Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

"FARK ETMEZ" DEMEYİN, FARK EDER!

Yazdırılabilir versiyon   Geri
12590 görüntülenme
"FARK ETMEZ" DEMEYİN, FARK EDER!
Söz konusu mutluluksa hiçbir şey için "fark etmez" demeyin, çünkü fark eder. Başkasının yerine düşünmeyi de, karar vermeyi de bırakın. Bunlar mutluluk kanunlarından bir kaçı. İşte devamı...

MUTLULUK KANUNLARI

Mutluluk yasalarını uygulayın, alışkanlıklarınızı değiştirin ve mutlu olmayı keşfedin..

İşte, sihirli mutluluk yasaları...

Mutlu olmak zor mu? Nefes almak bir mutluluk değil mi? Hemen, gerekli mutluluk şartlarını verelim:

1- Asla asla demeyiniz!

2- Cümlenizin başlangıcı ’’ama’’ ve ’’fakat’’ olmasın!

3- ’’Fark etmez’’ derseniz yalan söylemiş olursunuz, her şey fark eder.

4- Hiç bir cümlenizin fiili ’’mış, miş ’’veya ’’lar, ler ’’veya ’’mişler, mışlar’’ veya ’’larmış, lermiş’’ le bitmesin. Bunlar sizin bilmediğiniz ve görmediğiniz, başkasının anlattığı eylemledir ve bunlara göre hareket etmek hem size hem karşınızdakine zarar verir.

5- Başkasının yerine düşünmeyin!!

6- Başkasının yerine karar vermeyin!!

7- Pozitif düşünce ile yaklaşın konulara (yapacağım, başaracağım gibi). Ama bu Pollyanna’cılık olmasın.

8- Hiç bir zaman gerçek ve doğrudan vazgeçmeyin!

9- Geçmişi yargılamayın, bir şey kazanamazsınız. Sadece tecrübe olarak faydalanın ve mutsuzsanız tekrar etmeyin!

10- Kendinize ve etrafınızdakilere güvenin, onları sevin!

11- Mutlu olmak ve ilerlemek için yaşanan şeyleri tekrar yaşamayın, yaşanmışlardan faydalanın. (Ateşin el yaktığını öğrenmek için elinizi ateşe sokmaya gerek yok, etrafınıza bakmak ve okumak yeterlidir). Albert Einstein ’’Aynı şeyleri tekrar tekrar yapıp farklı sonuçlar elde etmeyi beklemek aptallıktır.’’ der. Dünyanın en zeki adamının sözlerine kulak verin.

12- Genelleme yapmayın! (Bütün erkeler veya kadınlar gibi)

13- Bir anı yaşamak için yıllar harcamak başarısızlıktır. Başarı, bir anda yılları yaşayabilmektir.

14- Ben hep veriyorum, almıyorum demeyin. Almayı bilmeyen vermeyi de bilmez. Vermeyi bilmediğinizden o hiç bir yere gitmez.

Almasını bilmeyen veremez, vermesini bilmeyen alamaz, ağlamasını bilmeyen gerçekten gülemez, üzülmesini bilmeyen sevinemez. Her şeyin dengesi vardır.

15- Ve karar verin, şu an sizin de yeni bir hayata başlama anınız olsun!!

Çok mu zor bunları uygulamak, bunları yazın ve uygulayın hayatınızın değiştiğini göreceksiniz. Hayat çok güzel, yaşamasını biliniz..
 


 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.