Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi
Delegasyon Eğitimi
Satınalma Yönetimi Eğitimi
Copyright Biymed Akademi 2006-2024
Figen ZEKİER, 1976 yılında İstanbul’da doğmuştur. Yüksek Lisansını Newport University İşletme Bölümü’nde, lisans eğitimini ise İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi'nde tamamlamıştır.
Profesyonel çalışma hayatına Turkcell'de başlayan ZEKİER, Müşteri İlişkileri, Satış, Kampanya Yönetimi departmanlarında görev almıştır. Ardından, Mars Logistics Group-CRM Sorumlusu, CRM Institute-Projeler Koordinatörü ve Doğuş Otomotiv-Stratejik Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi görevlerinde bulunmuştur.
Profesyonel hayatına, Satış, Pazarlama, Müşteri İlişkileri, Organizasyonel Gelişim ve Kişisel Gelişim konularında danışman ve eğitimci olarak devam etmektedir.
VERDİĞİ EĞİTİMLER
Kişisel Gelişim Eğitimleri
Bireysel Vizyon ve Strateji
Bireysel Performans Yönetimi
Etkili Sunuş Teknikleri
Motivasyon
Etkin İletişim
Zaman Yönetimi
Toplantı Yönetimi
Problem Çözme ve Sonuç Odaklılık
Eğitimcinin Eğitimi
Yönetim Eğitimleri
Farklı Yeteneklerin Yönetimi
Yöneticiyi Yönetmek
Hedeflerle Yönetim
Değişim Yönetimi
Pazarlama Eğitimleri
Stratejik Pazarlama
Araştırma Yönetimi
Mobil Pazarlama
Müşteri İlişkileri Eğitimleri
Müşteri Temas Noktaları İletişim Uzmanlığı
Telefonla Müşteri İlişkileri
Şikayet Yönetimi
CRM Eğitimleri
CRM Sertifika Programı
Müşteri Yaşam Döngüsü (CLC) Yönetimi
CRM Scorecard
Segmentasyon
Sadakat Programları Tasarımı
Eğitim hakkında bilgi için formu doldurabilirsiniz.
Copyright Biymed Akademi 2006-2024