Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Reklam Stratejileri Geliştirme ve Yönetme Eğitimi

Reklam Stratejileri Geliştirme ve Yönetme Eğitimi

Reklam Stratejileri Geliştirme ve Yönetme Eğitimi

Reklam Stratejileri Geliştirme ve Yönetme Eğitimi

Eğitimin Amacı

Bu eğitimdeki temel amaç, şirketin kısıtlı bütçesine en uygun pazarlama iletişimi çalışmasını yapma yöntemlerini, kurumsal strateji ile uyumlu reklam stratejisi belirleme ve yönetme tekniklerini piyasadan örneklerle aktarmaktır. Ayrıca tüketicilerin satın alma eğilimlerini ve reklamın tarihsel gelişimini aktararak katılımcıların bakış açılarını genişletip daha etkin reklamlar yapmalarına katkı sağlamak, eğitimin diğer amacını oluşturmaktadır.

Kimler Katılmalı

Yeterli teknik bilgiye sahip olmayan patron, yönetici ve uzmanlar, Pazarlama iletişimi konusunda kendini geliştirmek isteyen yönetici ve uzmanlar, Reklam ajansı ile daha etkin ilişkiler geliştirmek isteyen pazarlama ve halkla ilişkiler yöneticileri, kategori veya ürün yöneticileri, pazarlama, reklam ve halkla ilişkiler uzmanları, Marka yaratmak veya marka değerini artırmada reklamdan faydalanmak isteyen şirketin yönetici ve çalışanları

Eğitim Yöntemi

Teorik alt yapı çalışmaları, Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, Role-playler, örneklemeler ve tartışmalar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Reklam bütçesini şirketin stratejik hedefleri çerçevesinde etkin kullanma yöntemleri
  • Rekabet avantajı yaratacak reklam strateji teknikleri
  • Reklam mecralarını daha etkin kullanabilecek tavsiyeler alırlar.
  • Reklam dinamikleri
  • Şirket içinde reklam çalışmalarının etkin kullanılması
  • Reklam ajansları ile çalışma yöntemleri

Eğitim içeriği

  • Reklamın ana süreçleri
  • Reklamda değişim
  • Alternatif reklam çeşitleri ve reklam mecraları
  • Tüketicinin aktif sadakati
  • Pazarlama iletişimde iç görü ve strateji
  • İdeal pazarlama iletişimi
  • Şirketin bütçesine uygun reklam stratejisi belirleme teknikleri
  • Reklam stratejisini uygulamaya geçirme ve yönetme
  • Reklam ajansı ile çalışmadan reklam çalışmaları yapan şirketlerin dikkat edecekleri hususlar
  • Doğru reklam ajansı bulma yöntemleri
  • Reklam ajansı ile ilişkileri yönetmek
  • Reklamın performans ölçümü

Eğitim Bilgileri


Reklam Stratejileri Geliştirme ve Yönetme Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler