Bayilik-Distribütörlük Sistemi Ve Yönetimi Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - Bayi Yönetimi

Bayilik-Distribütörlük Sistemi Ve YönetimiEğitimi

Eğitimin Amacı

Eğitimin Amacı, bir nevi risk paylaşımı olan bayilik sisteminin oluşturulması ile ilgili teknik ve pratik bilgiler aktarmaktır. Ayrıca, riskini paylaşan ve taşın altına elini sokan doğru bayileri bulmak için, izlenebilecek profesyonel yöntemleri de katılımcılarla paylaşmak, mevcut bayi ilişkileri ile şirket temsilcilerinin ilişki yönetimin nasıl olması ve geliştirme gerekliliğine dair yöntemlerin analizi eğitimin diğer amacını oluşturmaktadır.

Kimler Katılmalı

Bayi ilişkilerinden sorumlu tüm yönetici ve uzmanlar ile satış ve pazarlama uzmanları

Eğitim Yöntemi

Teorik alt yapı çalışmaları, Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, Role-playler, örneklemeler ve tartışmalar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Bayilik sistemi oluşturma
  • Yeni bayi bulma, anlaşma sağlama ve anlaşmayı sonlandırma süreci
  • SWOT analizi
  • Bayileşme Planı
  • Mevcut Bayi Yönetim Ağının Yapılandırılması
  • Bayi İlişkilerini Geliştirme Teknikleri

Eğitim içeriği

  • GİRİŞ:
  • Kavramsal Yaklaşım
  • Bayilik Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
  • Bayi Yönetim Sistemi Oluşturulması
  • Doğru Dağıtım Kanalları Belirlenmesi
  • Oluşturulacak Ekibin Yapısı ve Özellikleri
  • Sistem Ölçütleri ve Uygulama Yöntemleri
  • GELİŞİM
  • Bayilik Sisteminde Hedef Belirleme ve Planlama Yapma
  • Bayilik Sisteminde Satış Hedeflerinin Belirlenmesi
  • Bayi ve Bölge İş Planlarını Yapma
  • Kota, Prim ve Teşvik Sistemi Uygulamaları
  • Bayilik Sisteminde Risk- Teminat İlişkileri.
  • Bayi Performansının ve Değerinin Ölçümlenmesi.
  • Bayi Satış Stratejilerinin Geliştirilmesi.
  • Bayilik Oluşturulmasında Temel Kriterler
  • Bayi Yönetiminde Rehberlik
  • Satış Arttırmaya Yönelik Bayi Motivasyonunun Sağlanması
  • Bayi Sisteminde Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme
  • Bayi Şikâyetlerinin Çözümlenmesi
  • Denetim-Yönetim Sistemi
  • SONUÇ
  • Sonuç Analizleri

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Bayilik-Distribütörlük Sistemi Ve Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Bayilik-Distribütörlük Sistemi Ve Yönetimi Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.