Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

ACİZ SERVİSLERDE HAYATINIZI HEBA ETMEYİN!

Yazdırılabilir versiyon   Geri
12538 görüntülenme
ACİZ SERVİSLERDE HAYATINIZI HEBA ETMEYİN!
Her şeyin başı sağlık... Peki sağlığın başı ne? Bedensel sağlık için doğru beslenme, düzenli egzersiz gibi alışkanlıkların şart olduğunu öğrendik. Tüm iletişim araçları üzerimize milyonlarca tembih, tavsiye, bilgi yağdırıyor... (Bu bir sağlıklı yaşam yazısı değildir!)

Sağlığına dikkat etmeyenin yolu her halükarda nereye düşüyor? Acil servislere... Kalp krizi, tansiyon inişi-çıkışı, ağrı krizleri, kalp-organ tıkanmaları-kanamaları, kırık-çıkık vb. Vücut artık dayanamayınca arızaya bağlıyor ve yallah acil servise...

Eskiden yaşlılarda görünen hastalıklar, şimdilerde gençlere, hatta çocuklara kadar indi.

Obezitenin dünyanın en önemli salgın, yaygın hastalığı olduğu kabul edildi.

Edildi de ortada yaman bir çelişki var!

Bir tarafta;

- Sakın şu tür gıdaları yeme-içme! Kolestrolün çıkar, yağlanırsın, damarların tıkanır, ölürsün, sakat kalırsın!!!! Uyarıları...

Öbür taraftan;

- Şunu ye keyfin yerine gelsin, bunu içi mutluluktan uç!!! Gibi sürekli baştan çıkaran ve 7/24 yeme-içme duygularını kışkırtan, bünyeyi azdıran kışkırtıcılar...

İstikamet >>> Acil servis!

Tamam istikamet orası da... Acil servis denen yerlerde genellikle nöbetçi doktor, sağlık personeli, alet-edevat yetersizliği, bürokratik işlemler, yüksek fiyat, parasızlık vb gibi nedenlerle; hem hizmet verecek olanlar, hem hasta ve yakınları acz içine düşerler. Dertlerini unutur, bunları çözmeye çalışırlar.

Yani acil servisler çoğu zaman çeşitli nedenlerle; aciz servislere dönüşürler. Paçayı kurtarmanın maliyeti her zaman, oraya düşmemek için alınacak önlemlerden, yapılacaklardan çok ama çok yüksek, bazen de imkansızdır!

O zaman; sağlığın başı aslında baştadır. Sağlıklı olmanın ve kalmanın ön şartı; başın içindeki o beynimiz denen kıymetli aparatı iyi kullanmaktır... Ve bu durum sadece beden sağlığı için değil, her türlü faaliyetimiz için geçerlidir. Bedenimizi de yaşam kalitemizi de abur-cuburla doldurmamalıyız! Ne gerekli ise onu yapma disiplini kazanmalıyız...

İş hayatındaki, parasal konularda aciz servise düşmemek için...

Tıpkı sağlıklı yaşam gibi, başarılı olmak için de neler gerektiğini biliyoruz. Aciz servislere düşmemek için her türlü sorumuzun yanıtı, her yerde var. İster yazılı, ister sesli, ister. Yani bilmemek gibi bir mazeret yok! Uygulamamak diye bir derdimiz var! İhtiyaçlarını bilecek ve onun için gereğini yapacak, gerisini bırakacaksın!

Zamane derdi olanak kıtlığından değil, başımızın üstünde yeri olan beynimizi etkin kullanıp, kendimizi düşünmediğimiz ve/veya düşünüp de yapmadığımız için var...

Hep başkalarını daha çok düşünüyoruz. Daima birilerinin istedikleri gibi olmaya çabalıyoruz. 'Kendimizin istediği gibi olmak' ne demek, bunu unutuyor, ihmal ediyoruz! Oysa bunu çözmek en önemli insanlık sorumluluğumuz ve sadece bizim bilebileceğimiz bir şey... Ve sadece bunu bilirsek aciz servislerde hayatımızı heba etmekten kurtulabiliriz... Çöp evlere dönmüş, çer-çöple dolu bir yaşamdan daha iyilerini hak ediyorsunuz. Aklınızı başınıza alın.

 
Kaynak : www.yenibiris.com


 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.