Satış ve Pazarlama Eğitimleri - Reklam Yönetimi
Reklam Stratejileri Geliştirme ve Yönetme Eğitimi Eğitimin Amacı Bu eğitimdeki temel amaç, şirketin kısıtlı bütçesine en uygun pazarlama iletişimi çalışmasını yapma yöntemlerini, kurumsal strateji ile uyumlu reklam stratejisi belirleme ve yönetme tekniklerini piyasadan örneklerle aktarmaktır. Ayrıca tüketicilerin satın alma eğilimlerini ve reklamın tarihsel gelişimini aktararak katılımcıların bakış açılarını genişletip daha etkin reklamlar yapmalarına katkı sağlamak, eğitimin diğer amacını oluşturmaktadır. Kimler Katılmalı Yeterli teknik bilgiye sahip olmayan patron, yönetici ve uzmanlar, Pazarlama iletişimi konusunda kendini geliştirmek isteyen yönetici ve uzmanlar, Reklam ajansı ile daha etkin ilişkiler geliştirmek isteyen pazarlama ve halkla ilişkiler yöneticileri, kategori veya ürün yöneticileri, pazarlama, reklam ve halkla ilişkiler uzmanları, Marka yaratmak veya marka değerini artırmada reklamdan faydalanmak isteyen şirketin yönetici ve çalışanları Eğitim Yöntemi Teorik alt yapı çalışmaları, Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, Role-playler, örneklemeler ve tartışmalar Eğitimden elde edilecek yararlar
Eğitim içeriği
|
Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz. Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu
|
Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.
Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu
|
Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.
Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.
Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.
Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.
Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.
Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.
Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.
Satın Alma Eğitimi
Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.