Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

7 ADIMDA ZİRVEYE ULAŞIN!

Yazdırılabilir versiyon   Geri
12336 görüntülenme
7 ADIMDA ZİRVEYE ULAŞIN!
 
1. Kendine olması gerektiğinden fazla güveni olan ve dolayısıyla, kendini geliştirme gereği duymayan.
2. Yaptığı işten sürekli tereddüt duyan ve bunun sonucu olarak, işinde hata yapmaya mahkum olan.
3. İş hayatını ve çalışma metotlarını bir dengeye oturtabilmiş, devamlı daha iyiye ulaşmak için çaba sarf eden.
Kuşkusuz, her firmanın hayalindeki üçüncü tip çalışan portresi. İşte size bu portreyi yaratmak için ihtiyacınız olan yedi ipucu:
 
Kariyer ufkunuzu genişletin

Unutmayın ki, her yönetici tuttuğunu koparan, kararlı elemanları sever. Mesleğinizle ilgili seminerlere ve kurslara gidip, kendinizi sürekli geliştirin. Örneğin, gazeteciyseniz sadece haber yazmakla kalmayıp, akşamları bir fotoğraf kursuna gidin ve bu çabanızı üstlerinizin bilmesini sağlayın.

Sizden öncekileri örnek alın

İş yerinde emin adımlarla başarıya ulaşmanın bir yolu da sizden önce sizin şu anki pozisyonunuzda olan ve sonra terfi etmiş kişilerin önceki projelerini araştırıp, onların çalışmalarından örnek almaktır. Bu kadar yükseldiklerine göre elbet kendilerini kanıtlamış oldukları özel bir çalışma tarzları vardır. Onların insan ilişkilerini gözlemleyip, ipuçları alabilirsiniz.

Hatalarınıza gülmeyi öğrenin

İnsanoğlu hata yapmadan tek bir gününü bile geçiremez. Siz de yaptığınız hataları, gözünüzde Beşiktaş yokuşu halinden Everest Dağı durumuna getirmeyin. Kendinize ve hatalarınıza gülüp geçmeyi öğrenmek, daha soğukkanlı olmanızı sağlayacak; soğukkanlı insan da yaptığı hataları en kısa zamanda düzeltebilen insandır.

Takım olmayı başarın

Çoğu insan için iş arkadaşlarıyla iyi geçinmek günümüzde her ne kadar zor bir şey gibi gözükse de iyi projeleri hayata geçirmenin en önemli kriteri bu. İş arkadaşlarınızı rakip olarak görmek yerine, onları aslında size yardım edecek kişiler olarak görmeyi başarabilirseniz kendinizi takımın bir parçası olarak hissedersiniz ve veriminiz de aynı oranda artar.

Önceki başarılarınızı hatırlayın

Herkesin iş yaşamında çok başarılı ve bazen de her şeyi birbirine karıştırıp, bir çuval inciri mahvettiği dönemler olur. Siz de, başarılı olamadığınızı, takdir görmediğinizi düşündüğünüz dönemlerde paniğe kapılmayın. Geçmiş dönemlerde elde ettiğiniz başarıları ve prestiji hatırlayıp kendinizi o an elinizde bulunan görev için motive etmeyi öğrenin.

Risk almaktan çekinmeyin

Planlı, programlı; getirileri ve götürü leri önceden düşünülmüş riskler sizin ne kadar cesur ve kendinize güvenli olduğunuzu gösterir. Kafanızda tamamen size ait bir proje belirleyip, şık bir sunum eşliğinde yöneticinize teklif halinde götürürseniz, projeniz hayata geçmese bile yöneticinizin beyninde yer ettiniz demektir.

Duygularınızı harekete geçirin

Rekabet ortamında, sizi diğer çalışanlardan ayıracak, farklı kılacak özellik EQ'nuzu (Duygusal zeka) nasıl kullandığınızda gizlidir. Örneğin, mükemmel bir reklam projesini müşteriye kabul ettirebilmek için ikna kabiliyetiniz haricinde müşterinizle iş dışında ilişkilerinizin ne kadar sıcak olduğuyla da ilintilidir.



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.