Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Ürün Yönetimi Stratejileri ve Satış Odaklı Yol Haritası Eğitimi

Ürün Yönetimi Stratejileri ve Satış Odaklı Yol Haritası Eğitimi

Ürün Yönetimi Stratejileri ve Satış Odaklı Yol Haritası Eğitimi


Ürün Yönetimi Stratejileri ve Satış Odaklı Yol Haritası Eğitimi

Gelişen iş hacimleri ve değişen ürün rekabetçi koşullarına bağlı olarak alışkanlıklar ver satınalma davranışları da değişim göstermektedir.

Ürün tasarımı, pazarlama standartları ve satışa kadar oluşan yol haritasında neler yapılacağı konuları, işletmelerin verimliliğine etki veya ters tepki de yapabilmektedir. Son kullanıcı ve ara sunuculardaki (Bayi ve Toptancı) alışkanlıkların ve taleplerinin doğru değerlendirilmesi şirketlerin karlılığı bakımından büyük önem taşımaktadır. Ürün yönetiminde; hem piyasa ve tüketici talepleri doğru okunmalı hem de mal ve hizmetlerin üretim süreci kaliteden ödün vermeden en düşük maliyetle ve maksimum hızla yürütmelidir. Ürün tasarımındaki finansal okuryazarlık ve finansal yönetim koşulları da eğitimin sunumlarında bahsi geçen konular, gereken yerde öğreti konusu yapılmaktadır.

Önemli bir etken olan Ürün yöneticisi de, bir ürünün fikir aşamasından hayata geçirilmesine, başarılı bir şekilde piyasaya sürülmesinden tüketici ile buluşmasına kadar tüm üretim sürecini yöneten kişi ve birimler olduğu düşünüldüğünde tüm koşulları benimseyen bir yetkinliklere sahip olması gerekecektir.

Süre : 1 Gün

Ürün Yönetimi Stratejileri ve Satış Odaklı Yol Haritası Eğitimi İçeriği

  • Pazarlama ve Temel Kavramlar
  • Digital ürün yönetimi
  • SEO ‘nun etkisi ve kullanımı
  • Marka’nın ürün etkisi ve marka oluşturma
  • Ürün Yöneticisi – Amacı ve Görevleri
  • Ürün Yöneticisinin Özellikleri
  • Ürün Yönetiminde Pazarlama Planı
  • Ürün Stratejisi ve Ürün Yönetimi – Ürün Stratejisinin Geliştirilmesi
  • Stratejik Alternatifler. Hedef Müşteri, Rakipler Bölüm 7: Ürün Hayat Eğrisinin Yönetilmesi
  • Yeni Ürün ve Ürün Geliştirme (İnovasyon)
  • Yeni Ürün Pazar Testleri
  • Yeni Ürünün Pazara Sunulması ve Benimsenmesi
  • Ürün Sunum
  • Analizin önemi ve değeri
  • Değer önerileri oluşturmak
  • Ürünün planlanması ve geliştirilmesi
  • Ürünün yönetimi ve ürün karması stratejileri
  • Stratejik ürün evrim planı
  • Pazarlamada küresel uyumlu modeller oluşturmak
  • Pazarlamadan satışa giden yol haritası
  • Satış ekibinde ürün sunumu
  • Satış tekniklerinde ürün bilgisi ve analizi
  • Satışta maliyetlendirme bilgisi

Eğitim Bilgileri


Ürün Yönetimi Stratejileri ve Satış Odaklı Yol Haritası Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim