Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

BANA KENDİMİ ÖNEMLİ HİSSETTİR..

Yazdırılabilir versiyon   Geri
2474 görüntülenme
BANA KENDİMİ ÖNEMLİ HİSSETTİR..



BANA KENDİMİ ÖNEMLİ HİSSETTİR..


Bana kendimi onemli hissettir (Ron Finklestein)

"Herkesin boynunda asili gorunmez bir levha vardir…"Bana kendimi onemli hissettir" yazar uzerinde… Insanlarla calisirken bu mesaji asla unutmayin…" Mary Kay Ash

Eger uzerinde iyi calisilirsa, bu tavsiye hayatinizi degistirecek tavsiyeler arasinda en onemlisi olabilir. Esiniz, cocugunuz, musteriniz, is arkadasiniz veya rastladiginiz kisilerle olabilecek herhangi bir iliskide uzun sureli bir etki yaratmak icin en iyi yol karsinizdakinin degerli oldugunu hissetmesini saglamanizdir.

Ve ise baslamaniz icin 4 tavsiyemiz var:

1. Karsilastiginiz herkesi buyuk bir hevesle selamlayin.

Hic telefonda birisi ile konusurken veya bir yerlerde birisine rastladiginizda sizinle yuksek bir enerji ve sevk ile konustuklarinda sanki karsinizdakinin size bayildigini hissettiniz mi? Coskulu ve icten bir sevk ile selamlama, tum iletisimin gidisatini belirler. Bu son derece basit bir tekniktir, sadece en zor kismi hatirlamaktir. Ama eger hatirlarsaniz, tum iliskileriniz canlanacaklardir. Bu yontemi, ozellikle cocuklarinizla iletisiminizde kullandiginizda hayati derinden etkileyen sonuclar ortaya cikabilir. Bir cocuk odaya girdiginde basit bir sevkli karsilama ve taktir, onunla iletisimde mucizeler yaratir.

2. Yavaslayin.

Sohbetlerinizde karsinizdakini gercekten dinlemek icin vakit ayirin. Birisi ile konusurken, sonra ne soyleyeceginize degil, sozleri ile, tonlamasi ile ve beden dili ile "onun" ne soyledigine odaklanin. Rahatlayin ve yanit vermeden dinleyin. Bu sekilde karsinizdakini derinlemesine dinleme uzerinde calistikca, karsinizdakinin ihtiyaclari uzerinde calisin. Sohbet sirasinda kendi ihtiyaclarinizi bir tarafa birakin ve "onlarin" bugun neye ihtiyaclari oldugunu anlamaya odaklanin. Her karsilasmayi, normalde cok telasli olabilecek bir gunun molalari
olarak degerlendirin. Yavaslayin ve bir baskasiyla kurabileceginiz baglantinin tadini cikartin…Basit bir sohbet olsa da..

3. Gecmis sohbetlerinizin ve karsilasmalarinizin ayrintilarini hatirlamaya calisin.

Size daha once aktardiklarini sorun. Isteki sunusu nasil gitti, sorun. Hasta babasi nasil, sorun. Bu basit yontemle insanlara sizin icin ne kadar onemli olduklarini gosterirsiniz.


4. Insanlarin sizin icin yaptiklari kucuk seyleri taktir edin ve hic bir zaman "tesekkur ederim" cumlesini soyleme firsatini kacirmayin.

Çok sasali bir sey olmasi gerekmiyor…birkac nazik cumle veya kisa bir e-posta veya mesaj bile yeterli…Taktirinizi gostermek ve sevdiginiz insanlara sefkat gostermek icin basit yollar bulun. Belki bu butun gunu evde hasta cocugunuzla geciren esiniz icin eve giderken yemek goturmek olabilir. Belki bu annenize bir telefon etmek olabilir. Gun boyunca karsiniza cikacaklari onaylama ve taktir etmeyle ilgili nasil bir adim atacaginizi dusunuyor olun. Etrafinizdaki insanlari onemli hissettirdiginizde, bir guven ve karsilikli taktir ortami yaratirdiniz ve bu hayatinizi kucuk veya buyuk olcude degistirir.


Bugun deneyin.

Alıntı...



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.