Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Eğitimi


Biymed Eğitim

Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Eğitimi

Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Kontenjan Kayıt Formu
25.03.2017
26.03.2017
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
Maks. 15  Kişi Ön Kayıt / Kesin Kayıt
 

Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı

Eğitimin Amacı

Yöneticilerin sırdaşları ve işlerini kolaylaştırmak amacıyla omuz omuza çalıştıkları bu kadroların, yetkinliklerinin ve verimliliklerinin artırılması, kendilerinden beklentilerin farkındalıklarının sağlanması.    


Kimler Katılmalı

Yönetici Asistanları ve bu işi meslek olarak yapmayı hedefleyen adayları.

Konu Başlıkları 

1.     TANIMLAR

1.1. Ofis

1.2. Yönetim

1.3. Yönetici

1.4. Asiste Etmek / Asistan

1.5. Sekreter

1.6. Sekreterlik mi? Asistanlık mı?: Biz Kimiz, Neyiz??

2.     GEREKSİNİMLER

2.1. Zaman Planlaması ve Yönetimi

2.2. İş Yerinde Stres ve Stresle Başa Çıkma…

2.3. Ofis Yönetimi Kavramı

2.4. Kişisel Kalite ve İmaj

3.     ASİSTANIN MASASI, OFİS DÜZENİ ve ÇALIŞMA ORTAMI

3.1. Asistanın Masası…

3.2. Odası

3.3. Dosyalama Sistemi

3.4. Belge Türleri: Nasıl Gönderilir, Nasıl Saklanır, Nasıl İmha Edilir…

4.     İLETİŞİM

4.1. “İletişebilmek” Kavramı…

4.2. Söylemek…

4.3. Beden Dili Üzerine Kısa Kısa…

4.4. Asistanın İletişiminde Görgü ve Nezaket

4.5. Telefonla Konuşurken…

4.6. Dinlemenin İletişimdeki Önemi… Doğru Dinleme…

4.7. Verba Volant, Scripta Manent

4.8. Yeni Trend: e-mail

5.     YÖNETİCİ NE BEKLER?

6.     DEĞERLENDİRME ve KAPANIŞ

Eğitim Bilgileri :

  1. Eğitimler
    Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (12 kişi ile sınırlıdır)

  2. Eğitim Fiyatı İçerisine
    Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

  3. Eğitim Rezervasyonu
    Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir e-mail gönderilir. Bu e-mail ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

  4. Eğitim Saatleri
    10.00-17.00

  5. Eğitim Yeri
    Otel-Taksim İstanbul

 

KATILIMCI GÖRÜŞLERİ

Sn Murat ÜNVER beyin vermiş olduğu eğitim oldukça kaliteli ve faydalı bir eğitimdi. Ben bütün yönetici Asistanlığı yapan arkadaşlarımıza mutlaka böyle bir eğitim almalarını tavsiye ederim.

 

Gülten K.

TAV Havalimanları Holding A.Ş

 

Sayın Murat Ünver’in verdiği eğitim gerçekten çok keyifli ve öğretici geçti. Eksik veya yanlış yaptığımız bir çok şeyleri öğrendik. Böyle bir eğitim aldığım için son derece mutluyum. Umarım başka eğitimlerde tekrardan kendisinin tecrübelerinden yararlanma fırsatımız olur.

 

Didem T.

TAV Havalimanları Holding

 

Almış olduğum 2 günlük Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı eğitim programının içeriğinin, hem mesleğime hem de sosyal hayatıma çok şey kattığını düşünüyorum. Dilerim ki, eğitim süresince öğrendiklerim uygulamada kalıcılığını korur. Sn. Murat ÜNVER kuvvetli iletişimi, deneyimleri, bilgisi ve samimiyetiyle gerçek anlamda iyi bir eğitmen. Kendisine katkılarından dolayı teşekkür ederim.

 

Özlem A.

TAV İSTANBUL TERMİNAL İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.

