Kurumsal Başarıda Duygusal Zekanın Gücü

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kişisel Gelişim Eğitimleri - Duygusal Zeka

Kurumsal Başarıda Duygusal Zekanın Gücü

Eğitim Adı : Kurumsal Başarıda Duygusal Zekanın Gücü
Eğitim Başlama Tarihi : 19.10.2017
Eğitim Bitiş Tarihi : 20.10.2017
Eğitim Saatleri : 10.00 - 17.00
Eğitimin toplam bedeli : 900 + KDV
Eğitimin Yapılacağı Yer : Taksim Midtown Otel - İstanbul
Minimum Katılımcı sayısı : 4 Kişi (En az 4 kişi ile açılır)
Maksimum Katılımcı sayısı : 15 Kişi
Kayıt formu : Ön Kayıt / Kesin Kayıt
 

Kurumsal Başarıda Duygusal Zekanın Gücü

Eğitimin Amacı

Katılımcıların duygusal zekanın gücünü keşfederek bireysel gelişimlerine katkıda bulunmak ve kurumsal hayatta yüksek performanslı, verimli çalışmalarını amaçlamaktadır.

Eğitim İçeriği

  • Duygusal Zeka Kavramı
    • Duygu ve Zeka
    • Duyguların Dili ve Fizyolojisi
    • Duygularımızı Nasıl Yöneteceğiz?
    • Duygusal Zeka Nasıl Çalışır
    • IQ mu ve EQ mu? Kavram Karşılaştırmaları
    • Duygusal Zekanın Temel Göstergeleri
    • Duygusal Zekanın Geliştirilmesi
  • Duygusal Zeka İle iletişimi Yönetmek
    • Duyguların İletişimi
    • Empati ve Duygusal Zeka
    • Etki ve İzlenim Yönetimi
    • Sözlü ve Sözsüz iletişimde Duyguların Yönetimi
    • Duygusal Zeka ve Sosyal Etkileşimler
    • Aktif Dinleme ve Baskın Algılama Kanalı
  • Duygusal Zeka ile Öfke ve Çatışma Yönetimi
  • Duygusal Zeka ile Problem Çözme Yöntemleri
  • Kurumsal Duygusal Zeka
    • Kurumsal Duygusal Zeka Alanları
    • Duygusal Zekası Yüksek Kurumların Özellikleri
    • Kurumsal Duygusal Zekanın Geliştirilmesi
    • Liderlik ve Duygusal Zeka
    • Kurumsal Hayatta Başarı için Akıl ve Duygu Birliği

Eğitim Yöntemi

  • Yaratıcı drama ve rol oynama uygulamaları
  • Bireysel egzersiz uygulamaları
  • Vaka çalışmaları



     

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri


Kurumsal Başarıda Duygusal Zekanın Gücü Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Eğitim Fiyatı Kayıt Formu
19.10.2017
20.10.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
900 TL+KDV Kayıt Formu
07.12.2017
08.12.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
900 TL+KDV Kayıt Formu
  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Kurumsal Başarıda Duygusal Zekanın Gücü
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.