Eğitimlerimizden kareler ve unutulmaz anlar
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Fotoğrafları 18-19 Ekim 2022 tarihlerinde Online canlı yayın olarak zoom platformu üzerinden Vitra Karo A.Ş. çalışanlarına özel olarak gerçekleştirdik. , , MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve MÜŞTERİ ANALİZ TEKNİKLERİ Bugün dünyanın hemen her yerinde, işletmelerin karşı karşıya kaldıkları en temek sorun, müşteri sadakatini giderek azalmasıdır. Bunun en önemli nedeni, şiddetli rekabet ortamında işletmelerin sürekli olarak müşterilere daha ucuz alternatifler olduğunu söylemek mümkündür. Karlılığı arttırmanın en temel yolu farklılığı yaratmaktan geçmesine karşın, artık pek çok ürünün fonksiyonel olarak birbirine benzemesi dolayısıyla bunu sağlamak neredeyse imkansız hale gelmektedir. Bu noktada işletmelerin başarıya ulaşabilmek için müşteri ilişkileri yönetimini(CRM)kullanma gereklilikleri vardır. Müşteri ilişkileri yönetiminin altında yatan fikir şudur:”Farklı müşterilere farklı muamele yapılır”. Müşteri ilişkilerinin temel mekanizması, müşterilerinin nasıl farklılıklar gösterdiğini anlamayı ve bu farklılıkların her bir müşteriye göre işletmenin nasıl davranması gerektiği konusunda bir strateji oluşturması içermektedir. Daha da özelde,tamamen müşterilerin nasıl bölümlere ve alt bölümlere ayrılabileceği,müşteriye nasıl ulaşabileceği ,onlarla nasıl kalıcı ilişkiler kurulabileceğini içermektedir.Ancak bu yönetimi sadece pazarlama faaliyetleri ile sınırlandırmak mümkün olmamakta,işletmenin tüm faaliyetlerinin müşteri farklılıklarına odaklanması gerekmektedir. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ortaya Çıkış Nedenleri Müşteri ilişkileri yönetiminin ne olduğunu açıklamadan önce işletmelerin bu yönetim şekline neden ihtiyaç duyduklarına bahsetmek yerinde olacaktır. Kısaca müşteri ilişkileri yönetiminin ortaya çıkış nedenlerini şu şekilde sıralayabiliriz: Kitlesel pazarlamanın gittikçe pahalı bir müşteri kazanma yolu olması, Pazar payının değil müşteri payının önemli hale gelmesi, Müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati kavramlarının önem kazanması, Var olan müşterinin değerinin anlaşılması ve bu müşteriyi elde tutma çabalarına gerek duyulması, Bire-bir pazarlamanın önem kazanmasıyla beraber her müşteriye özel ihtiyaçlarına göre davranma stratejilerinin gerekliliği, Yoğun rekabet ortamı, İletişim teknolojileri(web,e-mail…)ve veri tabanı yönetim sistemlerinde yaşanan gelişmeler. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı Müşteri ilişkileri ile ilgili literatürde pek çok tanım olmasına karşın genel bir tanım vermek gerekirse: “Müşteri ilişkileri yönetimi,müşteri merkezli stratejiler ile bu stratejileri destekleyebilecek;Satış ve pazarlamayla beraber,müşteri hizmetleri,muhasebe, üretim ve lojistik gibi yeni fonksiyonları kapsayan ve bu yeni fonksiyonlardan etkilenecek herkes için tüm iş süreçlerinin yeni baştan düzenlenmesinin içeren ve bunları gerçekleştirirken de teknolojiden yararlanan bir yönetim stratejisidir.” Müşteri ilişkilerini yönetebilmek oldukça kapsamlı ve karışık bir iştir.İlişkilerin yönetimi sadece müşterilerle sınırlı kalmamakta işletmelerin ilişki içerisinde olduğu tüm unsurları kapsamakta ve her bir unsur kısa veya orta vadeli birbirini etkilemektedir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Fotoğrafları 22-23 Eylül 2022 tarihlerinde Online canlı yayın olarak zoom platformu üzerinden Vitra Karo A.Ş. çalışanlarına özel olarak gerçekleştirdik. , , MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve MÜŞTERİ ANALİZ TEKNİKLERİ Bugün dünyanın hemen her yerinde, işletmelerin karşı karşıya kaldıkları en temek sorun, müşteri sadakatini giderek azalmasıdır. Bunun en önemli nedeni, şiddetli rekabet ortamında işletmelerin sürekli olarak müşterilere daha ucuz alternatifler olduğunu söylemek mümkündür. Karlılığı arttırmanın en temel yolu farklılığı yaratmaktan geçmesine karşın, artık pek çok ürünün fonksiyonel olarak birbirine benzemesi dolayısıyla bunu sağlamak neredeyse imkansız hale gelmektedir. Bu noktada işletmelerin başarıya ulaşabilmek için müşteri ilişkileri yönetimini(CRM)kullanma gereklilikleri vardır. Müşteri ilişkileri yönetiminin altında yatan fikir şudur:”Farklı müşterilere farklı muamele yapılır”. Müşteri ilişkilerinin temel mekanizması, müşterilerinin nasıl farklılıklar gösterdiğini anlamayı ve bu farklılıkların her bir müşteriye göre işletmenin nasıl davranması gerektiği konusunda bir strateji oluşturması içermektedir. Daha da özelde,tamamen müşterilerin nasıl bölümlere ve alt bölümlere ayrılabileceği,müşteriye nasıl ulaşabileceği ,onlarla nasıl kalıcı ilişkiler kurulabileceğini içermektedir.Ancak bu yönetimi sadece pazarlama faaliyetleri ile sınırlandırmak mümkün olmamakta,işletmenin tüm faaliyetlerinin müşteri farklılıklarına odaklanması gerekmektedir. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ortaya Çıkış Nedenleri Müşteri ilişkileri yönetiminin ne olduğunu açıklamadan önce işletmelerin bu yönetim şekline neden ihtiyaç duyduklarına bahsetmek yerinde olacaktır. Kısaca müşteri ilişkileri yönetiminin ortaya çıkış nedenlerini şu şekilde sıralayabiliriz: Kitlesel pazarlamanın gittikçe pahalı bir müşteri kazanma yolu olması, Pazar payının değil müşteri payının önemli hale gelmesi, Müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati kavramlarının önem kazanması, Var olan müşterinin değerinin anlaşılması ve bu müşteriyi elde tutma çabalarına gerek duyulması, Bire-bir pazarlamanın önem kazanmasıyla beraber her müşteriye özel ihtiyaçlarına göre davranma stratejilerinin gerekliliği, Yoğun rekabet ortamı, İletişim teknolojileri(web,e-mail…)ve veri tabanı yönetim sistemlerinde yaşanan gelişmeler. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı Müşteri ilişkileri ile ilgili literatürde pek çok tanım olmasına karşın genel bir tanım vermek gerekirse: “Müşteri ilişkileri yönetimi,müşteri merkezli stratejiler ile bu stratejileri destekleyebilecek;Satış ve pazarlamayla beraber,müşteri hizmetleri,muhasebe, üretim ve lojistik gibi yeni fonksiyonları kapsayan ve bu yeni fonksiyonlardan etkilenecek herkes için tüm iş süreçlerinin yeni baştan düzenlenmesinin içeren ve bunları gerçekleştirirken de teknolojiden yararlanan bir yönetim stratejisidir.” Müşteri ilişkilerini yönetebilmek oldukça kapsamlı ve karışık bir iştir.İlişkilerin yönetimi sadece müşterilerle sınırlı kalmamakta işletmelerin ilişki içerisinde olduğu tüm unsurları kapsamakta ve her bir unsur kısa veya orta vadeli birbirini etkilemektedir.
Görev Verme ve Delegasyon Eğitimi Fotoğrafları - Nisan 2022 Kesir Mühendislik Görev Verme ve Delegasyon Eğitimi, iş dünyasında ekip yönetimini daha etkin hale getirmek ve çalışan performansını artırmak için tasarlanmış önemli bir eğitim programıdır. 1 Nisan 2022 tarihinde, İstanbul’da Kesir Mühendislik çalışanlarına özel olarak düzenlenen bu eğitim, katılımcılar tarafından büyük ilgiyle karşılandı. Eğitim, ekip üyeleri arasında görev dağılımını doğru bir şekilde yapmanın yöntemlerini öğretirken, aynı zamanda liderlik becerilerini geliştirmeyi hedefledi. Eğitim sırasında, yöneticilerin ve ekip liderlerinin, sorumlulukları etkili bir şekilde devretmeleri, iş süreçlerini optimize etmeleri ve takım içindeki sinerjiyi artırmaları için gereken bilgi ve teknikler üzerinde duruldu. Katılımcılar, görev verme süreçlerinin temel prensiplerini öğrenirken, pratik uygulamalar ve vaka çalışmalarıyla da bilgilerini pekiştirdiler. Eğitim içeriği oldukça kapsamlı bir şekilde hazırlanmış olup, şu başlıklar ele alındı: Görev verme ve delegasyonun önemi Doğru görev dağılımı için analiz