Raporlama Eğitimi

Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Kişisel Gelişim Eğitimleri - Dokümantasyon Eğitimleri

Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Eğitim Adı Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi
Eğitim Başlama Tarihi 19.08.2017
Eğitim Bitiş Tarihi 20.08.2017
Eğitim Saatleri 10.00 - 17.00
Eğitimin toplam bedeli 900 + KDV
Eğitimin Yapılacağı Yer Taksim Titanic City Otel - İstanbul
Minimum Katılımcı sayısı 4 Kişi
Maksimum Katılımcı sayısı 15 Kişi
Kayıt formu Ön Kayıt / Kesin Kayıt
   
 

Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Amaç

Bu eğitim, araştırma ve geliştirme raporları yanı sıra, denetim ve teftiş elemanlarının yapacakları uygulamalara yönelik yazmaları gereken raporların etkin, verimli, anlaşılabilir, kurum kültürüne uygun şekilde olması ve kurum içi yeknesaklık sağlanabilmesi amacıyla yürütülmektedir.

Bu eğitimde katılımcıya, etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Eğitim tabloların nasıl hazırlanması gerektiğini değil, nasıl okunmasını ve rapor içerisindeki etkinliklerinin ne şekilde olacağını öğreten bir modül olarak hazırlanmıştır.

Raporun şekilden öte bir yazım tekniği ile sunulması ve anlaşılır olması yanı sıra okuyucuya net bilgiler aktarması amaçlanan bir öğreti düzeyi uygulanmakta, vaka çalışmaları ile desteklenmektedir.

Eğitim İçeriği

  • Raporlama Sistemi

    • Tanım

    • Raporlamanın amacı

    • Gruplama temellerine göre raporlama türleri

    • Etkin raporlama türleri

  • Rapor Hazırlama Teknikleri

    • Yazım ve yazım kuralları ile yönetim

    • Format oluşturma

    • Kurum kültürü

    • Teknik kullanım

    • Kamu raporları

  • Genel Özellikler

    • Raporla İlgili Kişilerin Düşünülmesi

    • Raporun İçeriğinin Düşünülmesi

    • Etkinliği Arttıran Teknikler

  • Rapordan Beklentinin Tespiti ve Raporda İletişim

  • Gerçeklerin Analizi ve Amacı

  • Raporların Sınıflandırılması

  • Başarılı Raporlama Biçimleri

    • Raporların En İyi Şekilde Düzenlemesi

    • Raporlama Biçiminin Oluşturulmasına Örnek Bir Uygulama

    • İhtiyaçtan Doğan Raporlama Teknikleri

  • Raporlama Biçimleri

    • Sözel Raporlar

    • Sözel Ağırlıklı Bir Raporun Hazırlanması

    • Beş Ortak Raporlama Hatası

    • Finansal Raporlar

    • Finansal Ağırlıklı Bir Raporun Hazırlanması

    • Bir Standart Oluşturma

    • Bir Biçim Saptamak

    • Dikkati Belirli Noktalara Çekmek

    • Değişiklik Önermek

    • Mali Tahlile İlişkin Rapor Yazmak

    • Birleşik Raporlar

    • Raporları Daha Okunabilir kılmanın yöntemleri

    • Metin İçindeki Grafiklerin amacı

  • Bölümlere Ayrılmak

    • Bölümleri Tanımak

    • Projenin Planlanması

    • Durum Kontrolü

    • Başkalarını Görevlendirme

    • Görevleri Koordine Etme

    • Durum Raporu Hazırlama

  • Rapor Hazırlamada Kullanılan Yöntemler

  • Anlatım Yöntemi

    • Anlatım Raporlarının Planlanması

    • Anlatım Raporlarının Hazırlanması

    • Standartlaştırılmış Bir Anlatım Raporu

  • Tablo ve Grafik Yöntemi

    • Basit Tablolar

    • Grafikler

    • Grafik Türleri

    • Grafikleri Açıklama

    • Grafikleri Perspektif İçinde Tutmak

  • Amaçlarına Göre Raporlar

    • Bilgi Raporları

    • Kontrol Raporları

    • Sorumluluk Raporları

    • Sorumluluk Raporları İlkeleri

    • Sorumluluk Raporunun Düzenlenmesi

    • İstisna Raporları

    • Etkili Bir İstisna Raporları Sisteminin Gerekleri

    • İstisnaları Raporlama Teknikle

    • İş Akışı raporları,

    • Basite İndirgemek

    • Şemaların yönetimi

  • Ne Zaman Rapor Yazılmaz

    • Bir Raporun İşlerliğine Son Vermek

  • Raporun Sunumu ve Sunum Teknikleri

    • Sunum Teknikleri

    • Topluluk sendromu

    • Kısa zaman diliminde etkinlik

    • Uygulamalı rapor sunumu ve vaka çalışmaları

Referanslarımız


KURUMUNUZA ÖZEL
 Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

 

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Kayıt Formu
19.08.2017
20.08.2017
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
Kayıt Formu
25.10.2017
26.10.2017
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
Kayıt Formu
16.11.2017
17.11.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
Kayıt Formu
14.12.2017
15.12.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
Kayıt Formu
  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.