Toplantı Yönetimi
Amaç:
İş yaşamının kaçınılmaz parçası olan toplantılarda gerek yöneten olarak gerek katılımcı olarak uyulması gereken kuralları, toplantıların amacına ulaşmasını sağlayabilmeyi, toplantılardaki rollerin neler olduğunu ve roller arası çalışmayı yenmenin yollarını, toplantılarda raporlama ve dinleme, konuşma tekniklerini aktarmaktır.
İçerik:
-
Toplantı türleri
-
Toplantı yerleri ve özellikleri
-
Toplantılarda oynanan roller
-
Toplantılarda oynanan oyunlar
-
Toplantı yönetiminde başarısızlık nedenleri
-
Etkili ve verimli toplantı yönetimi teknikleri
-
Toplantı öncesi kurallar
-
Toplantı sırasında kurallar
-
Toplantı sonrası kurallar
-
Toplantı yönetiminde soru tipleri ve soru sorma teknikleri
-
Toplantıya katılanların görevleri
İş sonuçlarına katkısı:
Bu seminerde katılımcılar; Başarılı bir toplantının özelliklerini tanımlayabilecekler, Toplantıları planlama ve etkin bir şekilde yürütme becerilerini öğrenebilecekler, Toplantı yöneticisinin temel rollerini ve sorumluluklarını anlayabilecekler, Toplantılarda etkili müzakere becerilerini geliştirebilecekler, Toplantı yönetiminin araçlarını ve bunların nasıl kullanıldığını açıklayabilecekler, Katılımcıların görev ve rollerini anlayacak ve daha yaratıcı ve verimli olmayı öğrenebilecekler, Aktif dinleme ve sözsüz iletişim becerilerini geliştirerek toplantılarda güç durumlarla ve güç insanlarla daha kolay baş edebileceklerdir.
Katılımcı Profili:
Orta ve üst düzey yöneticiler
📅 Eğitim Tarihleri
Yakında yeni tarihler eklenecektir
Bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
🎥 Eğitimlerimiz Hakkında
Biymed Akademi eğitim programlarımız ve katılımcılarımızın deneyimleri hakkında daha fazla bilgi edinin.