yöntemleri Etkili iletişimle görev devir sürecini kolaylaştırma Görev dağılımında motivasyon artırıcı yaklaşımlar Delegasyon sırasında sık yapılan hatalar ve bunların önlenmesi Görev takibi ve geri bildirim teknikleri İş yükünü dengeleme ve öncelik belirleme Yöneticilerin delegasyon yetkinliklerini geliştirme yolları Kesir Mühendislik çalışanları, bu eğitim sayesinde daha iyi bir iş organizasyonu sağlamanın yanı sıra, ekip üyelerinin bireysel performanslarını artırmayı da öğrendiler. Eğitim sırasında yapılan interaktif çalışmalar ve uygulamalı etkinlikler, katılımcıların öğrendikleri bilgileri hemen pratiğe dökmelerine olanak tanıdı. Grup çalışmaları, rol oynama aktiviteleri ve gerçek iş senaryolarına dayalı analizlerle katılımcılar, ekip içi iş birliği becerilerini güçlendirme fırsatı buldu. Eğitim sonunda düzenlenen törenle katılımcılara başarı sertifikaları takdim edildi. Bu sertifikalar, onların görev verme ve delegasyon süreçlerinde yetkinlik kazandıklarını belgeliyor ve kariyer gelişimlerinde önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Eğitimden bazı unutulmaz anları gösteren fotoğraflar aşağıda sunulmuştur. Fotoğraflar, eğitimin interaktif ve dinamik yapısını gözler önüne sererken, katılımcıların etkinliğe olan ilgisini ve katkılarını yansıtmaktadır. Görev Verme ve Delegasyon Eğitimi ile ilgili detaylı bilgi almak ve bu eğitime katılmak isterseniz, web sitemizi ziyaret edebilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz. İş dünyasında liderlik becerilerinizi geliştirmek ve ekiplerinizi daha etkin bir şekilde yönetmek için bu eğitim tam size göre! , , Göre Verme ve Delegasyon Eğitimine ait detaylı bilgi için linke tıklayınız
Online Canlı Yayın Yöneticilik ve Liderlik Eğitimi Fotoğrafları Yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme eğitimini 25-26 Eylül 2021 tarihlerinde online canlın yayın olarak gerçekleştirdik. Yöneticilere özel olarak yapılan yöneticilik eğitimine ait fotoğraflar aşağıdadır. ,
Online Canlı Yayın Yöneticilik ve Liderlik Eğitimi Fotoğrafları Yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme eğitimini 23-24 Ekim 2021 tarihlerinde online canlın yayın olarak gerçekleştirdik. EPENGLE TEKSTİL ENDÜSTRİ VE TİCARETA.Ş. yöneticilerine özel olarak yapılan yöneticilik eğitimine ait fotoğraflar aşağıdadır. , , ,
Online Canlı Yayın Yöneticilik ve Liderlik Eğitimi Fotoğrafları Yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme eğitimini 17-18 Eylül 2020 tarihlerinde online canlın yayın olarak gerçekleştirdik. yöneticilik eğitimine ait fotoğraflar aşağıdadır. , , , ,
Görev Verme ve Delegasyon Eğitimi Fotoğrafları Görev Verme ve Delegasyon eğitimini 12 Şubat 2020 tarihinde Taksim Nippon otelde gerçekleştirdik. , , , ,
Yöneticilik ve Liderlik Eğitimi Fotoğrafları Yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme eğitimini 23-24 Kasım 2019 tarihlerinde Taksim Nippon otelde gerçekleştirdik. , , , , ,
Yöneticilik ve Liderlik Eğitimi Fotoğrafları Yöneticilik ve liderlik eğitimini 7-8 Eylül 2019 tarihlerinde HATBORU SAN. VE TİC. A.Ş. yöneticilerine özel olarak gerçekleştirdik. , ,
Hedef Odaklı takım Liderliği Eğitimi Fotoğrafları Hedef Odaklı takım Liderliği eğitimini 5-6 Eylül 2019 tarihlerinde BANTBORU SAN. TİC. A.Ş. firması yöneticilerine özel olarak gerçekleştirdik. ,
Yöneticilik ve Liderlik Eğitimi Fotoğrafları Yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme eğitimini 15-16 Haziran 2019 tarihlerinde Taksim Nippon otelde gerçekleştirdik. , ,
Görev Verme ve Delegasyon Eğitimi Fotoğrafları Mayıs 2019 Görev Verme ve Delegasyon Eğitimini, MKGS MORGAN KARBON GRAFİT SAN. A.Ş. firmasına özel olarak 25 Mayıs 2019 tarihlerinde İstanbul'da yaptık. Görev Verme ve Delegasyon Eğitimine ait fotoğraflar Göre Verme ve Delegasyon Eğitimine ait detaylı bilgi için linke tıklayınız