Makaleler

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Makaleler Bilgi Paylaşımı Download edebileceğiniz dosyalar linkler

   Makaleler
 Sosyal Medyadan Para Kazanma Yöntemleri: Dijital Dünyada Başarının Anahtarı
 Sosyal Medya ile Nasıl Para Kazanılır?
 Fishbowl Tekniği: Açık ve Etkili Tartışmaların Anahtarı
 İlginç Sunum Konuları: Seyircilerinizi Etkileyin ve İlham Verin
 Satın Alma Neden Önemlidir?
 Müzakere Teknikleri Eğitiminin Önemi
 Müzakere Tekniklerinin Önemi
 Müzakere ve İknanın Önemi: Hayatın Her Alanında Başarı Anahtarı
 Müzakere ve İknanın Önemi
 Eğitim Nedir, Eğitimin Önemi Nedir?
 Yapay Zeka Eğitimleri: Geleceğe Yatırım Yapmak
 Yapay Zeka Eğitimleri: Geleceğe Hazırlanmak için Temel Bilgiler
 İlgi Çekici Sunum Konuları
 Eğlenceli Sunum Konuları
 Ücretsiz MEB Onaylı Sertifika Programları
 MEB Onaylı Ücretsiz Sertifika Programları
 Endirekt Satınalma
 5 Dakikalık Sunum Konuları
 Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimi: İş Süreçlerinizi Optimize Edin
 Başarılı Lojistik Stratejileri ve Verimli Tedarik Zinciri Yönetimi
 Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimi: İş Dünyasında Başarıya Giden Yol
 Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimi: Başarılı İş Stratejilerinin Temeli
 Depo Yönetimi Eğitimleri: Verimli Depo İşleyişini Keşfedin
 Depo Yönetimi Eğitimleri: Verimli Depo Operasyonları İçin Bilgi ve Beceri
 Depo Yönetimi Eğitimleri: Etkili Stok Yönetimi ve Operasyonel Mükemmeliği
 Satış ve Pazarlama Eğitimi: Başarılı Stratejilerle Büyüme Yolculuğu
 Satınalma Eğitimleri: Stratejik Tedarik Yönetimi
 Satış ve Pazarlama Eğitimleri: Başarılı Stratejilerle Müşteri Kazanımı
 Liderlik ve İnsan Kaynakları Yönetimi Eğitimi: İşletmelerde Başarıya Giden Yol
 Liderlik Eğitimi: Kurumsal Başarıyı Şekillendiren Yol
 Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir?
 Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şirketin Başarısındaki Anahtar
 Müşteri İlişkileri Yönetimi: Başarıya Uzanmanın Formülü
 Müşteri İlişkileri Yönetimi: Başarılı İşletmelerin Temeli
 Müşteri İlişkileri Yönetimi: Başarılı Bir İş Stratejisinin Temeli
 Müşteri İlişkileri Yönetimi: İşletmenizin Başarısında Anahtar Rol
 Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ile İşletmenizi Zirveye Taşıyın
 Müşteri İlişkileri Yönetimi: Başarılı İşletmelerin Gizemli Sırrı
 Müşteri İlişkileri Yönetimi: Başarılı İşletmelerin Temel Taşı
 Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi: Biymed Akademi İle Başarıya Adım Atın!
 Mülakat Teknikleri ve Stratejileri: Kariyerinizdeki Kapıyı Aralamak İçin Kılavuzunuz
 Mülakat Teknikleri ve Stratejileri: Başarıya Giden Yol
 Mülakat Teknikleri ve Stratejileri: Kariyer Yolculuğunuzda İleri Adımlar
 Mülakatın Ardındaki Sırlar: Başarılı Bir İş Görüşmesi İçin Kapsamlı Rehber
 Mülakat Sürecinde Başarıya Ulaşmak İçin Kapsamlı Rehber
 Dış Ticaretin Evrimi: Küresel Ekonomideki Değişim
 Dış Ticaret Evrimi ve Temel Kavramlar
 Temel ve İleri Derece Satınalma Eğitimi Konuları
 Mülakat Teknikleri Eğitimi Konuları
 Raporlama Teknikleri Eğitimi Konuları

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6    Kayıt 1-50 / 263

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.