olmak, her şirket yönetiminin hayalidir. İşverenler de çalışanlarının işyerinde mutlu olmasının, onların verimliliğini ve performanslarınıartıracaklarına inanmaktadırlar.

Eğitim içeriğinde yer alan tüm açılımların incelendiği öğreti kapsamında,çalışanların bağlı oldukları işletmelere olan aidiyet duygularının arttırılmasıyönündeki tekniklere değinilerek, uygulamada var olan gerçek olayları da analizedebilen bir yöntem izlenip kalıcı değer yaratılması amaçlanmaktadır.

Eğitim içeriği

I.BÖLÜM

  • Kurumsal modellerin analizi
  • İşletmelerde yaşanan sorunlar ve Türkiye gerçekleri
  • İnsan kaynağındaki verim ve sorunlar
  • İşveren ve işgören iletişimi
  • İç müşterilerle olan iletişim kavramı
  • Davranış kalıpları ve analizinden sonuç üretmek
  • Kişilik analizlere ile kişileri tanımak
  • İşletme içerisindeki insan kaynağının seçimi
  • Performansın tanımı ve sürekliliği
  • Ücretlendirme
  • İş tanımı ve yapısal sorunların verime etkisi
  • Sorunlu alanların tanınması
  • Eleman seçimindeki hata ayıklama sistemleri
  • Sorun çalışanda mı?
  • Yönetim organizasyon yapılandırmasındaki sorunlu alanlar
  • Kurum içi organizasyonun satışla sonuçlanmamasının nedenleri

II.BÖLÜM

  • Çalışanların bir amacının olması kavramı
  • Fikir üreten ve dinlenen çalışanlar
  • Objektif performans takibi
  • Yetkilendirme ve delegasyon
  • Delege edilecek değerlerin çalışan devamına etkisi
  • Eleman değişiminde sık değişimin nedenleri
  • Esneklik, şeffaflık ve ücretlendirme
  • İlgi ve ilgi alanlarına göre dağılım
  • Memnuniyet kavramı
  • Çözümü yanlış yerde aramak
  • Kurumsal uyum ve fark yaratmak
  • Dönüşüm ve özgüven ile gelişen ilişki yönetimi
  • Düzenli geri bildirim
  • Çalışanlar ile güçlü iletişimin kodları
  • Yönetici olarak; çalışanlarınız ile etkin ilişki yönetimi ve iletişim
  • Üst Yönetim olarak; çalışanlarınızın inancını arttırmak
  • Bağlılık indeksi ve tartışma
  • Çalışan sorunlarından bir dizi vaka çalışması
  • Örnekleme yöntemi ile çözümleme
  • Sözlü sözleşmelerin önemi
  • Güçlü kurum imajı yaratacak etkenler
  • Kurum imajı ve tasarımı için öneriler ve tartışma
  • Eğitim değerlendirme

Süre 2 gün

Eğitim Bilgileri


Çalışan Bağlılığı Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim