Süreçlerle Yönetim Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kalite Yönetimi Eğitimleri - Süreç Yönetimi Eğitimleri

Süreçlerle Yönetim  Eğitimi

Eğitimin Amacı

Eğitim, faaliyetlerin ilişkili olarak gruplandırılarak süreçlerin belirlenmesi yoluyla sürece dayalı yönetimin temel aşamalarını, tanımları ve süreç hedefleri ile şirket hedefleri arasında paralellik sağlanması, süreçlerin performanslarının ölçülmesi, analiz edilmesi, değerlendirilmesi ve iyileştirilmeler aracılığıyla çalışma bütünlüğü ve organizasyonun oluşturulmasının sağlanması hususlarında planlama ve uygulamaları detaylı olarak aktarmayı amaçlamaktadır.

Eğitime Kimler Katılmalı

Orta ve Üst Düzey Yöneticiler, Yönetici adayları, diğer çalışanlar ve Kişisel Gelişimine katkıda bulunmak isteyenler

Eğitim Yöntemi:

Örneklerle anlatım, Süreç Oluşturma Tekniklerinin uygulanması, ekip çalışmaları, tartışma ve katılımcı sunumları

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Toplam Kalite Yönetimi bağlamında süreçlerin ne şekilde oluşturulacağı
  • Yeni Süreç Tasarım tekniklerinin uygulamalı olarak öğrenilmesi
  • Fonksiyonel Yapıda Süreçlerin nasıl yönetileceği
  • Süreç Yol Haritalarının oluşturulması
  • Mevcut faaliyetlerin Süreçler olarak geliştirilmesi ve İş İyileştirilmesine ilişkin Uygulama Çalışmaları

Eğitim içeriği

  • Çözüm Aracı Olarak "Süreç Yönetimi"
  • Toplam Kalite Yönetimi: EFQM Modeli ve ISO 9001:2008`in Süreçlere Bakış Açısı
  • Süreçlerin Belirlenmesi: İş Süreçleri, Destek Süreçleri ve Yönetim Süreçleri
  • Süreçlerin Tasarımı(Tanımlanması)
  • Fonksiyonel Yapıda Süreçlerin Yönetimi
  • Süreçlerin İlişkilendirilmesi ve Süreç Hiyerarşisi
  • Süreç Haritalarının Çizilmesi
  • Süreç Yöneticilerinin Atanması ve Katılımcılar
  • Süreç Girdi, Çıktı ve Sorumlularının Belirlenmesi
  • Kritik Süreçlerin Belirlenmesi: Süreç İzlenmesi, Ölçülmesi, Metotları ve Analizleri
  • Mevcut Süreçlerin İyileştirilmesi
  • Uygulama Çalışmaları

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Süreçlerle Yönetim Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Süreçlerle Yönetim Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.