Eğitimlerimizden kareler ve unutulmaz anlar
İletişim Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları 5-6 Ekim 2024 tarihlerinde ARHAN GRUP TALAŞLI İMALAT SAN. VE TİC. AŞ. firmasına özel ikinci grup olarak İletişim Teknikleri Eğitimi gerçekleşti. Katılımcılar eğitim boyunca birçok teknik ve strateji öğrendi ve bunları uygulamalı olarak deneyimledi. , ,
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları Mart 2023 Enerjisa Üretim A.Ş. çalışanlarına özel olarak 7-8 Mart 2023 tarihlerinde online canlı yayın formatında gerçekleştirdiğimiz Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi başarıyla tamamlandı. Eğitime ait fotoğraflar aşağıda yer almaktadır. Eğitim kapsamında ele alınan bazı konu başlıkları ise şöyleydi: Raporlama ve rapor yazımının önemi ve amacı Raporlama ve rapor yazımı sürecinde dikkat edilmesi gerekenler Rapor yazımında kullanılan dil ve anlatım teknikleri Etkili başlık ve özet yazımı Rapor içeriğinin doğru şekilde organize edilmesi Grafik ve tabloların kullanımı ve yorumlanması Raporun sonuçlarının ve önerilerinin belirtilmesi Raporun görsel tasarımı ve sunumu ,
İşletme Verimliliği ve Motivasyon Eğitimi Fotoğrafları İşletme Verimliliği ve Motivasyon eğitimini 5-6 Ekim 2022 tarihlerinde Mikron Makina firmasına özel olarak gerçekleştirdik.
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları Haziran 2022 Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimini, Enerjisa Üretim A.Ş. çalışanlarına özel olarak 13-14 Haziran 2022 tarihlerinde Tufanlı Termik Santrali - Adana'da birinci grubuna yaptık. Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimine ait fotoğraflar ,
Online Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları Online canlı yayın Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimini DECORTİE BİLİŞİM MOB. REKLAM TİCARET LTD.ŞTİ. Firmasına özel olarak 2-3 Haziran 2021 tarihlerinde gerçekleştirdik. Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimine ait fotoğraflar , ,
Hedef Odaklı Yönetimi ve iletişim Eğitimi Fotoğrafları Hedef Odaklı Yönetimi ve iletişim Eğitimini SARK WIRE Firmasına özel olarak 6-7-13-14 Ağustos 2020 tarihlerinde gerçekleştirdik. Hedef Odaklı Yönetimi ve iletişim Eğitimine ait fotoğraflar , , ,
Online Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları Online Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimini SARK WIRE Firmasına özel olarak 17-18-19-24-25-26 Haziran 2020 tarihlerinde gerçekleştirdik. Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimine ait fotoğraflar , ,
İnovasyon Ve Yeni Ürün Geliştirme Eğitimi Fotoğrafları İnovasyon Ve Yeni Ürün Geliştirme Eğitimi 3-4-5-6-7 Şubat 2020 tarihlerinde Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Batman, Siirt ve Şırnak illerinde 68 hizmet lokasyonu ile yaklaşık 1 milyon 750 bin müşteriye elektrik perakende satış hizmeti veren DİCLE ELEKTRİK DAĞITIM A.Ş. çalışanlarına özel olarak Diyarbakır, Batman ve Şanlıurfa’da gerçekleştirdik. Eğitim sonunda çekilen fotoğraflar aşağıda yer almaktadır. İnovasyon Ve Yeni Ürün Geliştirme Eğitimi içeriği ve eğitim hakkında detaylı bilgi için tıklayın. , ,
Etkili İletişim Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları Etkili İletişim Teknikleri Eğitimini 21 Aralık 2019 tarihinde ABDULLAHOĞLU ELEKTRİK AYDINLATMA SAN. VE TİC. A.Ş. çalışanlarına özel olarak gerçekleştirdik. Etkili iletişim teknikleri eğitimi içeriği ve detaylı bilgi için linke tıklayınız.
