Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Pazarlama Ve Psikoloji: Nöropazarlama ve Tüketici Davranışları Eğitimi

Pazarlama Ve Psikoloji: Nöropazarlama ve Tüketici Davranışları Eğitimi

Pazarlama Ve Psikoloji: Nöropazarlama ve Tüketici Davranışları Eğitimi


Pazarlama Ve Psikoloji: Nöropazarlama ve Tüketici Davranışları Eğitimi

Eğitimin Amacı

Pazarlama son yıllarda hızlı bir değişim sürecinden geçiyor ve bu değişimin temelinde nöropazarlama bulunuyor. Nöropazarlama, tüketici davranışlarını açıklarken ve anlamaya çalışırken, nöro bilim bulgularından faydalanarak, duyguların da hesaba katıldığı bir süreç. Reklam, marka, tüketici deneyimi ve fiyat gibi algısal süreçlerin araştırılması beyan yönteminin kullanıldığı geleneksel araştırmalarla tam anlamıyla mümkün olmazken, bilinçdışı tepkinin de hesaba katıldığı nöropazarlama yöntemleriyle mümkün oluyor. Bu eğitim, uygulamalı nöropazarlama örneklerini deneylere dayalı olarak aktarmayı amaçlamaktadır.

Kimler Katılmalı

Pazarlama-Satış ve Ürün Yöneticileri ve çalışanları

Eğitim Yöntemi

Teorik alt yapı çalışmaları, Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, Role-playler, örneklemeler ve tartışmalar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Pazarlamanın yeni trendlerinden olarak gösterilen nöropazarlama nedir ve neden pazarlamaya yön veriyor
  • Yeni pazarlama ve duygusal etmenler
  • Nöropazarlama araştırmalarında kullanılan yöntemler
  • Nöropazarlama ile daha etkili reklam nasıl yapılır
  • Birebir ilişkilerde ve satışta nöropazarlamanın kullanımı

Eğitim içeriği

  • Nöropazarlama ne değildir: Nöropazarlama ve subliminal mesaj kodlaması arasındaki Farklar
  • Beynin yapısı ve işleyişi
  • Tüketici mi Müşteri mi? Karar Alma Mekanizmasını Anlama
  • Dikkat, Algı Yönetimi, Motivasyon ve Bilinçaltı
  • Kurumsal kimlik, reklam ve ambalaj tasarımında bilinçdışı faktörlerin etkisi
  • Duyusal Pazarlama
  • Deneyimsel Pazarlama
  • Nöropazarlama araştırma yöntemleri ve nöropazarlama araştırmaları
  • Vaka İncelemeleri ve Örnekler

Eğitim Bilgileri


Pazarlama Ve Psikoloji: Nöropazarlama ve Tüketici Davranışları Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Kayıt Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler