Üretim Planlama ve Stok Yönetimi Eğitimi
Satınalma Yönetimi Eğitimi
Sözleşme Yönetimi Eğitimi
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimi
Pazarlama Ve Satış Teknikleri Eğitimi
Copyright Biymed Akademi 2006-2023
Telefon : 0 212 230 9009
Email: egitim@biymed.com.tr
ileri Düzey Satış ve Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimi
Amaç :
Günümüz satış teknikleri yanı sıra, satışta özellik arz eden planlama, strateji ve inovasyon nitelikli bir eğitim programı olarak planlanmıştır.
Nitelikli ve deneyimli satış ekibinde yer alan personelin yetkinliklerinin arttırılması ve güncelleştirilmesi amaçlanmaktadır. Katılımcılar, yüksek düzeyde satış profesyonelliği edinecek, müşterilerin önceliklerini, ihtiyaç ve isteklerini anlayacak, rakiplerin davranışlarını daha iyi analiz edebilecek, satış ekipleri daha etkin yönetimle ikna becerileri kazanarak, yüksek verimlilikte bir satış yönetimi sağlayacaktır. Müşteri ilişkileri yönetimine CRM yönüyle birlikte demografik yönden de bakmayı amaçlayan bir öğretide, Müşterinin kavramsal nitelikleri ile beraber çözüm ortağı niteliği de eğitim süresi içerisinde detaylı olarak yer alacaktır.
Satışın etkili tarafı olan sattıktan sonra tahsil edebilmenin sanatının da işleneceği programda katılımcılara bu konuda teknik bilgiler de aktarılacak ve konu vaka çalışmaları, rol-play ve analiz teknikleri ile desteklenecektir.
Kimler Katılmalı :
Satış etkinliğinde bulunan etkin personel ve bu etkinliği yöneten satış ekibi yöneticileri ile bu konuda yetiştirilmek istenen diğer personel
İçerik :
Satış Kavramı ve Satış Yönetimi, küresel davranışlar
Satış Yönetiminin Görevleri
Satış Sürecinin Aşamaları ve satışa giden yol
Satış Gücünün Örgütlenmesi
Satış Gücünün Amaçları
Satış Gücü Örgüt Yapıları
Satış Gücünün Büyüklüğünün Belirlenmesi
Satış Yöneticisinin Görevleri (Finansal yönetim dahil)
Satıyorum ama paramı alamıyorum kavramı (Geciken alacakların yönetimi)
Satış Elemanlarının Görevleri ve Sahip Olması Gereken Nitelikler
Satış Elemanları Açısından Ürün Bilgisine Sahip Olmanın Önemi ve Faydaları
Başarılı Bir Satışçı Olmak İçin Yapılması Gerekenler
Satış Elemanlarının Seçimi ve etkinliklerinin belirlenmesi
Satış Elemanlarının Eğitimi
Satış Elemanlarının Ücretlendirilmesi
Satış Elemanlarının Motivasyonu
Satış Elemanlarını Denetleme ve Değerlendirme
Satış Ekipleri Yönetimi
İşe alma / girme
İşten çıkarma / çıkarılma
Performans değerlendirmesi
Yönetimsel sorumluluklar
Eğitimsel sorumluluklar
Dijital Dönüşümü Anlamak
Dijital Pazarlama Trendleri
Kişisel Satış ve Satış Koçluğu
Satış Koçluğu
Coaching’in satışta kullanımı
Satış yönetimi mi koçluk mu?
Neden satamıyorum sendromu?
Çok iyi satıcıyım Paradigmaları
Müşterilerin İhtiyaçlarını ve Satın Alma Davranışlarını Anlama
Nörotik satış ve davranışların ekonomik etkisi
Satışta Güzel ve Etkili Konuşma Teknikleri
Satışta Dinleme Becerilerinin Önemi
Satışta Vücut Dilini Etkin Kullanma Yöntemleri
Satışta Dış Görünüşün Önemi
Özet ve Değerlendirme
Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz. Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu
|
Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .
Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.
Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
Çay-Kahve ve ikramlar
Eğitim notları (Basılı)
Sertifika
Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.
10.00-11.10 Eğitim
11.10-11.20 Ara
11.20-12.30 Eğitim
12.30-13.30 Yemek arası
13.30-14.45 Eğitim
14.45-15.00 Ara
15.00-17.00 Eğitim
Copyright Biymed Akademi 2006-2023