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimini, SERHAT KALKINMA AJANSI'na özel olarak 16-17 Aralık 2019 tarihlerinde Kars'ta yaptık. Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimine ait fotoğraflar ,
İşletme Verimliliği Eğitimi Fotoğrafları İşletme Verimliliği Eğitimini 15-16 Kasım 2019 tarihlerinde BORLEASE OTOMOTİV A.Ş. çalışanlarına özel olarak gerçekleştirildi. İşletme Verimliliği Eğitimi sırasında çekilen fotoğraf ve eğitim içeriği aşağıdadır. , , , İşletme Verimliliği Eğitimi İşletme Verimliliği Eğitimi, karlılık, büyüme ve sürdürülebilir kavramlarının ön planda tutulduğu günümüz koşullarında, işletme içi iş görenlerin ve bunlara bağlı tüm ekiplerin de verimliliği esas olmaktadır. İşletme içerisinde var olan, misyon ve vizyon ile tanımlanmış değerleri daha kalıcı hale getirebilecek teknikleri ve öğretileri içeren İşletme Verimliliği Eğitimi kapsamında, grup çalışmaları ile desteklenen öğretiler ön planda olacaktır. İçerikte belirlenen konuların karma bir yapı içerisinde teorik olarak sunulması yansıra örnek olaylar ve görsel öğretiler ile desteklenen bir eğitim uygulaması yapılacaktır. İşletme Verimliliği Eğitiminin süresi 2 gündür. Kimle Katılmalı İşletme içerisinde aktif ve katılımcı değer üreten her tür çalışan Eğitim İçeriği FARKINDALIK VE TANIMA Farkındalık teknikleri Kendimizi tanıyalım Değer üreteme yöntemleri Kişisel atalet ve yapısal değişim sorunları Tanımak için esas olan çalışmalar Kendimizi yönetme ve yöneltme teknikleri Karşımızdaki tanıma ve ikna modelleri Profesyonel ve kurumsal davranış GRUP ÇALIŞMASI VE SONUÇ ÜRETME Grup temelli çalışma kuralları Grup psikolojisi Birlikte çalışma ve karşılaşılan sorunlar Etkin takım çalışması Takım çalışmasını bozan etkenler ve giderilmesi Verimli takım çalışmaları Takım çalışmalarında liderlik ve etkinlik Grup çalışmalarında zaman yönetimi TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ İletişim Çeşitleri Empatik İletişim Nedir? Empati Basamakları Empatide sen dili ve ben dili nerede kullanılır? Empati İle İletişim Eğitimi Neler empatiyi engeller? Önyargı ve empati İletişimde Uyum ve Ahenk Kaliteli iletişim kavramına bakışı Sözsüz İletişim Beden Dilinin Etkin Kullanımı İletişim Tarzımız İletişim Engelleri ve Aşma Yolları Müşteri Beklentileri nelerdir? Uzun Dönemli Müşteri Yaklaşımı ve Güven İlişkisi, Sadık müşteri yaratabilmek Müşteri Tipleri ve Müşteri Tiplerine Uygun İlişki Biçimleri Müşteri Şikayetlerinin Önemi, şikayet bir şans mı? Aşırı müşteri taleplerinin karşılanmasındaki teknikler, müşteriyi kaybetmemek yaklaşımları Şikayet sürecinde Alınması Gereken Önlemler Şikayet Karşılama ve Çözüm Süreci, beklentiler MOTİVASYON VE EKİP VERİMLİLİĞİ İşletmelerde motivasyon uygulamalarının gerekçeleri ve etkileri Motivasyonun olumlu olumsuz etkileri Denge faktörlerini n analizi Yönetimsel modellerin motivasyon üzerindeki değişimleri ve etkileri Firma imajının ve marka değerinin motivasyonel etkileri Motivasyonel stratejilerde kullanılan araçlar ve kullanım teknikleri Örgütsel ve yönetsel motivler İşletme yönetiminde verimlilik konsepti İşletme içi verimlilik Faktörleri Verimlilik etkisinde değişebilecek veya değişemeyecek etkenler Motivasyon-Verimlilik ilişkisinde birey-örgüt etkileşimi Motivasyon-Verimlilik ilişkisinde işgören-iş ve işveren etkileşimi DUYGUSAL ZEKA Duygusal Zekâ Nedir? : “Duygusal Zekâ” kavramına ilişkin bilinmesi gerekenler Duygularınızı Anlamak: Olumlu ya da olumsuz duygular nasıl ortaya çıkar Duygularınızı Yönetmek Empati Başkalarının duygularını anlama, bakış açılarını görme ve sıkıntılarına ilgi gösterme İlişkilerinizi Yönetmek İnsanlar ile daha iyi ilişkiler kurabilme İŞYERİNDE YETKİNLİK VE DELEGASYON İş modelimiz ne? Buna göre yetkinlik modelimiz nasıl olmalı? Şirketimizi Etkileyecek Dış gerçekler: Şirketimizin içinde bulunduğu ortamda neler oluyor? Stratejik odak: Kazanmak için stratejimiz ne? Organizasyonel kabiliyetler: stratejiyi yetkinlik modeline uyarlamak için hangi organizasyonel kabiliyetlere (şirket yetkinliklerine) ihtiyacımız var? Temel Yetkinlikleri belirlemede Organizasyonel Yetkinliklerin kullanımı. DELEGASYON Görev aktarma ve devretme Yetki kullanımı Yetkisizlik tanımı Karar verme ve uygulama Sorun çözen yetki devri Vekalet tanımı Eğitime Başvuru Formu
Etkili İletişim ve Şirket İçi İletişim Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları Kurumsal iletişim eğitimini Çerkezköy'de yer alan ANKUTSAN ÇERKEZKÖY KUTU SAN. VE TİC. A.Ş. çalışanlarına özel olarak 9 Kasım 2019 tarihinde gerçekleştirdik. iletişim eğitimi sırasında çekilen fotoğraflar aşağıdadır. , , , Kurumiçi iletişim eğitimi hakkında daha fazla ve detaylı bilgi için Kurumiçi İletişim Eğitimi