Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Satış Motivasyonu Ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Satış Motivasyonu Ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Satış Motivasyonu Ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Satış Motivasyonu Ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

Eğitimin Amacı

Öncelikle kendinizi daha doğru, detaylı ve objektif olarak tanımanızı sağlamak ve bu gücü satışta nasıl başarıyla uygulayacağınız konusunda size yardımcı olmak. Karşınızdaki olası müşteri profilini tahmin etme gücünüzü arttırarak sunumunuzu ona göre şekillendirmeyi sağlamak. Ayrıca, müşterilerinizle daha bilinçli ve doğru iletişim kurmanıza katkıda bulunarak, iletişimdeki olası çatışmaları önlemek, dolayısıyla bireysel ve kurumsal veriminizi arttırmak.

Kimler Katılmalı

Satış yöneticileri, Satış uzmanları, Müşteri odaklı çalışanlar, Müşteri ilişkilerinde çalışanlar ve İnsan Kaynakları çalışanları

Eğitim Yöntemi

Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, vaka analizleri, örneklemeler ve tartışmalar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Satış tarzları
  • Satış alanındaki güçlü ve limitli yanlar
  • Farkındalık sayesinde satışta ekstra motivasyona sahip olabilme
  • Müşterinin olası profilini anlama
  • İletişimdeki güçlü ve limitli yönler
  • Müşterilerle yaşanan olası iletişim kaynaklı çatışmalar
  • Müşterilerle yaşanan iletişim eksikliğinden kaynaklı aksaklıklar
  • Müşterilerinizle nasıl iletişim kurmanız gerektiği

Eğitim içeriği

  • Satış ve Beyin Jimnastiği
  • Satışta güçlü ve limitli yanlar
  • İletişim tarzları
  • Beden dili
  • Satış hazırlığı- Sunum tarzı
  • İtiraz ve sorulara karşı tavır
  • Satışı kapama ve bağlama tarzı
  • Satış sonrası hizmet
  • Başarılı ve başarısız satışçının özellikleri
  • Müşteri ihtiyaçlarını anlama ve karşılama- Bilgi verme
  • Problem çözme- Hassasiyetle sabır gösterme- Yoğun iş yüküyle başa çıkma
  • Saldırgan müşterileri yönetme- Ürün ve hizmeti tanıtma
  • Farklı profildeki müşteriler ile iletişim
  • Müşteriye yaklaşım
  • Müşteri beklentileri
  • Müşteri memnuniyeti
  • Bireysel farkındalık
  • Müşteri ilişkilerinde dikkat etmesi gereken hususlar

Eğitim Bilgileri


Satış Motivasyonu Ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler