Kurumsal ve Bireysel iletişim ile Davranış Modelleri Eğitimi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - iletişim Eğitimleri

KURUMSAL VE BİREYSEL İLETİŞİM İLE DAVRANIŞ MODELLERİ EĞİTİMİ

Eğitimin Konusu;

Yoğun iş temposunun ve bazen de kentsel nedenlerin oluşturduğu birçok etken, işyerinde verimliliği ve bağlı olarak satışları, müşteri ilişkilerini, bununla beraber de karlılıkları oldukça etkilemektedir.

Kurumların ve işletmelerin var oluş sebepleri arasında karlılık kavramı olduğu kadar, kurumun gelecek yıllarda marka değerine ulaşması ve ekonomik yaşamda hedeflerine yaklaşabilmesi de önem arz etmektedir.

Kurumsallığın bir iş anlayışı olarak benimsendiği  firmalardaki iş akım planlarının düzgün işlemeyişi veya işletilemeyişinin de birçok sorunu büyütmekte olduğu görülebilmektedir.

Türkiye’de kurulu işletmelerin, küreselliğin de getirdiği global ekonomiye yönelmedeki hızlı gidişin de yarattığı değişim ve dönüşüm planlamalarındaki gecikmelerin de motivasyonel değerlerin düşüklüğüne bağlanabilmektedir.

Banko hizmeti gerçekleştiren, bireysel ilişkiye dayalı modellerden iş planı oluşturan kuruluşlardaki temel bilgi ve davranış modelleri bilgisi eksikliğinin, hizmet kalitesini düşürerek müşteri ilişkilerini bozabilmekte olduğu görülmektedir.

Bu konulara bağlı olarak işlenecek eğitimde, kurum içi ve dışı davranış modelleri, tutum ve davranışların özellikleri gibi ana temaya bağlı olarak aşağıdaki içeriğe odaklanılarak uygulamalar yapılacaktır.

Eğitimin uygulama bölümünde muhtelif video gösterimleri,vaka çalışmaları,test uygulamaları ve rol-play çalışmaları ile interaktif bir model uygulanacaktır.

Eğitim sonunda ne kazanacaksınız?

  • Kişisel yeteneklerinizi işinize en üst seviyede yansıtacaksınız,
  • Bireysel iletişim tekniklerini öğrenerek, iletişim hatalarınızı görebileceksiniz,
  • Markanıza ve kurumunuza karşı güçlü bir bağlılık geliştireceksiniz,
  • Çözüm ve iş ortaklarınızla iş geliştirme konusunda bilgileneceksiniz,kurumsal davranış hatalarınızı ortadan kaldırabileceksiniz.
  • İkna yöntemlerini öğrenerek zor insanları aşabilmede daha yetkin olabileceksiniz,
  • İsteksiz çalışma ekip çalışmasına uyum gösterememe gibi benzer sorunları çözebileceksiniz,
  • Motivasyonu yüksek bireyler olacaksınız

Eğitim İçeriği

1.gün

  • İşyerinde davranış modelleri
  • Kurumsallık neden önemlidir?
  • Kurum ve kurum kültürü.
  • Kurum ve marka yaratma, markanın önemi
  • İş yerinde ne tür krizler yaşıyorsunuz
  • Motivasyon nedir?
  • Pozitif ve negatif motivasyon
  • Çalışanların motivasyonunu etkileyen nedenler
  • Motivasyon teorileri
  • Geri bildirimdeki sorunlar
  • Çalışanların beklentilerini anlama ve karşılama
  • İşyerinde motivasyon arttırıcı önlemler
  • Zaman yönetimi ve zaman kaybının maliyeti
    • Zaman Planlama Rehber
    • Zaman Planlama Süreci
    • Günü Planlamak
    • Zaman Yönetim Organizasyonu
    • Yaratıcı olmak
    • Zaman Üreticilerinin Alanları (telefon görüşmeleri, toplantılar vb.)
  • Kurumsal iletişim ve kurumsallığın önemi
  • Modern yönetimde motivasyonel değerler
  • Duygusal zeka
  • Stres yönetimi ve stresin tanımlanması
  • Örnek olaylar

2.Gün

(Kurumsal ve Bireysel iletişim teknikleri)

  • İş yerinde yaşanan krizler,
  • İnsan ve Davranışı
  • İnsan Davranışlarındaki Farkların Kaynakları
  • İnsanlar Neden Zor İnsan Olur?
  • Çatışmalı Zorlu Durumlar.
  • Müşteri itirazları ve itirazlarla başa çıkma, itirazı kaldırırken müşteriyi memnun edici modeller
  • Olumsuzluk Kaynakları, Nedenleri ve Başa Çıkma Teknikleri
  • Yaygın Zor İnsan Tipleri ve davranışlar
  • Zor Davranışlar
  • Zor Davranışlara Örnekler
  • Zor İnsanlara Yaklaşım Nasıl Olmalıdır?
  • Zor İnsan Tipleri Zor İnsanları Sakinleştirme Teknikleri Etkin iletişim,iletişim
  • Hitap edilen topluluklar analizi ve hitap korkuları
  • Konuşmanın yorumlanması ve etkili konuşma
  • Doğru konuşma teknikleri ve ses kullanımı
  • Doğru ritmin, doğru beden dilinin ve doğru duygunun belirlenmesi
  • Anlamak için dinlemek, uygun soru sorma yöntemleri
  • Algılama, algıda seçicilik ve çözüm önerileri
  • Dinleme ve soru sorma teknikleri
  • Etkili iletişimdeki aksaklıklar ve Türkiye gerçekleri,
  • İletişim modelleri ve iş yaşamına etkileri,
  • İletişimin olmazsa olmazları,
  • Memnuniyetsiz Kişileri Memnun Etmede Dikkat Edilecek ayrıntılar
  • İkna ve iknada etki

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Kurumsal ve Bireysel iletişim ile Davranış Modelleri Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Kurumsal ve Bireysel iletişim ile Davranış Modelleri Eğitimi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.