 

Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı eğitim benim açımdan gayet olumlu idi. Bu konuda emek harcayan herkese teşekkürlerimi bir borç bilirim.

 

Filiz T.

TAV Havalimanları Holding

 

İnanılmaz samimi ve pozitif elektrik yayan bir eğitmenden eğitim almak çok güzeldi. Sıkılmadan, verimli geçen bir eğitimdi. Tüm yönetici asistanlarına tavsiye edebilirim.

Gizem A.
Kayserigaz

Eğitim programı oldukça güzel hazırlanmış. Eğitmende işinde oldukça başarılı ve samimiydi.

Suzan A.
Akçelik madencilik

Çok içten ve sıcak bir eğitmen tarafından eğitim almak çok verimli ve keyifliydi. Eğitim programında güncel örneklerin olması akılda kalıcılığı kolaylaştırmaktadır. teşekkürler.

Mehtap M.
Elmadağ Hukuk Bürosu

Eğitimde oldukça ilgi çekiciydi. İş hayatında kullanabileceğim püf noktalarını görmemi sağladı. Murat beyin performansı ve katılımcılara yaklaşımı gayet iyi ve profesyonelceydi.

Musa O.
T.C. Devlet Demiryolları
 

Referanslarımız

Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Eğitimi Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Kayıt Formu
25.03.2017
26.03.2017
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
Kayıt Formu
27.05.2017
28.05.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
Kayıt Formu
23.09.2017
24.09.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
Kayıt Formu
18.11.2017
19.11.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
Kayıt Formu


KURUMUNUZA ÖZEL
 Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

 

 

Eğitim Bilgileri :


Eğitimler

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kendi yerlerinde yapılabilmektedir

Sertifika

  • Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

Eğitim Bedeli İçerisine Dahil Olanlar

  • Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

Eğitim Rezervasyonu

  • Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir e-mail gönderilir. Bu e-mail ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

İndirim Koşulları

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20
  • Bireysel katılım için bilgi isteyiniz.

Eğitim Saatleri

  • 10.00-17.00

Eğitim Yeri

  • Otel- Taksim İstanbul

Kesin kayıt yaptırmadan ve ödemeyi gerçekleştirmeden önce aşağıdaki formu doldurarak kontenjan hakkında bilgi alınız. Eğitim hakkında daha fazla bilgi almak ve ön kayıt için aşağıdaki formu doldurun.

Eğitime Başvuru Formu



DİĞER EĞİTİMLER

Tavsiye eğitim başlıkları

Depo ve Stok Yönetimi

Depo ve Stok Yönetimi hakkında genel bilgiler

Yöneticilik ve Liderlik Becerileri

Yöneticilik, yönetim becerileri ve liderlik eğitimleri hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmak için tıklayın

Satınalma Yönetimi ve Teknikleri

Satınalma, Yönetimi, ileri derece satınalma yönetimi ve stratejik satınalma yönetimi eğitimleri hakkında detaylı bilgi sahibi olmak için tıklayın

Finansçı Olmayanlar için Finans

Finans konusunda bilgi sahibi olmayanlar için temel finans becerileri eğitimi için tıklayın

Yöneticiler için Müzakere Teknikleri

Satınalma, Satış yöneticileri için müzakere teknikleri eğitimi hakkında bilgi almak için tıklayın

Mülakat Teknikleri Eğitimi

Mülakat teknikleri eğitimi hakkında detaylı bilgi için tıklayın

Eğitimlerden görüntüler

FOTOĞRAFLAR

{ "@context": "http://schema.org", "@type": "Course", "name": "Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Eğitimi", "description": "Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Eğitimi ( Biymed Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri ), Ofis Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Eğitimi, Yönetici Asistanlığı Eğitimleri, Kurumsal Gelişim Eğitimleri", "provider": { "@type": "Organization", "name": "Biymed Eğitim", "sameAs": "http://www.biymed.com.tr/egitim.asp?id=760" } }