Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi

ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi

ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi

ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi
Amaç :

Günümüz satış teknikleri yanı sıra, satışta özellik arz eden planlama, strateji ve inovasyon nitelikli bir eğitim programı olarak planlanmıştır.

Nitelikli ve deneyimli satış ekibinde yer alan personelin yetkinliklerinin arttırılması ve güncelleştirilmesi amaçlanmaktadır. Katılımcılar, yüksek düzeyde satış profesyonelliği edinecek, müşterilerin önceliklerini, ihtiyaç ve isteklerini anlayacak, rakiplerin davranışlarını daha iyi analiz edebilecek, satış ekipleri daha etkin yönetimle ikna becerileri kazanarak, yüksek verimlilikte bir satış yönetimi sağlayacaktır. Müşteri ilişkileri yönetimine CRM yönüyle birlikte demografik yönden de bakmayı amaçlayan bir öğretide, Müşterinin kavramsal nitelikleri ile beraber çözüm ortağı niteliği de eğitim süresi içerisinde detaylı olarak yer alacaktır.

Satışın etkili tarafı olan sattıktan sonra tahsil edebilmenin sanatının da işleneceği programda katılımcılara bu konuda teknik bilgiler de aktarılacak ve konu vaka çalışmaları, rol-play ve analiz teknikleri ile desteklenecektir.

Kimler Katılmalı :

Satış etkinliğinde bulunan etkin personel ve bu etkinliği yöneten satış ekibi yöneticileri ile bu konuda yetiştirilmek istenen diğer personel

İçerik :

  • Satış Kavramı ve Satış Yönetimi, küresel davranışlar

  • Satış Yönetiminin Görevleri

    • Satış Sürecinin Aşamaları ve satışa giden yol

    • Satış Gücünün Örgütlenmesi

    • Satış Gücünün Amaçları

    • Satış Gücü Örgüt Yapıları

    • Satış Gücünün Büyüklüğünün Belirlenmesi

    • Satış Yöneticisinin Görevleri (Finansal yönetim dahil)

    • Satıyorum ama paramı alamıyorum kavramı (Geciken alacakların yönetimi)

    • Satış Elemanlarının Görevleri ve Sahip Olması Gereken Nitelikler

    • Satış Elemanları Açısından Ürün Bilgisine Sahip Olmanın Önemi ve Faydaları

    • Başarılı Bir Satışçı Olmak İçin Yapılması Gerekenler

    • Satış Elemanlarının Seçimi ve etkinliklerinin belirlenmesi

    • Satış Elemanlarının Eğitimi

    • Satış Elemanlarının Ücretlendirilmesi

    • Satış Elemanlarının Motivasyonu

  • Satış Elemanlarını Denetleme ve Değerlendirme

    • Satış Ekipleri Yönetimi

    • İşe alma / girme

    • İşten çıkarma / çıkarılma

    • Performans değerlendirmesi

    • Yönetimsel sorumluluklar

    • Eğitimsel sorumluluklar

    • Dijital Dönüşümü Anlamak

    • Dijital Pazarlama Trendleri

  • Kişisel Satış ve Satış Koçluğu

    • Satış Koçluğu

    • Coaching’in satışta kullanımı

    • Satış yönetimi mi koçluk mu?

    • Neden satamıyorum sendromu?

    • Çok iyi satıcıyım Paradigmaları

    • Müşterilerin İhtiyaçlarını ve Satın Alma Davranışlarını Anlama

    • Nörotik satış ve davranışların ekonomik etkisi

    • Satışta Güzel ve Etkili Konuşma Teknikleri

    • Satışta Dinleme Becerilerinin Önemi

    • Satışta Vücut Dilini Etkin Kullanma Yöntemleri

    • Satışta Dış Görünüşün Önemi

  • Özet ve Değerlendirme


ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi - Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

Eğitim süresi ne kadar?

ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi, genellikle 2 gün süren bir eğitimdir. Eğitim hakkında daha fazla bilgi için Biymed Akademi web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Eğitimde uygulamalı örnekler var mı?

Evet, eğitimde teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı örnekler ve vaka çalışmaları yer alacaktır. Katılımcılar, öğrendikleri bilgileri pratikte kullanma fırsatı bulacaklardır.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi?

Evet, eğitimi başarıyla tamamlayan katılımcılara Biymed Akademi tarafından katılım sertifikası verilmektedir. Bu sertifika, katılımcıların profesyonel gelişimlerinde önemli bir referans olabilir.

ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi online olarak sunuluyor mu?

Evet, ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi online olarak da sunulmaktadır. Çevrimiçi eğitim hakkında daha fazla bilgi almak için Biymed Akademi web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Eğitim Bilgileri


ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim