Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

BEDEN DİLİ

Yazdırılabilir versiyon   Geri
2238 görüntülenme
BEDEN DİLİ

İletişimde  beden  dili  % 60 , ses  tonu  % 30 , kelimeler 

%  10  önem  taşır.

 

 İlişkilerde  pozitif  olmak , olaylara  olumlu  yönden  bakmak  çok 

 önemlidir. Böylece  etkili   bir  iletişim   kurulması  sağlanabilir.

 

      1-      YÜZ : Canlı  olun.Mümkün   olduğunca   gülün.
 
        2-     GÖZ : İnsanların  yüzüne  bakın.Konuşurken  gözlerinizi  kaçırmayın .

 

3-      JESTLER : Jestlerinizin   ( el , kol  vs.  kullanımı )  sözlerinizle    aynı 

           mesajları   vermesini   sağlamalısınız.Ellerin    kenetlenmesi  , kolların 
           kavuşturulması , ellerinizin  çene  hizasında olması  durumlarından  kaçının.
           Aşırıya  kaçmadan  jestlerinizi  kullanın.

 

 4-   BAŞ  HAREKETLERİ : Karşınızdaki  konuşurken  başınızı  ara  sıra 

             aşağı yukarı  hareket  ettirerek  onu  dinlediğinizi  ve  anladığınızı  belli 
             edin.

 

5-      DURUŞ : Sizinle  konuşan  insanlara  bakın. Mümkün  olduğu  kadar 

            çok  kişiye   ara  sıra da  olsa  bakmaya  çalışın .

 

6-      TEMAS : Bazı  durumlarda  yaşı  küçüklerle , aynı  cins ve  sizden daha

             alt   statüde olanlarla  bedensel  temas  kurun.

 

7-      KONUŞMASes   tonu  çok  önemlidir.Çok   fazla   konuşmayın.        

            Toplulukta   eşit  miktarda  konuşun.
 
                KAYNAK: YÖNETİCİLER   İÇİN   ANAHTAR ,  Behçet  N. TANKUT


 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.