Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Depo Stok Yönetimi Eğitimleri - Depo Yönetimi Eğitimleri

Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi

Eğitim Adı : Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi
Eğitim Başlama Tarihi : 12.08.2017
Eğitim Bitiş Tarihi : 13.08.2017
Eğitim Saatleri : 10.00 - 17.00
Eğitimin toplam bedeli : 950 + KDV
Eğitimin Yapılacağı Yer : Taksim Midtown Otel - İstanbul
Minimum Katılımcı sayısı : 4 Kişi (En az 4 kişi ile açılır)
Maksimum Katılımcı sayısı : 15 Kişi
Kayıt formu : Ön Kayıt / Kesin Kayıt
 Depo Eğitimi

Depo çalışanları ve yöneticileri, lojistik, tedarik zinciri ile ilgilenenlerin, Stok ve kontrol ile ilgilenenlerin katılacağı depo eğitiminde depo ve depocunun önemi, neden depoya gerek olduğu, deponun yeri, depo tasarımı, stok ve stoksuz çalışma, stoklama maliyetleri gibi konular bu eğitimde eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile anlatılmaktadır.

Depo Eğitimin İçeriği ve Depo Eğitiminin Amacı

Hatasız depo ve stok yönetimi ile rekabette öncelik elde etmek. Planlama için güvenilir envanter sağlamak. Maliyetlerde stok maliyetleri ve stok kayıpları nedeniyle oluşacak olan sapmalara engel olmak.

İsletmeler için önem arz eden ve maliyet merkezlerinden bir olan depolama ve depo yönetimini ele almayı amaçlayan bu seminerde, bir depo tasarımı operasyonuna kadar ki gerek duyulacak her şeyi kapsayan bir eğitim olarak sunulmuştur.

Depo eğitimi kapsamında depo yeri secimi, depo ebatları, raf sistemleri, istif makineleri (forklift, reachtrucks), barkod otomasyon sistemleri RFİD, depo yönetimi kapsamında depolamadaki süreçler, mal toplama modelleri, envanter yönetimi, Sektörel bazda depo modelleri gibi bilgiler katılımcıları bilgilendirmek amacıyla sunulacaktır.

Eğitimin İçeriği:

  • Depolama nedir?
  • Depo neden gereklidir?
  • Depolamanın faydaları nelerdir?
  • Depo ve depocunun önemi
  • Depocunun görevleri, Depo Müdürünün görev tanımı
  • Depolamanın önemi, Depolamanın işletme içindeki yeri ve Depo bölümü ile diğer bölümlerle olan ilişkileri
  • Öğrenen organizasyon. KAİZEN`e giriş
  • Stok Yönetimi - Stoklu ve Stoksuz çalışma
  • Sıfır hatalı stok yönetimi
  • Lojistik ve disiplin (dayanışma, ekip olma, sorumluluk alma, işi sevmenin önemi)
  • Güvenli çalışma
  • Deponun iç organizasyonu
  • Depo bir maliyet bileşenidir! Depo neden bir gereksinimdir?
    • Stok planı (Stok Maliyeti, Stok Devir Hızı)
  • Depo yerinin belirlenmesi ve Depo yerinin seçimi
  • Depo iç düzeninin hazırlanması ve etkin kullanımı
  • Depo maliyetlerinin irdelenmesi ve verimlilik hesaplarına giriş
  • Depo değerlendirme ölçütleri. Etkin depolama işlemleri
    • Aktarma standartları
    • Hacimden yaralanma standartları
    • Performans ve kontrol raporları
    • Maliyet planlaması
    • Maliyet tasarruf yöntemler
  • Depo verimlilik esasları ve hesapları
  • Stok maliyetleri
  • Stok maliyetlerinin düşürme metodları
  • Depo adresleme teknikleri
  • Mal hareket şekilleri
    • FİFO-LİFO
    • KAİZEN ve KANBAN
    • Kartla mal hareketi
    • JIT Modeli.
  • Depo projelendirme esasları
  • Depolama sistemleri ve projelendirmedeki yeri
  • Depolama işlemlerinde verimlilik hesapları
    • İstif makinelerinin kullanımı,
    • istif makinelerinin kullanımında TPM`nin yeri. TPM`nin önemi
  • Araç gereç donanım seçim esasları ve bakımı
  • Temel depolama prosedürleri
    • Stok sorumluluğu
    • Sorumluluk analizi
    • Kabul prosedürü
    • Sevkiyat prosedürü
    • Depolama dokümanlar
    • Talimatlar
  • Bu prosedürlerin elektronik ortamda yapılmasının pratik ve yaşamsal faydaları
  • Bar kod uygulamalarının elektronik ortamdaki önemi
  • Sıfır hatalı depo. Bu husus sağlamak amacına yönelik teknolojik donanımlar
  • Malzeme kodlama sistemleri

Eğitim Yöntemleri :

Anlatım, örnek olaylar, tartışma, uygulamalar.

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri


Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Eğitim Fiyatı Kayıt Formu
12.08.2017
13.08.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
950 TL+KDV Kayıt Formu
16.09.2017
17.09.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
950 TL+KDV Kayıt Formu
14.10.2017
15.10.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
950 TL+KDV Kayıt Formu
11.11.2017
12.11.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
950 TL+KDV Kayıt Formu
09.12.2017
10.12.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
950 TL+KDV Kayıt Formu
  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.