Kurum İçi İletişim ve Kurumsal Verimlilik Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - iletişim Eğitimleri

Çalışma yaşamında karşılaşılan en büyük sorunların başında gelen iletişimsizliği analiz eden bir eğitim programıdır. Kurum içerisinde iç müşteriler olarak tanımlanan iş gören ve işveren arasında oluşan anlaşmazlık, çatışma ve zaman kaybına neden olup verimliliği düşürmekte, bu da işletmelerin para ve zaman kaybına neden olmaktadır.

İletişim sorunlarının çözülmesi, şirket için iletişim kalitesinin oluşması ve kurum içi biz bilincinin yaratılması kurumsal gelişimin en önemli unsurlarındandır.

Bu programda, kurum içerisinde uygulanmakta olan mevcut kurallar ve alışkanlıklar test ve benzeri yöntemlerle analiz edilerek düzeltilmesi gereken tüm unsurlar kendi içerisinde çözümlenmekte, çözüm şekilleri iş görenlere benimsetilmekte, olası verimliliğin nasıl arttırılacağı da öğretilmektedir.

Kimler Katılmalı

Kurum içerisindeki her tür çalışan ve yönetici ekibi

İçerik

  • Kurum içi iletişimin tanımı ve işlevleri
  • İletişimden beklenen
  • Kurumsal felsefe, kurumsal amaç ve düşünce analizi
  • Ast üst ilişkileri
  • Yönetici, yönetilen kavramı
  • Statü toplumunun iletişime etkisi (sosyoloji)
  • Kurum içi demografik çözümlemeler
  • Sosyolojik etkinin kurumlara yansıması
  • İletişim kavramının kurum içerisindeki tanımı
  • Kurum içi iletişim kavramı ve örgütsel değişim
  • Aidiyet duygusu
  • Marka değerinin iletişim etkisi
  • Kurum içerisinden kurum dışına bağlanan iletişim
  • Kurum iletişimde kuruluşa düşen görevler
  • Kararların alınmasında çalışanların katkısı
  • Kurum içerisinde görüş bildirme olanağının varlığı
  • Çalışanın övülmesi ve takdir edilmesi
  • Kurum içi eğitimler ve önemi
  • Performans yönetimi
  • Çalışan ve aileleri ile kurum ilişkisinin önemi
  • Üretkenliği ve motivasyonu arttıran iletişim modelleri
  • Vizyon ve misyon kavramının tanımı
  • Kurumun kuralları ile iletişim bileşenlerinin örtüşmesi
  • Rol Play çalışmaları ve vaka analizleri
  • Değerlendirmeler

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Kurum İçi İletişim ve Kurumsal Verimlilik Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Kurum İçi İletişim ve Kurumsal Verimlilik Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.