📧 egitim@biymed.com.tr | ☎️ 0212 230 90 09
Kurumsal Eğitim Platformu

Pazarlama Ve Satış Teknikleri Eğitimi

"Pazarla, Sat, Başarılı Ol."
📅 Başlangıç Tarihi
20 Haziran 2026
📅 Bitiş Tarihi
21 Haziran 2026
📍 Eğitim Yeri
Taksim Nippon Otel - İstanbul
⏱️ Süre
2 (Gün)
💰 Fiyat
15.000 TL+KDV
🏷️ Kategori
Satış ve Pazarlama Eğitimleri

📝 Eğitime Başvuru Formu

Aşağıdaki formu doldurarak eğitime başvurunuzu yapabilirsiniz. En kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.

Pazarlama Ve Satış Teknikleri Eğitimi

Modern pazarlama kanallarını etkin kullanmayı öğrenin. Satış performansınızı kanıtlanmış yöntemlerle hızla yükseltin.

Pazarlama Ve Satış Teknikleri Eğitimi

Pazarlama Ve Satış Teknikleri Eğitimi; Pazarlama; potansiyel müşterilere erişmek ve onları satışa hazırlamak için yapılan üretim, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurma aşamalarını kapsayan, detaylı süreçlerdir. Satış ise, belirli bir zaman diliminde satılan mal veya hizmetlerin temini ve akabinde satış sonrası ile ilgili yapılan tüm faaliyetler olarak ifade edilebilir.
Pazarlama Ve Satış Teknikleri  eğitimde, pazarlama ve satış uzmanı olmak isteyen ve halen bu mesleği icra eden çalışanların, müşterilerini tanıma ve analiz etmeleri, müşterilerinde güven yaratmaları ve ihtiyaçlarına gerekli cevapları verebilmeleri ve sonuçta satın alma eylemine müşterilerini nasıl yönlendirmeleri gerektiğinin kilit noktaları anlatılmaktadır.

Kimler Katılabilir

  • Pazarlama ve Satış Dept. çalışanları,
  • Konu ile ilgili Yöneticiler,
  • Bu alanda kariyer yapmak isteyenler.

Pazarlama Ve Satış Teknikleri Eğitimi İçeriği

  • Pazarlamanın Temelleri ve Stratejileri
    • Pazarlamanın Tanımı ve Gelişimi
    • Pazarlama Kavramı ve Anlayışı
    • Pazarlama Faaliyetleri ve Süreçleri
    • Pazarlama Konularına Başlıca Yaklaşımlar
    • Stratejik Pazarlama ve Planlama Süreci
    • Stratejik Pazarlama Plan Türleri
    • Pazarlamada Fırsat ve Tehditler
    • Pazarlama Araştırması ve İşlevleri
    • Pazarlama Araştırması Aşamaları ve Süreci
    • Pazarlama Kararları ve Bilgi Sistemi
    • Pazarlama Özellikleri Karşılaştırılması ve Mamül Sınıflandırma
  • Fiyatlandırma Stratejileri ve Ürün Yönetimi
    • Fiyat Nedir ve Fiyatlandırma nasıl yapılır?
    • Fiyatlandırma Stratejileri ve Gerekli Unsurlar
    • Tüm maliyet çeşitlerinin Fiyatlandırmaya Etkileri
    • Kâr Hedefi ve Rekabete Dayalı Fiyatlandırma
    • Ürün Yaşam ve Geliştirme Süreci
  • Tüketici Davranışları ve Pazar Segmentasyonu
    • Tüketici Satın Alma Davranışları ve Süreçleri
    • Tüketici Satın Alma Karar Tipleri
    • Pazar Bölümleme ve Stratejileri
    • Pazar Geliştirme Aşamaları
    • Endüstriyel Pazarlar ve Tüketicilerinin Satın Alma Biçimleri
    • Endüstriyel Pazarlara İlişkin Nitelikler
    • Pazarlama Kanalları ve Değişkenleri
    • Dağıtım Kanalları ve Politikaları
    • Pazarlama Kanallarının Örgütsel Yapısı
    • Tutundurma Karması ve Elemanları
    • Pazarlamada Yeni Trendler
  • Satış Teknikleri ve Performans Yönetimi
    • Satış Mesleği ve Satıcı Kimdir?
    • Satış Planlaması Bölümleri, Özellikleri ve Süreçleri
    • Satış Tahmini, Yöntemleri ve Süreci
    • Satış Becerileri ve Görüşmeleri
    • Bireysel ve Kurumsal Satışta Beden Dili
    • Motivasyon ve Performans Yönetimi Kavramı
    • Performans Yönetim Sistemi Özellikleri
    • Performans Ölçümü ve Ücretlendirme
    • Performans Değerlendirme ve Geliştirme
    • Satış Gücü Yönetimi ve Süreci
    • Satış Gücü Motivasyonu ve Eğitimi
    • Satış Gücü Eğitim Süreci ve Amaçları
    • Satış Denetim Süreci ve Aşamaları
    • Satış Denetiminde Kullanılan Performans Göstergeleri

Satış ve Pazarlama Teknikleri Eğitimi: Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

1. Satış ve Pazarlama Teknikleri Eğitimi kimlere yöneliktir?

Satış ekipleri, pazarlama departmanı çalışanları, girişimciler ve satış becerilerini geliştirmek isteyen profesyoneller için uygundur.

2. Eğitimde hangi satış teknikleri öğretiliyor?

Eğitimde, etkili satış görüşmeleri, müşteri ihtiyaç analizi, ikna teknikleri, satış kapanış stratejileri ve pazarlama kampanyalarının yönetimi gibi konular işlenmektedir.

3. Pazarlama stratejilerinde hangi başlıklar ele alınıyor?

Hedef kitle belirleme, dijital pazarlama, sosyal medya stratejileri, içerik pazarlaması ve reklam yönetimi gibi temel pazarlama stratejileri ele alınmaktadır.

4. Eğitimdeki uygulamalar ve örnekler gerçek iş hayatından mı?

Evet, eğitimdeki tüm uygulamalar ve örnekler gerçek iş hayatından alınarak katılımcılara uygulanabilir beceriler kazandırmayı hedeflemektedir.

5. Eğitim süresi ne kadar?

Eğitim, 2 gün (16 saat) sürmektedir. İleri düzey konular için ek bir eğitim programı mevcuttur.

6. Eğitimde sertifika veriliyor mu?

Evet, eğitimi tamamlayan katılımcılara "Satış ve Pazarlama Teknikleri" başarı sertifikası verilmektedir.

7. Online katılım seçeneği mevcut mu?

Evet, eğitimlerimizi online katılım seçeneği ile canlı sınıf ortamında da sunuyoruz.

8. Kurumsal eğitim taleplerini karşılıyor musunuz?

Evet, şirketlere özel eğitim programları düzenliyor ve çalışanlarınıza yönelik özel içerikler sunuyoruz.