Eğitimlerimizden kareler ve unutulmaz anlar
Sözleşme Yönetimi Eğitimi Fotoğrafları 18 Kasım 2022 tarihinde gerçekleştirdiğimiz Sözleşme Yönetimi eğitimimizi online canlı yayın olarak Zoom platformu üzerinden düzenledik. Eğitim sırasında çektiğimiz fotoğrafların birkaçını sizlerle paylaşmak istedik. Eğer Sözleşme Yönetimi eğitimine ait içerik bilgisine erişmek isterseniz, sözleşme yönetimi eğitimi linkine tıklayabilirsiniz. , ,
Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi Fotoğrafları Depo ve Stok Yönetimi Eğitimini 22-23 Ekim 2022 tarihlerinde Taksim Nippon Otel'de gerçekleştirdik. Depo Eğitimi sırasında çekilen fotoğraflar , , ,
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Fotoğrafları 18-19 Ekim 2022 tarihlerinde Online canlı yayın olarak zoom platformu üzerinden Vitra Karo A.Ş. çalışanlarına özel olarak gerçekleştirdik. , , MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve MÜŞTERİ ANALİZ TEKNİKLERİ Bugün dünyanın hemen her yerinde, işletmelerin karşı karşıya kaldıkları en temek sorun, müşteri sadakatini giderek azalmasıdır. Bunun en önemli nedeni, şiddetli rekabet ortamında işletmelerin sürekli olarak müşterilere daha ucuz alternatifler olduğunu söylemek mümkündür. Karlılığı arttırmanın en temel yolu farklılığı yaratmaktan geçmesine karşın, artık pek çok ürünün fonksiyonel olarak birbirine benzemesi dolayısıyla bunu sağlamak neredeyse imkansız hale gelmektedir. Bu noktada işletmelerin başarıya ulaşabilmek için müşteri ilişkileri yönetimini(CRM)kullanma gereklilikleri vardır. Müşteri ilişkileri yönetiminin altında yatan fikir şudur:”Farklı müşterilere farklı muamele yapılır”. Müşteri ilişkilerinin temel mekanizması, müşterilerinin nasıl farklılıklar gösterdiğini anlamayı ve bu farklılıkların her bir müşteriye göre işletmenin nasıl davranması gerektiği konusunda bir strateji oluşturması içermektedir. Daha da özelde,tamamen müşterilerin nasıl bölümlere ve alt bölümlere ayrılabileceği,müşteriye nasıl ulaşabileceği ,onlarla nasıl kalıcı ilişkiler kurulabileceğini içermektedir.Ancak bu yönetimi sadece pazarlama faaliyetleri ile sınırlandırmak mümkün olmamakta,işletmenin tüm faaliyetlerinin müşteri farklılıklarına odaklanması gerekmektedir. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ortaya Çıkış Nedenleri Müşteri ilişkileri yönetiminin ne olduğunu açıklamadan önce işletmelerin bu yönetim şekline neden ihtiyaç duyduklarına bahsetmek yerinde olacaktır. Kısaca müşteri ilişkileri yönetiminin ortaya çıkış nedenlerini şu şekilde sıralayabiliriz: Kitlesel pazarlamanın gittikçe pahalı bir müşteri kazanma yolu olması, Pazar payının değil müşteri payının önemli hale gelmesi, Müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati kavramlarının önem kazanması, Var olan müşterinin değerinin anlaşılması ve bu müşteriyi elde tutma çabalarına gerek duyulması, Bire-bir pazarlamanın önem kazanmasıyla beraber her müşteriye özel ihtiyaçlarına göre davranma stratejilerinin gerekliliği, Yoğun rekabet ortamı, İletişim teknolojileri(web,e-mail…)ve veri tabanı yönetim sistemlerinde yaşanan gelişmeler. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı Müşteri ilişkileri ile ilgili literatürde pek çok tanım olmasına karşın genel bir tanım vermek gerekirse: “Müşteri ilişkileri yönetimi,müşteri merkezli stratejiler ile bu stratejileri destekleyebilecek;Satış ve pazarlamayla beraber,müşteri hizmetleri,muhasebe, üretim ve lojistik gibi yeni fonksiyonları kapsayan ve bu yeni fonksiyonlardan etkilenecek herkes için tüm iş süreçlerinin yeni baştan düzenlenmesinin içeren ve bunları gerçekleştirirken de teknolojiden yararlanan bir yönetim stratejisidir.” Müşteri ilişkilerini yönetebilmek oldukça kapsamlı ve karışık bir iştir.İlişkilerin yönetimi sadece müşterilerle sınırlı kalmamakta işletmelerin ilişki içerisinde olduğu tüm unsurları kapsamakta ve her bir unsur kısa veya orta vadeli birbirini etkilemektedir.
Depo Tasarımı Eğitimi Fotoğrafları 6-7-8 Ekim 2022 Nurol Makina Depo Tasarımı Eğitimini 6-7-8 Ekim 2022 tarihlerinde Ankara'da Nurol Makina firması depo bölümü çalışan ve yöneticilerine özel olarak gerçekleştirdik. Depo Eğitimi sırasında çekilen fotoğraflar aşağıdadır.
İşletme Verimliliği ve Motivasyon Eğitimi Fotoğrafları İşletme Verimliliği ve Motivasyon eğitimini 5-6 Ekim 2022 tarihlerinde Mikron Makina firmasına özel olarak gerçekleştirdik.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Fotoğrafları 22-23 Eylül 2022 tarihlerinde Online canlı yayın olarak zoom platformu üzerinden Vitra Karo A.Ş. çalışanlarına özel olarak gerçekleştirdik. , , MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve MÜŞTERİ ANALİZ TEKNİKLERİ Bugün dünyanın hemen her yerinde, işletmelerin karşı karşıya kaldıkları en temek sorun, müşteri sadakatini giderek azalmasıdır. Bunun en önemli nedeni, şiddetli rekabet ortamında işletmelerin sürekli olarak müşterilere daha ucuz alternatifler olduğunu söylemek mümkündür. Karlılığı arttırmanın en temel yolu farklılığı yaratmaktan geçmesine karşın, artık pek çok ürünün fonksiyonel olarak birbirine benzemesi dolayısıyla bunu sağlamak neredeyse imkansız hale gelmektedir. Bu noktada işletmelerin başarıya ulaşabilmek için müşteri ilişkileri yönetimini(CRM)kullanma gereklilikleri vardır. Müşteri ilişkileri yönetiminin altında yatan fikir şudur:”Farklı müşterilere farklı muamele yapılır”. Müşteri ilişkilerinin temel mekanizması, müşterilerinin nasıl farklılıklar gösterdiğini anlamayı ve bu farklılıkların her bir müşteriye göre işletmenin nasıl davranması gerektiği konusunda bir strateji oluşturması içermektedir. Daha da özelde,tamamen müşterilerin nasıl bölümlere ve alt bölümlere ayrılabileceği,müşteriye nasıl ulaşabileceği ,onlarla nasıl kalıcı ilişkiler kurulabileceğini içermektedir.Ancak bu yönetimi sadece pazarlama faaliyetleri ile sınırlandırmak mümkün olmamakta,işletmenin tüm faaliyetlerinin müşteri farklılıklarına odaklanması gerekmektedir. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ortaya Çıkış Nedenleri Müşteri ilişkileri yönetiminin ne olduğunu açıklamadan önce işletmelerin bu yönetim şekline neden ihtiyaç duyduklarına bahsetmek yerinde olacaktır. Kısaca müşteri ilişkileri yönetiminin ortaya çıkış nedenlerini şu şekilde sıralayabiliriz: Kitlesel pazarlamanın gittikçe pahalı bir müşteri kazanma yolu olması, Pazar payının değil müşteri payının önemli hale gelmesi, Müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati kavramlarının önem kazanması, Var olan müşterinin değerinin anlaşılması ve bu müşteriyi elde tutma çabalarına gerek duyulması, Bire-bir pazarlamanın önem kazanmasıyla beraber her müşteriye özel ihtiyaçlarına göre davranma stratejilerinin gerekliliği, Yoğun rekabet ortamı, İletişim teknolojileri(web,e-mail…)ve veri tabanı yönetim sistemlerinde yaşanan gelişmeler. