Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

ŞİRKET EĞLENCELERİNDE NASIL DAVRANMALI

Yazdırılabilir versiyon   Geri
2187 görüntülenme
ŞİRKET EĞLENCELERİNDE NASIL DAVRANMALI
Uzmanlara göre, şirket partisindekiler sizin günlük yaşamdaki arkadaşlarınız değil, iş arkadaşlarınız! O yüzden, eğlenmek ile işinizdeki konumunuzu korumak arasındaki dengeyi kurmak zorundasınız. İşte bunu başarmanın yolları:

Zorunlu ve gönüllü katılmak arasındaki fark

Eğer genel müdür ya da patronunuz ev sahipliği yapıyorsa, gitmeme gibi bir seçeneğiniz yok demektir. İşiniz sizin için önemliyse, böyle bir etkinliğe katılmalısınız. Ancak iş arkadaşınızın düğününe davetliyseniz ve kendinizi çok da yakın hissetmiyorsanız, katılmayabilirsiniz. İş yerinizde kimin size yakın olduğunu belirleyebilirseniz, işinizle sosyal yaşamınızı ayrı tutabilmek o kadar kolaylaşır.

Yeme-içme olayını abartmayın

Yemek konusunda aşırıya kaçmak, açgözlü olduğunuz imajını yaratacaktır. İçki içerken de dikkatli olmalısınız. İpin ucunu kaçırırsanız, sizi zor duruma düşürecek sözler sarfederek hoş olmayan duruma düşebilirsiniz. İlla içecekseniz, bir kadehle sınırlı kalın.

Uygun giyinin

İşinizdeki gibi ciddi giyinmeye gerek yok. Tabi bu parti, yeni aldığınız uçuk bir kıyafeti denemek için de doğru bir yer değil. Hanımların vücudunu gereğinden fazla ön plana çıkaran giysilerden kaçınması öneriliyor.

Önemli kişilerle fazla samimi olmayın

Bu parti, yöneticilerinizi daha iyi tanıyabilmek için iyi bir fırsat olabilir. Ama fazla yakın davranmanız itici olacaktır. Farkedilmek ve selamlaşmak yeterli. Onları etkilemek için sürekli peşlerinde koşmayın.

Hoşunuza gitmediyse, bunu kimseye söylemeyin

Hiçbir şey mükemmel değildir. Beğenmediğiniz bir şey varsa, kendinize saklayın. Etrafınızdakiler sizin olumsuz yorumlarınızı duyabilir ve böylece görüşleriniz herkese yayılabilir.

Herkesle iletişim kurmaya çalışın

İş yerinizde iyi anlaştığınız bir grup vardır. Sadece onlarla zaman geçirmeyin. Kısa olsa bile herkesle konuşmaya çalışın. Bir grupla saatlerce birlikte olmak şık durmayacaktır.

Kaynak: Monster CareerNews




 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.