Stres Yönetimi Eğitimi - Zor Durumlarda Stresi Yönetmek

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kişisel Gelişim Eğitimleri - Stres Yönetimi Eğitimleri

Stres Yönetimi Eğitimi - Zor Durumlarda Stresi Yönetmek

Eğitim Adı : Stres Yönetimi Eğitimi - Zor Durumlarda Stresi Yönetmek
Eğitim Başlama Tarihi : 4 Kasım 2020
Eğitim Bitiş Tarihi : 4 Kasım 2020
1 Kişi toplam bedeli : 600 TL + KDV
Eğitimin Yapılacağı Yer : Online Uzaktan Eğitim - SANAL SINIF
Minimum Katılımcı sayısı : 4 Kişi (En az 4 kişi ile açılır)
Maksimum Katılımcı sayısı : 15 Kişi
Kayıt formu : Ön Kayıt / Kesin Kayıt
 

Stres Yönetimi Eğitimi - Zor Durumlarda Stresi Yönetmek

Devreler Yanmasın

Stresi tanımlayarak en zorda kaldığımız anlarda kendimizi yönetmeyi ve kontrol edebilmeyi sağlayan kısa ve özet bilgileri içeren bir öğreti düzeni izlenecektir. Herkesin sıkıştığı ve köşeye kısıldığı anlarda nasıl çıkış yapabileceğimizi belirleyen sistemler ve bunları nasıl kullanacağımızı anlatan bir ders niteliği taşıyan örneklemeleri de içermektedir.

Katılımcılar ile online platformlarda sunulan eğitimde birebir soru cevap yöntemi yanısıra bilgi ve belge paylaşımı da yapılacaktır.

Webinar, yayın günü 3 saat online bağlantı şeklinde gerçekleştirilecektir. Dersler 50 dakikalık bloklar halinde ve 10 dakikalık 3 ara şeklinde düzenlenecektir.

Soru cevap kısmında birebir anlatım ile sorunların detayı alınacak, gerektiği durumlarda sorun çözümü ise eğitmen ve katılımcı arasında bilahare birebir iletişim yöntemiyle yapılacaktır.

Eğitim süresi

3 saat

Eğitim içeriği

  • Toplumsal olguların oluşturduğu sonuçlar
  • Yeni bir insan anlayışı mı?
  • Kendimizi kontrol sanatı
  • Kendimizi yönetmek
  • Stresi yaratan unsurlar
  • Ortam stresi ve koşullar
  • Gelecek endişesi
  • İş düşüncesi stresi
  • Nasıl aşarız
  • Kontrol devrelerini çalıştırmak
  • Zor koşulları yönetebilmek
  • Digital dünya stresi
  • Ekonomik çöküntüyü yaratan stres olguları

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri


Stres Yönetimi Eğitimi - Zor Durumlarda Stresi Yönetmek Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Eğitim Fiyatı Kayıt Formu
4 Kasım 2020
4 Kasım 2020
Online Uzaktan Eğitim
SANAL SINIF
600 TL+KDV Kayıt Formu
  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-5 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Stres Yönetimi Eğitimi - Zor Durumlarda Stresi Yönetmek
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.