Operasyon Noktasında Etkin Satış

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Satış ve Pazarlama Eğitimleri - Satış - Pazarlama

OPERASYON  NOKTASINDA ETKİN SATIŞ  (ONES)

(BANKACILIK)

Eğitim Programının Gerekliliği

Neden Bu Eğitim?

Operasyon Noktasında görev alan banka personelinin şubeye gelen müşteriye satış yapabilmeleri için gereken özelliklerin kazandırılmasına yönelik tutum, beceri, davranış ve bilginin aktarılması gerekmektedir.

Yeni Bir Oluşum…

Operasyon yapan banka personelinin gösterebileceği direnç göz önüne alınarak, OPERASYONDA SATIŞ ODAKLILIK mantığı ile bakmalarını sağlamak ve bu düşünceyi bilinçaltına yerleştirip ,davranış boyutuna getirmek gerekmektedir.

Operasyondan Satışa…

Satış konusuna yönelik bilgi ve tecrübelerinin noksanlığı göz önüne alınarak, operasyon noktasında görev alan bu kişilere başarılı bir satışçı olmak için satış becerilerinin kazandırılması gerekmektedir.

Eğitim Programının  Amacı

Bu tespitler doğrultusunda Operasyon Noktasında görev alan banka personeline;

  • Satış sürecine yönelik farkındalık,
  • Satış yapmaları için gerekli yöntemler,
  • İletişim ve beden dilini etkin kullanmaları,
  • Doğru biçimde Müşteriyi analiz etmeleri,
  • Doğru ürünün, doğru zamanda ,doğru kişiye satılması,
  • Müşteri memnuniyeti ve sadakatinin sağlanması,

konularında bilgi ve becerilerin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Eğitim Programının Süresi ve Katılımcı Profili

  • ONES eğitimi 2 gün olarak planlanmakta olup 8 ana modülden oluşmaktadır.
  • Bu eğitime bankanın operasyon noktasında görev alan personelin katılması hedeflenmektedir.

MODÜL 1:

  • BEN KİMİM? KİM OLACAĞIM ?
    • Değişen Bankacılık Anlayışı:
  • MÜŞTERİ VE SATIŞ ODAKLILIK
    • Bankadaki Görevim Ne? OPERASYON
    • Operasyoncudan Satışçı Olunur mu?
    • Operasyoncuların Satışa Adapte ve Motive Olmaları
    • Operasyoncunun Satışçı Olması İçin Gereken Özellikler
      • Beceri
      • Bilgi
      • Davranış
      • Tutum

MODÜL 2:

  • ONES’ cı NASIL OLUNUR ?
    • Satış Becerisi Kazanma Anahtarları
      • Soru Sorma
      • Dinleme
      • İkna
      • Yaratıcılık
      • Algı
      • Empati
      • Temel İletişim

MODÜL 3:

  • SATIŞ SÜRECİ
    • Satışın Adımları
      • Ürün Bilgisi
      • Pazar Bilgisi
      • Müşteri İle Yüzyüze Gelme
      • İhtiyaç Ve Sorunların Tanımlanması
      • Müşteri İle Mutabakat
      • İtirazların Karşılanması
      • Harekete Geçme:Satış Kapama
    • Satış Becerileri (Test)

MODÜL 4:

  • ONES’ da SATIŞ SÜRECİ
  • ONES’daki Satış Sürecinin Diğer Satış Sürecinden Farklı Yönleri
  • ONES’da Satış Süreci
    • Ürün, Pazar, Rakip,Müşteri Bilgisi(Hazırlık ve Ürünün Faydası)
    • Operasyon Sürecinde Müşteriye Yaklaşma(Ortam Oluşturma)
    • ONES’da İlgi Çekme ve Merak Uyandırma
    • ONES’da İhtiyaç Belirleme
    • ONES’ da Öneri Getirme
    • ONES’da İtirazla Mücadele
    • ONES’ da Harekete Geçme Satış Kapama

MODÜL 5:

  • ONES’ da BAŞARI FORMÜLLERİ
    • İletişim Becerileri ve Beden Dili
    • ONES’ da Satış Kolaylıkları
    • ONES’da Satış Zorlukları

MODÜL 6:

  • ONES’ da KİMLERLE KARŞILAŞACAĞIM
    • Müşteri Tipleri
    • Müşteri Davranışları
    • Zor Müşterilerle Başa Çıkma
    • Müşteri Memnuniyeti Oluşturma

MODÜL 7-8:

  • Uygulama
  • Müşteri Davranışlarına Göre Hazırlanan   Senaryoların Oynanması

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Operasyon Noktasında Etkin Satış Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Operasyon Noktasında Etkin Satış
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.