Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - Marka Yönetimi

Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Amacı

Marka kavramının doğuşu, rekabet olgusu ile daha erken fark edilen imaj yönetimine bağlı olarak olmuştur. Gerek marka gerekse rekabet hususu bir şirkette çalışanların tümünü yakından ilgilendirmektedir. Ancak, bu gerçeklik genel olarak şirket yönetimlerince atlanan ve çoğunlukla reklam ve lobi çalışmalarına dayalı bir şekilde yürütülmektedir. Aslında konu daha derinlikli ve yaygın bir stratejik planlama çerçevesinde tüm çalışanları kapsaması gereken bir husustur. Eğitim, bir yönü ile profesyonelliği diğer yönüyle amatör davranışı vurgulayarak program ve faaliyetlerin tasarlanmasını ve uygulanmasını içerir.

Eğitime Kimler Katılmalı

Orta ve Üst Düzey Yöneticiler, Yönetici adayları, Mühendisler ve Uzmanlar, Diğer Çalışanlar, Üniversite Öğrencileri

Eğitim Yöntemi:

Stratejik planlama yöntemleri, özgün uygulamalı ekip çalışmaları, tartışma

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Rekabet ve Markalaşmanın Önemi
  • Markanın Firmalar ve Tüketiciler Açısından Faydaları
  • Kalite İyileştirme Faaliyetleri
  • Konumlandırma Stratejisi yöntemlerini öğrenmek
  • İmaj oluşturma tekniklerinin nasıl uygulanacağı

Eğitim içeriği

  • Markanın Tanımı
  • Rekabet ve Markalaşmanın Önemi
  • Markanın Firmalar Açısından Faydaları
  • Markanın Tüketiciler Açısından Faydalar
  • Rekabet için Marka Yaratma ve Kalite
  • Kalite İyileştirme Faaliyetleri
  • Markanın Günlük Hayatımızdaki Yeri ve Önemi
  • Markanın Başarı Şartları ve Etkili Marka Stratejileri
  • Marka İmajı ve Satışların Geliştirilmesindeki Önemi
  • Konumlandırmanın Tanımı
  • Konumlandırma Stratejisi Uygulamalarında Takip Edilecek Basamaklar
  • Konumlandırma Stratejisinde Kullanılacak Temel Yaklaşımlar
  • Pazarda Lider Olarak Konumlanma
  • Pazar Liderine Göre Konumlama
  • Karşı Yer
  • Rekabeti Yeniden Tanımlama
  • Üretici İşletmenin İmajını Kullanmak ya da Üretim Dalının Genişletilmesi
  • Adlandırma
  • Ürün İçeriğini Değiştirme
  • Fiziksel Değişiklik Yapma
  • Ürün Kullanımını Değiştirme
  • İmaj Değişikliği Yapma

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.