Sağlık İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Ve İletişim Teknikleri

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimleri - iletişim Eğitimleri

Eğitimin konusu

Her işletmede olduğu gibi önem gösteren iletişim teknikleri, sağlık işletmelerinde oldukça önem arz etmektedir. Müşteri grubu dikkate alındığında stres yükü fazla ve iş gücü veriminin düşüren olayların çokluğu da düşünüldüğünde bunlarla başa çıkmanın özel bilgiler gerektiği de bilinmektedir.

Kişiler arası ilişkileri, örgütleri, toplumları oluşturan ve bir arada tutan temel bir faktördür. Hastane personeli iletişimi; Kendilerini anlayabilmek, hasta ve yakınlarına anlatabilmek, hastane müşterini tanımak ve etkilemek, hastanenin tanıtımını yapmak, hizmetin kalitesini artırmak, teşhis ve tedavinin başarı oranını yükseltmek, gereksiz zaman harcamalarını ve hasta memnuniyetsizliğini önlemek amacıyla kullanır

Eğitim kapsamında sağlık işletmelerinde çalışan ekibin iç müşteriler ve dış müşteriler(hasta ve yakınları) olan ilişkilerinin yönetilmesi konularına çözüm üretecek öğretiler, uygulamalı ve örnek olayların analitik çözümlemeleri ile sonuca ulaştırıcı bir sistem içerisinde sunulacaktır.

Katılımcılar olaylar karşısındaki davranış stilleri ve diğer kişilik motifleri de test ve uygulamalar ile ölçülecek, hatalı veya eksik görünen bölümler düzeltilecek, işletmenin verimlilik katsayısı arttırılacaktır.

Kimler Katılmalı;

Sağlık işletmeleri yönetiminde görev yapan idari ve ne-benzeri işgücü ile hasta hizmeti veren diğer iş görenler

Eğitim İçeriği

  • İletişimin Temel Öğeleri
  • İletişim kaynaklarının yönetimi (hasta ve hasta yakını)
  • İletişimi filtreleme
  • İletişimi etkili hale getiren unsurlar
  • İletişimin etkisini bozan unsurlar
  • Hizmetin tanımı ve algılanması
  • İletişimde kurum kültürü ve dışa yansıma
  • Sağlık işletmelerindeki iletişim modelleri
  • Hasta psikolojisi analizi
  • Hasta yakınları psikoloji analizi ve çözümleme
  • Biz kimiz ? Nasıl Görünüyoruz? Nasıl Görünmeliyiz?
  • İşletmelerde empati
    • Kişinin kendisini karşısındaki kişinin yerine koyması
    • Doğru olarak algılamak
    • Hissettirmek-iletmek
    • Kendi yerine geri geçmek
  • Hasta ile hastane çalışanları arasındaki etkili iletişimin aşamaları
    • İlgi Ve Güler Yüz
    • Etkin Dinleme
    • Soru sorma ve bilgi yönetimi
    • Etkin Ve Birbiri İle Tutarlı Sözlü Ve Sözsüz İletişim (fiyat verme, ameliyat kararı…)
    • Hasta /H.Yakını Beden Dili İpuçlarının Değerlendirilmesi
    • Anlaşılabilir Bir Dil Kullanarak Hastaya Samimi Olarak Duygu Ve Düşüncelerini Açıklamak.
    • Empatik Yaklaşım Ve Sözlü-Sözsüz İletişim
  • Kurumsal farkındalık ve yansıması
  • Kurum kültürü ve yansımaları
  • Sağlık işletmelerinde çalışan davranışları ve örneklemelerle hataların analizi
  • İnsan kaynaklarında etkililik
  • Zor insanlarla iletişim
  • İkna ve evet dedirtme sanatı
  • Algı yönetimi
  • Farkındalık testi (Ben kimim?)
  • Stres yönetimi ve kontrol teknikleri
  • Öfke kontrolü
  • Zaman yönetimi ve önemi
  • Değerlendirme ve analiz
  • Soru cevap ve geri bildirim(eğitim değerlendirmesi)  

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Sağlık İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Ve İletişim Teknikleri Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Sağlık İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Ve İletişim Teknikleri
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.