Stratejik Yönetim ve Organizasyon Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Yöneticilik ve Liderlik Eğitimleri - Strateji

Kimler Katılmalı

  • Şirket sahipleri
  • Üst ve Orta düzey yönetim,
  • Satış ve Finans yöneticileri,
  • Karar alma düzeyindeki yönetici adayları

Eğitim İçeriği

  • Yönetim ve Organizasyonun Bazı Temel Kavramları
    • Yetki, Güç ve Motivasyon
    • Yöneticilik - Liderlik
    • Örgütsel Davranış
    • Örgütsel Değişme
    • İş Ahlakı
    • Çatışma ve Çatışma Yönetimi
    • İletişim
    • Örgütsel Kültür, Öğrenme ve Etkililik
    • Stratejik Yönetim
    • Kriz Yönetimi
    • Örgütlerde Yenilik
  • Yönetim Bilimlerinin Diğer Bilimlerle İlişkileri
    • Yönetim Kavramı ve Yönetsel Faaliyet
    • Yönetim Bilimlerinin Tanımı, Kapsamı ve Gelişimi
    • Yönetim Bilimlerinin Diğer Bilimlerle İlişkisi
  • Yönetim Fonksiyonları
    • Planlama
    • Örgütlenme
    • Yönetme
    • Koordinasyon  (Eşgüdüm)
    • Denetleme
  • Örgütsel Çatışma ve Yönetimi
    • Çatışmanın Tanımı ve Türleri
    • Örgütsel Çatışmaya ilişkin Görüşler
    • Çatışma Kaynakları
    • Çatışmanın Gruplardaki Etkileri
    • Çatışmanın Faktörleri ve Yönetimi
    • Çatışmayı Yönetme Strateji ve Taktikleri
  • Müzakere
    • Kavrama Genel bir Bakış
    • Yönetimde Müzakere
    • Müzakere Eğitimi
  • Örgüt Geliştirme
    • Örgüt Geliştirme Kavramı
    • Örgüt Geliştirme ile ilgili Disiplinler
    • Örgüt Geliştirme Disiplininin Özellikleri
    • Örgüt Geliştirme Model ve Uygulamaları
    • Örgüt Geliştirmede Danışmanın Rolü
    • Değişime Karşı Koyma
  • Örgütsel Davranış
    • Örgütsel Davranış Kavramı
    • Bireysel Davranış
    • Yönetim ve Örgütsel Davranış
    • Örgütsel Davranışın Tarihsel Gelişimi
    • Örgütsel Davranışta inceleme Metotları
    • Örgütsel Davranışın insan öğesi
  • Örgüt Kültürü
    • Örgüt Kültürü Kavramı
    • Örgütsel Kültürün Temelleri
    • Örgütsel Kültürü oluşturan Öğeler
    • Örgüt Kültüründe Değişim ve bir Model
    • Değişimin Yönetimi
    • Örgüt Kültürü ve İnsan Kaynakları
    • Örgüt Kültürü ve Küreselleşme
    • Örgüt Kültürü, iş ve çalışma Ahlakı
    • Stratejik Yönetim ve Örgüt Kültürü
  • Bireyler Arası İletişim
    • İletişim Kavramı, Tanımı, Önemi ve Nitelikleri
    • İletişim Türleri
    • İletişimin Fonksiyonları ve Özellikleri
    • İletişimin Sistematik Yapısı
    • İletişim Süreci ve İletişimin Öğeleri
    • İletişimde Kişisel Sınırlar ve Önemi
    • İletişim Ortamının Önemi ve Özellikleri
    • İletişimde Beş Aşama Kuralı
  • Motivasyon
    • Motivasyon Kavramı ve Tanımı
    • Motivasyon Teorileri
    • Motivasyon Teknikleri
  • Yönetime Katılma
    • Yönetime katılmanın Tarihçesi
    • Yönetime katılmanın Tanımı ve Niteliği
    • Yönetime Katılma Alanları ve Modelleri
    • Yönetime Katılmayı etkileyen Faktörler
    • Yönetime katılma Türleri
    • Yeni üretim teknikleri ve Yönetime Katılma
    • Ülkemizde Yönetime Katılma
  • Liderlik
    • Liderlik
    • Liderlik Teorileri
  • Organizasyonlarda Stratejik Yönetim
    • Strateji Nedir ?
    • Yönetimde Stratejik Anlayışın Gelişimi
    • Stratejik Planlama Modelleri
    • Stratejik Yönetim ve Stratejik Yönetim Planının Uygulanması
  • Sosyalizasyon Süreci
    • Sosyalizasyon Sürecinin Sosyolojik Analizi
    • Sosyalizasyon Sürecinde Rol oynayan Temel Faktörler
    • Sosyalizasyon Engelleri
    • Temel Sosyalizasyon Teorileri
  • Öğrenme
    • Öğrenme Kavramı ve Tanımı
    • Öğrenme Kuramları
    • Öğrenmede Motive Edici (Pekiştirici) Koşullar
    • Öğrenmede Ceza ve Ödül
  • Yönetimde Kişilik ve Kişilik Teorileri
    • Kişilik Kavramı ve Tanımlaması
    • Kişiliği Oluşturan Faktörler
    • Kişiliğin Üç Yönü : Karakter, Mizaç, Yetenek
    • Kişiliğin Katmanları ve Özellikleri
    • Kişilik Teorileri ve Kişiliğe Tipolojik Açıdan Yaklaşımlar
    • Kişilik ve Benlik Kavramları
    • Kültür ve Kişilik
    • Kişilik Tespitinde Kullanılan Teknikler ve Kişilik Envanterleri
  • Kişisel Yetkinlik
    • Kişisel Yetkinlik Kavramı
    • Kişisel Yetkinlik ve Kaynakları
    • Kişisel Yetkinliğini Etkileyen Faktörler
    • Kişisel Yetkinliğin gelişiminde içsel ve Dışsal faktörlerin etkisinde Üç Boyutluluk ve Bilişsel Süreç
    • Örgütsel Davranışta Kişisel Yetkinlik Kavramı
  • Öğrenen Örgütlerde Liderliğin Rolü ve Önemi
    • Öğrenen Örgüt Kavramı
    • Örgütsel Öğrenmede Yaklaşımlar
    • Öğrenen Örgütlerde Kültürün Özellikleri
    • Öğrenen Örgütlerin Oluşturulması ve Yönetiminde Liderliğin Rolü
    • Öğrenen örgütlerde Başarılı Liderlik Uygulamaları için Gereken Özellikler
    • Öğrenen Örgütlere ilişkin Sorunlar
  • Toplam Kalite Yönetimi
    • Toplam Kalite Yönetimi, Unsurları, öncüleri ve Kalite Kavramı
    • Toplam Kalite Yönetimi ve Kalite Çemberleri
  • Stres ve Stresle Başa Çıkma
    • Stres Kavramı ve Tanımı
    • Çalışma Yaşamı ve Stres
    • Yöneticiler ve Stres
    • Çalışma Yaşamında Stres Kaynakları
    • Stresin Belirtileri ve Etkileri
    • Stresle başa Çıkma
    • Stresle Başa çıkmada Organizasyonel Yöntemler
    • Stresin Azaltılmasında Yöneticilere düşen Görevler

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Stratejik Yönetim ve Organizasyon Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Stratejik Yönetim ve Organizasyon Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.