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı Müşteri ilişkileri ile ilgili literatürde pek çok tanım olmasına karşın genel bir tanım vermek gerekirse: “Müşteri ilişkileri yönetimi,müşteri merkezli stratejiler ile bu stratejileri destekleyebilecek;Satış ve pazarlamayla beraber,müşteri hizmetleri,muhasebe, üretim ve lojistik gibi yeni fonksiyonları kapsayan ve bu yeni fonksiyonlardan etkilenecek herkes için tüm iş süreçlerinin yeni baştan düzenlenmesinin içeren ve bunları gerçekleştirirken de teknolojiden yararlanan bir yönetim stratejisidir.” Müşteri ilişkilerini yönetebilmek oldukça kapsamlı ve karışık bir iştir.İlişkilerin yönetimi sadece müşterilerle sınırlı kalmamakta işletmelerin ilişki içerisinde olduğu tüm unsurları kapsamakta ve her bir unsur kısa veya orta vadeli birbirini etkilemektedir.
Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi Fotoğrafları Depo ve Stok Yönetimi Eğitimini 10-11 Eylül 2022 tarihlerinde online canlı yayın olarak genel katılıma açık zoom platformu üzerinden gerçekleştirdik. Depo Eğitimi sırasında çekilen fotoğraflar , ,
Depo ve Stok Yönetimi Eğitimi Fotoğrafları Depo ve Stok Yönetimi Eğitimini 18-19 Ağustos 2022 tarihlerinde online canlı yayın olarak Vitra firması depo ve lojistik bölümü çalışanlarına özel olarak zoom platformu üzerinden gerçekleştirdik. Depo Eğitimi sırasında çekilen fotoğraflar , , , , ,
Bütçe ve Raporlama Eğitimi Fotoğrafları - Temmuz 2022 28-29 Temmuz 2022 tarihlerinde İbraş Kauçuk firması çalışanlarına özel olarak yapılan Bütçe eğitime ait fotoğraflar aşağıdadır. , , Bütçe Eğitimine ait detaylı bilgi ve eğitim içeriği için tıklayın. bütçe eğitimi istanbul, işletmelerde bütçeleme ve raporlama, bütçeleme ve raporlama eğitimi, işletmelerde bütçeleme ve raporlama eğitimi, bütçe kontrol eğitimi
Üretim Planlama ve Stok Yönetimi Eğitim Fotoğraflar 24-25 Haziran 2022 tarihlerinde Ankara'da yapılan Üretim Planlama ve Stok Yönetimi Eğitimini gerçekleştirdik. Eğitim TÜBİTAK - SAGE firmasında çalışan üretim müdürü, üretim planlama uzmanları, lojistik ve tedarik zinciri bölümü çalışanlarından katılım olmuştur. Eğitim sırasında çekilen fotoğraflar aşağıdadır. , , Üretim planlama eğitimine ait detaylı bilgi ve içerik için Üretim Planlama Eğitimi
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi Fotoğrafları Haziran 2022 Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimini, Enerjisa Üretim A.Ş. çalışanlarına özel olarak 13-14 Haziran 2022 tarihlerinde Tufanlı Termik Santrali - Adana'da birinci grubuna yaptık. Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimine ait fotoğraflar ,
Satınalma Yönetimi Eğitim Fotoğrafları - Mayıs 2022 28-29 Mayıs 2022 tarihlerinde online canlı yayın satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimini satınalma bölümü çalışan ve yöneticilerine özel olarak genel katılıma açık olarak gerçekleştik. Satınalma Eğitimine ait fotoğraflar aşağıdadır. Satın Alma Yönetimi ve Teknikleri Eğitimine ait içerik bilgisi için linke tıklayabilirsiniz. , ,