Tedarik Zincirinde Satın Alma ve Lojistik Yönetimi Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Satınalma ve Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimleri - Satınalma Yönetimi Eğitimleri

Tedarik Zincirinde Satın Alma ve Lojistik Yönetimi Eğitimi

Eğitim Adı : Tedarik Zincirinde Satın Alma ve Lojistik Yönetimi Eğitimi
Eğitim Başlama Tarihi : 2.11.2017
Eğitim Bitiş Tarihi : 3.11.2017
Eğitim Saatleri : 10.00 - 17.00
Eğitimin toplam bedeli : 950 + KDV
Eğitimin Yapılacağı Yer : Taksim Midtown Otel - İstanbul
Minimum Katılımcı sayısı : 4 Kişi (En az 4 kişi ile açılır)
Maksimum Katılımcı sayısı : 15 Kişi
Kayıt formu : Ön Kayıt / Kesin Kayıt
 

Tedarik Zincirinde Satın Alma Ve Lojistik Yönetimi

Eğitim Hedefi

Lojistik; doğru zaman, doğru kaynak, doğru kalite, doğru miktar ve doğru fiyat ile satın alınması mümkün olan mal, hizmet ve bilgi hareketlerini koordine ve kontrol etmektir. Bu bağlamda Satın alma, Lojistik faaliyetlerin en başlangıcında ve çok önemli konumda yer alan temel bir faaliyettir.

Alırken kazanabilmek ve kesintisiz üretim akışı için sağlıklı girdi temini sağlamak satın almanın temel prensibidir. Bunu gerçekleştirebilmenin ön şartı ise doğru tedarikçilerle kalıcı iş birliktelikleri oluşturmaktan geçmektedir.

Eğitimimizde siz değerli katılımcılara, yenilikçi ve firmanıza değer katan bir tedarik zincirinin nasıl kurulacağına ve ilgili lojistik faaliyetleriniz daha verimli olması için nasıl geliştirileceğine yönelik değerli bilgiler, uygulamalar ve tecrübeler dahilinde güncel bilgileri kazandırmak temel amacımızdır.

Kimler katılabilir

  • Satın alma yönetici ve çalışanları,
  • Planlama ve stok kontrol bölümü yönetici ve çalışanları,
  • İthalat, lojistik, fason yönetimi, kalite güvence bölümü ilgili çalışanları,
  • Tedarik zincirinin her aşamasında görev yapan yöneticiler ve çalışanlar,
  • Lojistik, depolama, sevkiyat ve dağıtım hizmetleri veren şirketlerin ve bölümlerin yönetici ve çalışanları,
  • Teknik ve idari kadroda çalışan diğer destek personelleri.

Eğitim içeirği

  • Satınalma ve Lojistik
    • Satın alma ve lojistik kavramları,
    • Satın alma bölüm yapısı ve organizasyonel ilişkileri,
    • Satın alma politika, hedef, amaç ve sorumlulukları,
    • Talep ve kapasite planlamaları,
    • Temel ve stratejik satın almanın önemi. 
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
    • Tedarik zinciri analizi ve yönetimi,
    • Dünyada ve Türkiye’de Tedarik Zinciri Yönetimi,
    • Tedarik Zinciri Yönetiminin tasarlanması,
    • Alıcı-Satıcı (Tedarikçi) ilişkileri,
    • Satın alma dahilinde temel lojistik faaliyetleri,
    • Dış Kaynak Kullanımı, 3 PL ve 4 PL kavramı.
  • Tedarikçi İlişkileri Yönetimi
    • Tedarikçi araştırma ve seçme,
    • Fiyat analizleri ve Karşılaştırma tabloları,
    • Fiyat görüşmelerinde kullanılan yöntemler,
    • Tedarikçi sınıflandırma,
    • Tedarikçi geliştirme,
    • Çok ve Tek satıcı ile çalışma,
    • Çatışma Yönetimi,
    • Tedarikçi Performans Değerlendirme,
    • Tedarikçi ödüllendirme ve cezalandırma.
  • ERP – MRP ve Satın alma
    • Satın alma ve ERP-MRP İlişkisi,
    • ERP’de satın alma modülü,
    • İhtiyaç analizi ve satın alma Planları,
    • ERP’de satın alma Kalite Yönetim Sistemleri.
  • Üretim, Depo ve Stok Yönetimi
    • Üretim Planlamanın satın alma ile olan ilişkisi,
    • Malzeme İhtiyaç Planlama (MRP) ve Malzeme Yönetimi,
    • Tam Zamanında Felsefesi (JIT),
    • Malzemelerin Sınıflandırılması ve Depo Tasarımı,
    • Stok Maliyetleri ve Kontrol Modelleri.
  • Sözleşme Yönetimi
    • Sözleşmede yer alan maddeler,
    • Sözleşmelere uygulanacak temel prensipler,
    • Sözleşmenin tedarikçi ile görüşülmesi süreci,
    • Sözleşmelerden kaynaklanan anlaşmazlıkların çözümlenmesi.
  • Uluslararası Satın alma ve Dış Ticaret
    • İthalat ile ilgili esas ve uygulamalar,
    • Bankacılık (Kambiyo) uygulamaları ve L/C analizi,
    • Dış Ticarette uygulanan Muhasebe sistemleri,
    • Serbest Bölgeler ve Eximbank uygulamaları,
    • İthalat belgeleri ve iade şikayet yönetimi

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri


Tedarik Zincirinde Satın Alma ve Lojistik Yönetimi Eğitimi Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Eğitim Fiyatı Kayıt Formu
2.11.2017
3.11.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
950 TL+KDV Kayıt Formu
  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Tedarik Zincirinde Satın Alma ve Lojistik Yönetimi Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.