Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Uluslararası Pazarlama ve Pazar Araştırması Eğitimi

Uluslararası Pazarlama ve Pazar Araştırması Eğitimi

Uluslararası Pazarlama ve Pazar Araştırması Eğitimi


Uluslararası Pazarlama ve Pazar Araştırması Eğitimi

Amaç: Uluslararası pazarlama, günümüz dinamik dünyasında hayatta kalmak ve büyümek isteyen firmalar için gerekli bir hal almıştır. Bir yandan yeni rakipler ortaya çıkarken öte yandan eski rakipler, birleşmeler, ele geçirmeler ve bütünleşmelerle firmalar daha da güç kazanmaktadır. Bu nedenle uluslararası pazarlamadaki gereklilikler, zorluk ve fırsatları tanımakve iyi bilmek gerekmektedir.Bu eğitim ile küresel pazarların anlaşılması ve etkili bir şekilde pazarlama aktiviteleri için gerekli olan bilgi ve becerilerin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Uluslararası Pazarlama ve Pazar Araştırması Eğitimine Kimler Katılmalı :

Firmaların
  • Pazarlama ve Satış Destek bölümünde çalışanlar,
  • İthalat ve İhracat bölümlerinde çalışanlar,
  • Uluslararası Pazarlama konusunda uzmanlaşmak isteyenler,
  • Uluslararası Ticaret alanında kariyer hedefi olan,
  • Yeni mezun, Uzman, Orta düzey Yönetici seviyesindeki Kişiler.

Uluslararası Pazarlama ve Pazar Araştırması Eğitimi İçeriği

  • Uluslararası Pazarlama Kavramı ve Gelişimi
    • Küresel pazarlama kavramının temelleri
    • Uluslararası pazarlardaki değişimlerin analizi
    • Küresel pazarlama trendleri ve evrimi
  • Uluslararası Pazarlama Faaliyetlerinin Planlanması ve Süreçleri
    • Pazarlama stratejilerinin oluşturulması
    • Küresel pazarlama planlaması ve yönetimi
    • Pazarlama süreçlerinin uluslararası boyutta uygulanması
  • Uluslararası Ticaret Üzerinde Etkili Anlaşma ve Kurumlar
    • Uluslararası ticaretteki kurumlar ve anlaşmaların önemi
    • Ticari ilişkilerin düzenlenmesi ve yürütülmesi
  • Politik Risk ve Yasal Çevre
    • Uluslararası pazarlardaki politik risklerin yönetimi
    • Uluslararası ticarette yasal çevre ve önemi
  • Uluslararası Pazarlama Çevre Analizi
    • Kültürel, ekonomik, politik ve sosyal faktörlerin analizi
    • Küresel pazarlarda rekabet ortamının değerlendirilmesi
  • Uluslararası Pazarlama Araştırmaları
    • Pazar araştırması yöntemleri ve teknikleri
    • Küresel pazarlarda veri analizi ve yorumlama
  • Uluslararası Pazarlamada Pazar Bölümlendirme
    • Pazar segmentasyonu ve hedefleme stratejileri
    • Uluslararası pazarlarda farklı segmentlere yönelik pazarlama
  • Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
    • Hedef pazarların belirlenmesi ve seçimi
    • Markanın uluslararası pazarda konumlandırılması
  • Hedef Ülke ve Pazarların Belirlenme Stratejileri
    • Yeni pazarlara giriş stratejileri
    • Uluslararası pazarlarda büyüme ve genişleme stratejileri
  • Sözleşmeye ve Yatırıma Dayalı Pazarlara Giriş Yöntemleri
    • Franchise, lisans, ortak girişim gibi pazar giriş stratejileri
    • Yatırım ve işbirliği modellerinin analizi
  • Pazarda Ürün Politikaları ve Hizmet Kararları
    • Ürün ve hizmet çeşitlendirmesi stratejileri
    • Uluslararası pazarda ürün ve hizmet sunumu
  • Uluslararası Pazarlamada Marka Kararları ve Korunması
    • Küresel marka yönetimi ve koruma stratejileri
    • Uluslararası marka pazarlaması
  • Standardizasyon, Adaptasyon ve Yeni Ürün
    • Ürün standardizasyonu ve adaptasyonu stratejileri
    • Yeni ürün geliştirme süreçleri uluslararası pazarlar için
  • Fiyatlandırma Kararları ve Kullanılan Yöntemler
    • Uluslararası fiyatlandırma stratejileri ve taktikleri
    • Fiyatlandırma politikalarının belirlenmesi
  • Uluslararası Pazarlamada Dağıtım Kararları ve Lojistik Faaliyetler
    • Dağıtım kanallarının yönetimi ve optimize edilmesi
    • Lojistik faaliyetlerin uluslararası pazarlamadaki rolü
  • Faaliyet Gösterilen Pazarlarda Tutundurma Kararları:
    • Uluslararası pazarlarda reklam, promosyon ve satışın yönetimi
    • Küresel pazarlama iletişimi stratejileri
  • Örnek Vaka(lar) Çalışmaları:
    • Gerçek örnekler üzerinden uygulamalı çalışmalar
    • Durum analizleri ve çözüm önerileri
 

Eğitim Bilgileri


Uluslararası Pazarlama ve Pazar Araştırması Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim