Etkin Pazarlama Ve Satış Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Satış ve Pazarlama Eğitimleri - Satış - Pazarlama

AMAÇ

Satış her işte en büyük öneme sahiptir. Çünkü satış sayesinde kurumlar ürettikleri ürün ve hizmetleri müşterilere sunabilirler. Bu eğitimde satış biriminde aktif görev alan çalışanların sahada ihtiyaç duyabileceği her türlü bilgi ve beceri kavramlarının,iletişim teknikleriyle desteklenerek aktarılması amaçlanmaktadır.

EĞİTİM İÇERİĞİ

MODÜL 1

  • Satış ve Pazarlama nedir? Ne değildir?
  • Satış ve Pazarlamanın farklılıkları
    • - Satış danışmanlığının olmazsa olmazları
    • - Satış için hazırlık ve planlama
    • - Bir satışçı olarak kendinizi değerlendirmek
    • - Satış İçin Kendinizi Hazırlamak
  • Satış/Birey/ekip/lider ilişkisi
  • Satışçının antrenmanı
    • - Satışla ilgili inançları gözden geçirmek
    • - Satış zihinde başlar(Kişisel analiz)
    • - Kişisel imaj ve satış
    • - Satışta İletişim
    • - İlk izlenim ve önemi
    • - Doğru ilk izlenim oluşturmak
    • - Kendi tanıtımınızı 30 saniyeye sığdırmak
    • - Müşteri ile aranızda buzları eritmek(İce Breaker metodu)
    • - Satışta vücut dilini etkin kullanmak(Beden Dili)
    • - Satışta güzel ve etkili konuşma teknikleri
    • - Müşteriye doğru sorular sormak(Soru Teknikleri)
    • - Müşteriyi etkin dinlemek(Dinleme Teknikleri)
    • - Satış Hazırlık Çalışmaları (Film ve Video gösterimi)

MODÜL 2

  • Temel planlama bilgisi
  • Neyi,ne şekilde,nasıl satacağımızı bilmek
    • - Ürün bilgisi
    • - Piyasa bilgisi
    • - Rakipler ve siz
    • - Müşteri tipleri ve davranışları
    • - İtirazlar ve İtirazları Karşılamak
    • - Müşterilerin itirazları
    • - İtirazları karşılamak
    • - Gerçek itirazlar ve diğerleri
  • İkna Yöntemleri
    • - Satışı Gerçekleştirmek
    • - Mükemmel bir sunum yapmak(Prezantasyon Teknikleri)
    • - Müşterinin satın almaya hazır olduğunu gösteren işaretler,Alım sinyalleri
    • - Satışta mizahı kullanmak

MODÜL 3

  • Yeni müşterilere ulaşmak(İstihbarat ve Arge)
    • Potansiyel müşteri nerelerden bulunabilir?
  • Satış huninizi sürekli dolu tutmak
    • Size potansiyel müşteri bulma konusunda kimler daha fazla yardımcı olabilir.

MODÜL 4

  • Telefonda İlk Temas
  • Telefondan İlk İzlenim
  • Sesi Etkili Kullanmak
  • Gereksiz Kişileri By-Pass Etmek
  • Randevu Almak ya da Kendini Davet Ettirmek!
  • Telefonda Dinleme ve Soru Sorma

MODÜL 5

  • Satışı gerçekleştirirken uygulanabilecek stratejiler
    • - Satışı sonuçlandırma soruları
  • Satışı kapamak
  • Rol play uygulamaları-Örnek olaylar
  • Grup çalışmaları
  • Soru cevap ve eksikliklerin değerlendirilmesi
  • Başarısız satışın sonuçları ve düzeltme işlemleri

Tüm Program, eğitim akışına bağlı olarak çeşitli Rol-play ,çeşitli satış testleri ve oyunlarla desteklenecek, katılımcıların bireysel ve grup olarak katılımlarıyla ve kurumun bünyesine uygun ve yaşanmış örnek olay çalışmaları yapılacaktır.

Eğitimin hedef amacının, katılımcı personelin sahadaki ve Bankodaki veya mağazadaki çalışmalarında aktivitelerinin ve randımanlarının arttırılması ve satış performanslarının ölçümlenmesidir.

Kurumun talebine bağlı olarak katılımcıların satış yetkinliklerinin de değerlendirmesi de yapılabilmektedir.

Eğitimin süresi 2 veya 3 gün gün(Kurum’a bağlı) olarak planlanmaktadır.

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Etkin Pazarlama Ve Satış Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Etkin Pazarlama Ve Satış Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.