Müzakere Teknikleri Eğitimi

Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma ve Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimleri - Müzakere Teknikleri Eğitimleri

Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Eğitim Adı Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi
Eğitim Başlama Tarihi 17.08.2017
Eğitim Bitiş Tarihi 18.08.2017
Eğitim Saatleri 10.00 - 17.00
Eğitimin toplam bedeli 950 + KDV
Eğitimin Yapılacağı Yer Taksim Titanic City Otel - İstanbul
Minimum Katılımcı sayısı 4 Kişi
Maksimum Katılımcı sayısı 15 Kişi
Kayıt formu Ön Kayıt / Kesin Kayıt
   
 

Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

MÜZAKERE İLETİŞİMİ VE SATINALMADA GÖRÜŞME TEKNİKLERİ

Eğitimin Amacı

 

Küresel krizlerin de olumsuz etkisiyle hızlı değişime uğrayan satış ve satın alma yönetimlerinde biriken stres, işletmelerin karlı karar alma sürecini etkileyebilmekte, satış ve satınalma sorunlarını da beraberinde getirmektedir.

İnsan ömrünün uzayıp, firma ömürlerinin kısaldığı bir dünyada doğru alıp, doğru satabilmek, Alırken Kazanabilmek felsefesine uygun değişimler yapmak zorunluluğu yaşanmaktadır.

Satışta ve satın almada başarı, müşteri ile uzlaşmanın sağlanması, gerektiğinde sıkı bir biçimde pazarlık yapabilmesine bağlıdır. Uzlaşma ver pazarlık müşteri ile ilk temastan başlayarak satışın bağlanmasına kadar her aşamada ürünün niteliğinden fiyatına, teslim süresinden garanti süresine kadar hemen her konuda gerekebilir.

Programın amacı, satışçılara ve satın almacılara satışın bağlanması, satın almanın gerçekleşmesi için yaşamsal bir gereklilik niteliğindeki ‘’Uzlaşma sağlama ve pazarlık yapma becerileri konusunda katkı sağlamaktır.

İki modül halinde uygulanacak olan eğitimde müzakere ve pazarlık teknikleri yanı sıra bunlara bağlı olumlu ve olumsuz etkiler ile kişisel katkıların önemi de vurgulanacak, müzakerenin ‘’Münakaşa’’ ya dönüşmemesi konusunda alınacak tedbirler öğretilecektir.

Eğitim uygulamalı ve rol play çalışmalı olarak sunulmaktadır.

Kimler Katılmalı

Satınalma ve satış yöneticileri, satınalma çalışanları, satış konusundaçalışan kişileri müşteri ile bire bir görüşen kişiler, müzakere ve pazarlıkteknikleri konusunda kendisini yetiştirilmek isteyen personel

Eğitim İçeriği

  • Müzakere kavramına teorik bakış açısı
    • Görüşme ve mülakat yöntemi
    • Ticari işlemlerde görüşme teknikleri
    • Sürdürülebilir ilişki için kaliteli müzakere
    • Pazarlık yetenekleri ve gelişimi
  • Pazarlık Taktikleri
    • Saldırgan pazarlık taktikleri
    • Zorlayıcı taktikler(çok acımasız)
    • Saldırgan olmayan pazarlık taktikleri
    • Yatıştırıcı taktikler
    • Satıcıyı analiz eden yöntemler
  • Satın alma pazarlığı için Kurallar
    • Satınalma’ da müzakerenin önemi
    • Sürdürülebilir satınalma taktikleri
    • Satınalma ve tedarik zinciri ilişkisinde görüşme
    • Satınalma mı? Satın Almama mı?
    • En iyi ve en kaliteli satınalma yöntemleri
    • Bütünleştirici müzakere ‘de yöntem
    • Nasıl pazarlık edeceğiz ?
    • Evet” dedirtme yöntemleri
    • Müzakerelerde direnç kırmak ve pazarlığı kapatmanın yolları
  • Müzakere iletişimi
    • Masadan kalkmamayı ve uzlaşmayı sağlayıcı müzakere
    • Soru sorma ve dinleme kabiliyetimizi geliştirmek
    • Etkili dinlemenin önemi
    • Zor müşterilerle başa çıkabilme yetisi
    • İkna Yöntemleri ve iknanın psikolojisi
    • Beden dili kullanarak müzakereyi etkin kılma yöntemleri
  • Müzakerede itirazlar
    • İtirazların nitelikleri ve başa çıkma yöntemleri
    • Sadece fiyat değil,ürünün özellikleriyle de farklılık yaratarak itirazlarıçözümleme
    • Satış tekniklerinde müzakere
    • Tahsilat müzakeresi
  • Sosyal ve Kültürel Etkenlerin Müzakeredeki Önemi ve Yeri
    • Sorunun Ele Alınış Tarzı
    • Karşı Taraf Kavramı
    • Karşı Tarafa Yaklaşmada Kullanılacak Taktik ve Beceriler
    • Muhtelif Müzakere Tipleri
    • Müzakereye Konu Olacak Kişiyi Tanıma ve Analiz Etme Teknikleri
    • Müzakereye Girme
    • Mevcut Durumu ve Güç Dengelerini Analiz etme
    • Uzlaşmaya Varma
    • Elde Edilenler, Karşı Tarafa Verilenler
    • Müzakereyi Kapama, Sonuçlandırma
    • Müzakere sonrası Değerlendirme
    • Ulaşılan Nokta Analizi
  • Vaka çalışmaları
    • Zor kişileri ikna etme oyunu
    • Zaman yönetimini kontrol etme çalışması(Müzakerelerde süre yönetimi)
    • Ekip müzakeresinde rol paylaşımları

Referanslarımız


KURUMUNUZA ÖZEL
 Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

 

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Kayıt Formu
17.08.2017
18.08.2017
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
Kayıt Formu
30.09.2017
01.10.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
Kayıt Formu
09.11.2017
10.11.2017
Taksim Titanic City Otel
İstanbul
Kayıt Formu
09.12.2017
10.12.2017
Taksim Midtown Otel
İstanbul
Kayıt Formu
  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.