Bayilik Ve Bayi Yönetimi, Bayi İle Satış Yetkilisi ilişkileri

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - Bayi Yönetimi

BAYİLİK VE BAYİ YÖNETİMİ, BAYİ  İLE SATIŞ YETKİLİSİ İLİŞKİLERİ VE SATIŞ EKİBİNİN İLETİŞİM TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

EĞİTİMİN AMACI

Çalışmalarımızda, son dönemlerde, özellikle küresel ve yerel krizlerin de olumsuz etkileri ile oldukça sık yöntem değiştiren dağıtım kanalları stratejisinin en önemli noktalarından olan bayi/Distribütör ilişkisine farklı bir boyutta bakabilme öğretisi dikkate alınmaktadır.

Eğitim süresince, ekonomik krizlerin de etkisiyle değişmeye başlayan bayi yönetiminde en önemli unsur olarak önem verdiğimiz satış elemanı kavramı günümüz sonuçları dikkate alınarak değerlendirilmektedir.

Satış elemanının bayi ile olan ilişkisindeki sorunları gerçek bir boyutta ve yaşanmış örneklerle sürdürdüğümüz eğitimde,aşağıdaki konuların her biri üzerinde katılımcılar ile gerçek sorun analizleri gerçekleştirilmektedir.

Dağıtım Stratejisi

Dağıtım Kanalları

  • Dağıtım Kanallarının tanımı ve fonksiyonları
  • Dağıtım Kanallarının Avantajları
  • Dağıtım Kanalları Türleri

Dağıtım Kanallarının Avantajları

  • Tüketici Ürünleri Kanalları
  • Endüstriyel ürün kanalları
  • Hizmetler için Kanallar
  • Dağıtım Kanallarının seçimi
  • Dağıtım Kanalı seçimini etkileyen faktörler
  • Dağıtım Kanalı seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
  • Başlıca dağıtım politikaları
  • Pazarlama Araçları
  • Bayi/Distribütör
  • Toptancılar
  • Perakendeciler

Fiziksel Dağıtım

  • Fiziksel dağıtımın fonksiyonları

Bayi SWOT Analizi Yöntemleri

Bayi Yönetimi

Planlı Çalışma

Bayi Yönetiminde Başarı Kriterleri

Sistem Ve Yapılanma Teknikleri

  • Bayi Dosyalarını oluşturma
  • Rut organizasyoları
  • Bayi ofisleri ilan panolarının kullanımlarının organizasyonu

Raporlama

Potansiyel Bayi Oluşturma Yöntemleri

Bayi Yönetiminde İletişim

Bayi Yönetiminde Müzakere

Bayi Performans Ölçümleri

İyi Bir Satışçının Özellikleri

Satış Geliştirmede Fırsatlar

  • İyi satışçının kişilik özellikleri
  • Sisteme yönelik özellikleri
  • Genel özellikler

Başarılı Satış Görüşmesi

  • Soru sorma becerileri,
  • Dinleme Becerileri
  • Algılama yöntemleri
  • Satışta itirazların analizi
  • Değerlendirme ve soru cevap

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Bayilik Ve Bayi Yönetimi, Bayi İle Satış Yetkilisi ilişkileri Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Bayilik Ve Bayi Yönetimi, Bayi İle Satış Yetkilisi ilişkileri
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.