Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Pazarlamada Yeni Dönem: Şirket ve Tüketici Anlayışından 4E’ye Eğitimi

Pazarlamada Yeni Dönem: Şirket ve Tüketici Anlayışından 4E’ye Eğitimi

Pazarlamada Yeni Dönem: Şirket ve Tüketici Anlayışından 4E’ye Eğitimi


Pazarlamada Yeni Dönem: Şirket ve Tüketici Anlayışından 4E’ye

Eğitimin Amacı:

Pazarlama derslerinde hala önemli bir konu olarak işlenen 4, 7 veya 11Pbileşenleri barındırdıkları gerçeklikleri ile sayıları artarak devam ediyor.Ancak artık klasikleşen söz konusu pazarlama öğretisi, tüketici kavramındanmüşteri unsuruna evirildiğinden bu yana artan bir ivme ile müşteri odaklıyönetime dönüşmektedir. İçinde bulunduğumuz süreçte ise tamamen müşteriyimerkeze koyan pazarlamanın 4E’sinin geleceği belirleyeceğinin sinyallerişimdiden kendini belli etmektedir.

Bu eğitim, 2 tür 4E yaklaşımının teorik temellendirilmesinden hareketleuygulamalarda nasıl etkin ve yönlendirici olabileceği hususlarını örneklemeksuretiyle, “P Modellemelerinden” yeni modele geçişin bakış açılarınıkatılımcılara aktarmayı amaçlamaktadır. Expectation (beklentiler), experience(deneyim), effort (efor) ve empathy (empati).

Kimler Katılmalı

Pazarlama-Satış ve Ürün Yöneticileri ve bu alanların diğer çalışanları,öğrenciler

Eğitim Yöntemi:

Teorik çalışmalar, Örneklerle Uygulamalar, tartışmalar, bireysel ve grupçalışmaları, Role-playler

Eğitimden elde edilecek yararlar

 

  • Pazarlamanın bilinen bileşen kavramlarından 4E’ye geçişin gerekliliği
  • 4E’nin Kalite Yönetimiyle ilişkisi ve dönüşen zihniyet
  • 4E’nin kaynaklık ettiği yeni trendler
  • Pazarlama Yönetiminde sorgulamalar
  • Müşteri merkezli yaklaşımın diğer alanlarla ilişkisi

 

Eğitim içeriği

 

  • Kavramsal Yaklaşımlar
  • Şirket ve Tüketici İlişkisine Kritikçi Bakış Açısı
  • İnsandaki Değişim-Dönüşüm Dinamiğinden yeni Müşteri Olgusuna Geçiş
  • Yeni Müşteri Profilinin Yalın Analizi
  • 4E Türleri
  • 4E’ler ve Esneklik Anlayışı: İşi Basitleştirmek
  • Kalite Yönetimi ve 4E
  • 4E’yi Verimli Kullanmak: Araçların Önemi
    • Müşteri Yolculuğu Yönetimi
    • Dijital Hayat Döngüsü Yönetimi
    • Uygulanır Öğrenme
  • İyi Pazarlama-İyi Çalışan
  • Uygulamalı Örneklem Çalışmaları

Süre: 1 gün, 7 saat

Eğitim Bilgileri


Pazarlamada Yeni Dönem: Şirket ve Tüketici Anlayışından 4E’ye Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim