Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Bir Otobüs Koltuğunun Statik Analizi

Yazdırılabilir versiyon   Geri
3320 görüntülenme
Bir Otobüs Koltuğunun Statik Analizi

Bir Otobüs Koltuğunun 
Sonlu Elemanlar yöntemi Kullanılarak 74/408 EEG Direktifine 
Göre Statik Analizi

AMAÇ

Yakın zamana kadar Türkiye otomotiv sanayinde standardizasyon, Araç İmal Tadil ve Montaj Yönetmeliği ile yapılmaktaydı.
 

7 Mayıs 1997 tarihli resmi gazetede yayınlanan Motorlu Araçlar ve Römorkları Tip Onay Yönetmeliği ile (M.M.R.T.O.Y.) yerli olarak üretilen ve ithal edilen araçlarda Ulusal Tip Onayı belgesi alma zorunluluğu getirilmiştir.

Motorlu Araçlar Tip Onay Yönetmeliği Çerçevesinde; araç, aksam ve sistem bazında Resmi Gazetede yayınlanan Avrupa Ekonomik Komisyonu (EEG) direktiflerine uyumun sağlanması ve belgelenmesi gerekmektedir.


GİRİŞ

Bu çalışmada, 74/408 EEG direktifi doğrultusunda koltuğu oluşturan parçaların ve koltuğun araca bağlantılarının direktif şartlarına uygunluğunu tespit etmek üzere statik durum için Sonlu Elemanlar yöntemi ile gerilme analizleri yapılmıştır.
 

74/408 EEG direktifinde koltuk üzerinde yapılan testler göz önüne alınarak, 2 farklı durum için statik analizlerin yapılması uygun görülmüştür. Bu testlerden birincisi koltuk bağlantılarının sağlamlığını kontrol etmek için yapılan test, diğeri ise koltuk parçalarının ve bağlantılarının mukavemetini kontrol etmek için yapılan testtir
 


Koltuk Kati Modeli

Devamı.......

 Konu baslıkları

Osman BEDEL
Makine Yük. Mühendisi



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.