Etkili Takım Liderliği ve Sunum Teknikleri Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Yöneticilik ve Liderlik Eğitimleri - Yöneticilik Eğitimleri

Lider, bir işletmenin kaderini belirleyen kişidir. Etkin bir lider olma hedefinde ilerliyorsanız; yürüyeceğiniz yolda sizi, destekleyecek yönetim tekniklerine, rakiplerinizden ayrışacak özelliklerle donanmaya, cesarete, bilgiye, mantığınızı ve duygularınızı doğru kullanmaya ihtiyacınız var.

Eğitim programı kapsamında, liderin yöneticilik vasıflarının geliştirilmesi, idarecilik yöneticilik yarımına ulaştırma ve liderin aynı zamanda kaliteli bir yönetici de olabilmesi yönündeki öğretiler ön planda tutulacak ve örnek olaylarla desteklenecektir.

Liderin ve yöneticinin, yönetimde eş zamanlı olarak iyi bir sunum tekniğine ve öğretme yetkinliğine ulaşabilmesini teminen sunum yapabilme, eğitim verebilme ve aktarabilme yetenekleri ayrıştırılarak bu konulardaki öğretileri de destelenecektir.

Her iki konu da rol play ve değişik senaryoların uygulanması ile güçlendirilecektir.

Kimler Katılmalı

Orta ve üst düzey yönetici kadrolar ile yöneticiliği yetiştirilmesi gereken potansiyel işgörenler

LİDERLİK VE YÖNETİCİLİK KAVRAMLARI

  • Liderlik Tanımı
  • Yöneticilik Tanım
  • Liderlik ve Yöneticilik Arasındaki Farklılıklar
  • Liderlik Becerileri
  • Sahip olduğunuz Liderlik Becerileri

NETWORKİNG

  • Liderlik Yolunda Networking`in Yeniden Tanımlanması
  • Networking Stratejileri ve Başarı Örnekleri
  • Networking, Yeni Nesil İlişki Yönetimi, Önemi ve Etkisi
  • Tanışma Sürecinde ve İlişkilerde Etkili Konuşma ve Asansör Cümlesi
  • Daha Güçlü Bir Network Oluşturmanın Püf Noktaları
  • İlişkileri Koruma ve Bağlantıları Canlı Tutma Teknikleri
  • Kimseyi Tanımadığınız Bir Mekanda İstediğiniz Kişilerle Rahatlıkla Konuşmak
  • Önemli Kişilerle Tanışma Sürecinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Tanıştırmanın Altın Kuralları

YÖNETİCİLİK VE ETKİN TAKIM ÇALIŞMASI

  • Yüksek performanslı takımların özellikleri
  • Ait Olma/Birey Olma Dengesi
  • Algılama kişiye özgü ve dinamiktir
  • Takımlarda üç temel iletişim becerisi
  • Anlamak için dinleme
  • Etkili soru sorma
  • Net geribildirimde bulunma
  • Takım içi ve takımlar arası çatışma yönetimi
  • Zayıf ve Güçlü Yönleri Belirlenmesi

YÖNETİCİLİK VE PROBLEM ÇÖZME

  • Problemleri Neden Doğru Algılayamayız ve Etkili Çözmeyiz?
  • Beynin çalışma prensipleri
  • Firmalarda Problem Çözme ve Karar Verme Süreci
  • Problem Nedir?
  • İlişkide alanlar nelerdir?
  • Kişiler arası konumlandırmalar nasıl olmalıdır?
  • İletişim hataları
  • İletişimde beden dili nasıl kullanılmalıdır?
  • Yaşamınızda zamanı yönetmek mecburiyeti
  • Motivasyonun imaja etkileri
  • Sürekli Motivasyon nasıl sağlanır?
  • Stress aslında faydalıdır

SUNUM TEKNİKLERİ

  • Etkili Sunumun Önemi,
  • Yetişkinlerde Dikkat ve İlgi
  • Yetişkinlerde Dinleme ve Öğrenme Beklentileri
  • Gündüz Hayalciliğinin Olumsuz Etkileri
  • Katılımcılarda Gündüz Hayalciliğini Engellemek
  • Öğrenme ve Katılım İlişkisi
  • Sunumun Hazırlanması,
  • Sunumda hazırlık ve planlama
  • İhtiyaç Analizi ve İhtiyaç Bazlı Sunum İçeriği
  • Ekipmanlar ve Sunum Materyalleri
  • İyi Bir Sunumu Yapabilmenin Yol Haritası,
  • Sunum Öncesi,
  • Sunuma Başlamanın Farklı Yolları,
  • Sunum Öncesi Dikkat Edilecek Noktalar,
  • Salon Düzeni,
  • Görsel Malzeme Hazırlarken,
  • Sunum Yapacak/Eğitim Verecek Kişinin Sorumlulukları,
  • Sunum Yapacak/Eğitim Verecek Kişinin Etkinliğini Artıracak Özellikler,
  • Hedef Odaklı Sunum Yöntemleri
  • Bilgilendirme Sunumları
  • Üst Yönetim Onay Sunumları
  • Eğitim Sunumları
  • Motivasyon Sunumları
  • Farklı Katılımcı Tiplerini Anlama
  • Katılımcılarla İletişim
  • Katılımcılarla Güven İlişkisi Kurabilmek
  • Aykırı Seslerin Bastırılması
  • Katılımcılarla Eşit Mesafe Kuralı
  • Kişisel Alanı Korumak
  • Zor Dinleyiciler ve İtirazlar,
  • İlk İzlenim, İletişim Kurma,
  • Ses, Söz, Giyim ve Tutum,
  • Dört Aşamalı Sunum Metodu,
    • Motive etme
    • Anlatma
    • Koçluk
    • Hayata Uyarlama
  • Beden Dilinin Kullanılması,
  • Sunum Sırasında Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar,
  • Kaçınılması Gereken Davranışlar,
  • İzleyiciye Ulaşmak İçin Vazgeçilmez Yöntemler,
  • Dikkat ve İlgiyi Canlı Tutma Teknikleri,
  • Sunumun Hedefe Yönelik Olarak Kapatılması Teknikleri.
  • Giriş, Gelişme, Sonuç
  • Etkili Kapanış
  • Uygulama Çalışmaları

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Etkili Takım Liderliği ve Sunum Teknikleri Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Etkili Takım Liderliği ve Sunum Teknikleri Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.