Hasta / Misafir İlişkileri Ve Problem Çözme Yönetimi Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - iletişim Eğitimleri

Hasta / Misafir İlişkileri Ve Problem Çözme Yönetimi Eğitimi

Eğitim içeriği

  • Hasta Değil, Misafir Anlayışı ve Bilinçlenme
  • Hizmette İleri Değer ve Farklılık Oluşturmak
  • Hasta İlişkileri ve Memnuniyeti: Hasta Yakınları Faktör
  • Acil serviste hasta ilişkileri
  • Poliklinikte hasta ilişkileri
  • Yataklı serviste hasta ilişkiler
  • Doğum servisinde hasta ilişkiler
  • Memnuniyetten Mutluluğa
  • Memnuniyet Ölçümü ve Takibi
  • Hizmetin Özellikleri ve Hizmet Üretmek
  • Hizmetin Tekniği ve Kişiselliği
  • Kişisel Hizmetin Önemi
  • Hizmet Kalitesini Oluşturan Etkenler
  • İletişim ve Eşgüdüm
  • Beden Dili, Hitabet ve Davranış
  • İletişim Çatışmaları, Sempati ve Empati
  • İletişim Türleri
  • Stres Yönetimi ve Zor İnsanlarla Pozitif İletişim
  • Memnuniyet Odaklı Yapılanma ve Çalışma Kültürü
  • Örnek Uygulamalar ve Canlandırmalar
  • Problem Nedir?
  • Problemleri Zamanında Çözmenin Önemi
  • Problemi Tanımak Ve Çözmek
  • Bireysel Gelişimin Anahtarı
  • Her Problem Bir Öğrenme Fırsatıdır
  • Kurumsal Gelişimin Anahtarı
  • Hayatta Kalmanın Ve Sürekli Gelişmenin Anahtarı
  • Problemler Karşısında Gösterilen Ortak Davranış Biçimleri
  • Problemi Algılamak Ve Tanımlamak
  • Kalite Araçları
  • Problem Çözme Metodlarından Örnekler
  • Beyin Fırtınası
  • Neden-Sonuç Analizi (Balıkkılçığı, Ishikawa Diyagramı)
  • Veri Toplama
  • Pareto Analizi
  • Histogram
  • Serpilme(Dağılım) Diyagramı
  • Kontrol Diyagramları
  • Yeni Kalite Araçları
  • Yakınlık (Afinite) Diyagramı
  • İlişki Diyagramı
  • Ağaç Diyagramı
  • Matris Diyagramı
  • Proses Karar Diyagramı
  • Ok Diyagramları
  • Gevşeme Teknikleri Ve Yararları
  • Derinlemesine Gevşeme
  • Otojenik Eğitim
  • Meditasyon
  • Hızlı Gevşeme
  • Kas Alışkanlıklarınızı Tanıma
  • Kendi Kişisel Profiliniz
  • Kişisel Problemleri Çözme Üzerine İpuçları
  • Zamanı İyi Kullanarak Kaygıyı Azaltma

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Hasta / Misafir İlişkileri Ve Problem Çözme Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Hasta / Misafir İlişkileri Ve Problem Çözme Yönetimi Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.