Satış Becerileri Geliştirme Eğitimi; satış ve pazarlamaya dayalı iş dünyasında, rekabet ortamının sürekli artması, işletmelerin satış kadrolarını etkili ve uygulamalı yöntemlerle deneyimlendirmelerini ve gelişmelere uyum sağlamalarını gerektirmektedir. Bu amaçla düzenlenen Satış Becerileri Geliştirme Eğitimi, katılımcılara çağdaş satış yönetim tekniklerini öğretmeyi hedefler.
Eğitim sürecinde marka ve marka yönetiminin satışa etkileri de değerlendirilirken, mevcut satış kadrolarının sevk ve idaresini yapan ekip de eğitimden faydalanacak bilgilerle desteklenir. Eğitim, rol play uygulamalarıyla zenginleştirilerek katılımcıların pratik deneyim kazanmasını sağlar.
Satış Eğitiminin Katılımcılara Faydası
- Satış yönetimi, satış teknikleri, yöntemleri konusunda bilgi edinme
- Liderlik, ekip kurma, problem çözme ve karar alma süreçlerinin satıştaki önemini kavrama
- Motivasyon, iletişim, delegasyon gibi becerilerle satış ekiplerinin daha başarılı çalışmasını sağlama
- Değişim yönetimi, planlama, zaman yönetimi, toplantı yönetimi, çatışma çözme ve yaratıcılık gibi alanlarda bireysel gelişimi destekleme
- Hedef belirleme, etkili sunuş, beden dili ve kişisel imaj gibi faktörlerle iş hayatında daha başarılı bir duruş sergileme
Eğitim sürecinde ayrıca, özellik arz eden (key account) önemli müşterilere yapılan satışlarda kullanılan teknikler ve uygulama yöntemleri de ele alınır. Görsel ve işitsel tekniklerin kullanıldığı eğitimde, üst düzey satış teknikleri de öğretilir.
Satış Eğitimi Katılımcı Profili
Satış ekibi ve satışı yöneten teknik kadrolar ile mevcut ekibin geliştirilmesi amacıyla eğitim almak isteyen kurumların satış kadrolarının tamamı bu eğitime katılabilir.
Satış Eğitimi İçeriği
- Satış Kavramı
- Satış Görevlerinin Yapısı ve Özellikleri
- Satış Yönetiminin Görevleri
- Satış Yöneticisinin Görev ve Sorumlulukları
- Satış Sürecinin Aşamaları
- Potansiyel Müşterilerin Belirlenmesi Aşaması
- Ön Yaklaşım Aşaması
- Yaklaşım Aşaması
- Sunuş/Etkili Sunuş Yöntemleri
- İtirazları Karşılama ve İkna Teknikleri
- Satış Gücünün Amaçları ve Örgütlenmesi
- Satış Gücü Örgüt Yapılarının Türleri
- Bölge Temeline, Ürünlere ve Müşterilere Göre Örgütlenme
- Satış Gücünün Büyüklüğünü Belirleme Yöntemleri
- Satış Elemanlarının Verimliliği
- Satışçıların Seçimi
- Satışçıların Takibi ve Kontrolü
- Satışçıların Performanslarının Değerlendirilmesi
- Satış Kotaları ve Satış Tahmini
- Kişisel Satış ve Satış Promosyonu
- Telefonla Satış Stratejileri
- Satışta E-Ticaret ve Uygulamaları
- Satış Yöneticisinin Sahip Olması Gereken Nitelikler
- Başarılı Bir Satış Yöneticisi Olmak İçin Yapılması Gerekenler
- Satış Yöneticisinin Başarısı İçin Genel Yönetim Konuları
- Liderlik
- Ekip Kurma
- Problem Çözme ve Karar Verme
- Motivasyon
- İletişim
- Delegasyon
- Planlama
- Tüketici Satın Alma Davranışı
- Müzakere Teknikleri
- Satış Yöneticisinin Kişisel Gelişimi İçin Beceri Geliştirme Konuları
- Zaman Yönetimi
- Hedef Belirleme
- Etkili Sunuş
- Beden Dili ve Kişisel İmaj
- Toplantı Yönetimi
- Çatışmaları Çözme
- Yaratıcılık
- Satışı Kapatma
- Müşterinin Satış Sonrası İzlenmesi
- Satışta Alacak ve Tahsilat Yönetimi
- Özet ve Değerlendirme
📅 Eğitim Tarihleri
Yakında yeni tarihler eklenecektir
Bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
🎥 Eğitimlerimiz Hakkında
Biymed Akademi eğitim programlarımız ve katılımcılarımızın deneyimleri hakkında daha fazla bilgi edinin.