Kritik Müşteri Yönetimi Ve Süreçlerin Düzenlenmesi

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Müşteri ilişkileri Yönetimi Eğitimleri - Müşteri İlişkileri Yönetimi

KRİTİK MÜŞTERİ YÖNETİMİ VE SÜREÇLERİN DÜZENLENMESİ

(Perakende Noktasında Bireysel Satış )

İÇERİK

  • CRM (Customer Relationship Management) Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • KAM (Key Account Management) Kritik Müşteri Yönetimi

Programın amacı,

Satış veya müşteri temsilcisi konumundaki  ekibin, müşteriyi zorlayan yaklaşımlardan, stratejik ortaklık anlayışına çevrilmesini ve müşterilerdeki etkinliklerini ve verimliliklerini arttırmayı amaçlamaktadır.

Bu amaç doğrultusunda , katılımcıların kilit müşteri yönetimi konularında bilgi ve becerilerinin geliştirerek, kendi sektörlerinde kilit müşteri yönetme stratejisi oluşturmalarını sağlamaktır. Kriz ve benzeri ortamlarda mevcut müşterilerin öneminin belirlenmesi ile birlikte scoring ve raiting değerlendirmeleri için yöntem oluşturmak, u sonuçların ölçümlemelerini yaparak hataların en aza indirilmesini yapılandırmak  da bir amaç olarak dikkate alınmaktadır.

Diğer yandan mevcut müşteri portföyüne yeni katılımları sağlayabilmek, bireysel satış tekniklerini oluşturmak, aynı zamanda benzer iş kolundaki rakip kuruluşların satış stratejilerini de belirleyerek hedef oluşturmak da eğitim içeriğinde yer almaktadır.

Eğitimimizde, teorik bilgilerin yanı sıra, yaşamda oluşan gerçek olayları da rol-play ve çeşitli workshoplar la destekleyerek görsel öğrenme yöntemleri etkin olarak kullanılmaktadır.

KİMLER KATILMALI

Kritik  müşterilerle ilişki kuran tüm satış ve pazarlama ekibi, ve yöneticileri, sıcak satış yapan personel, satış konusunda etkin üst düzey yöneticiler.

PROGRAM AKIŞI:

BAYİ YÖNETİMİNDE ETKİLİ İLETİŞİM

SATIŞ HEDEFLERİNİN BELİRLENMESİ

SATIŞ TEŞVİK SİSTEMİ

KİLİT MÜŞTERİ YÖNETİMİNİN ESASLARI

  • Roller Sorumluluklar
  • Kritik Bilgiler
  • Satın Alma/Satma Noktası

KRİTİK MÜŞTERİ YÖNETİMİ İŞ PLANI

  • İş planı oluşturma
  • SWOT Analizi
  • Hedef Bazlı İş Planı
  • Müşteriye Fırsatlar

KİLİT MÜŞTERİ İLE MÜZAKERE(Müzakere Teknikleri)

  • Talepler Önerileri sıralama
  • Aradaki farkları küçültme
  • Kazan/Kazan

KRİTİK VE ÖNEMLİ MÜŞTERİ YÖNETİMİ

  • En karlı müşterilerinizin kimler olduğunu biliyor musunuz? Neden bu kadar karlılar?
  • Potansiyel müşteriler kimler? Satış gücünüz zamanının büyük bir bölümünü bu müşterilerine mi ayırıyor?
  • Satış yaklaşımınızı ve sunumunuzu sadece müşteri büyüklüğü ve coğrafi dağılıma göre mi değerlendiriyorsunuz?
  • Peki yüksek değerli müşterilerinizin ihtiyaçlarını da göz önüne alıyor musunuz?
  • Satış gücünüzün gerçek satış faaliyetlerine ayırdığı zamanı yükseltmek ve idari işlere ayırdığı zamanı azaltmak için çabalıyor musunuz?
  • Sürekli Swot analizi ve değerlendirme varmı ?

MÜŞTERİ YÖNETİMİ

  • Müşteri yetkilisinin, haftalık satış/ satın alım planının oluşturulması
  • Aylık çalışma planının, müşteri yetkilisine önceden düzenli bildirilmesi ve kullanılması
  • Müşteri ajanda kullanımı
  • Müşteriye ait hizmet bölgelerinin ve satış noktalarının ziyaret edilme yöntemi
  • Rakip müşterilerin ağırlıklı satan satış noktalarının elde edilmesi planları
  • Müşteri ile Periyodik haftalık ve aylık toplantıların gerçekleştirilmesi
  • Müşteri dosyalarını oluşturma
  • Rut organizasyonlarını gerçekleştirme
  • Gerekirse ve talep edilirse müşteri ofisleri ilan panolarının kullanımlarının organizasyonu
  • Alacak yaşlandırma raporlarının değerlendirilmesi
  • Müşteri aylık satış ve hizmet hedeflerinin açıklanması
  • müşteriye yönelik, günlük ve haftalık özel hizmet veya satış raporlarının hazırlanması
  • Pazar payı ve bulunabilirlik raporları
  • Müşteri satış yöneticisi haftalık çalışma raporu
  • Şirket maliyetlerinin, sonuç raporları

MÜŞTERİ YÖNETİMİNDE İLETİŞİM

  • Müşteri yetkilisiyle; tel, faks ve internet üzerinden sürekli ve düzenli iletişim
  • Yönetim mesajlarının, Müşteri yetkilisi ve ilgili personeline iletilmesi
  • Rakiplerle ilgili yeni bilgilerin toplanması ve yönetime acil iletilmesi
  • Kampanya ve promosyon bilgilerinin piyasalara zamanında iletilmesi
  • Farklı, özel ve aciliyeti olan yönetim mesajlarının pazara iletilmesi
  • Satış personeliyle, günlük rut içerisinde iletişim kurulabilmesi
  • Müşteri ve distribütör yetkilisi veya çalışanlarıyla dengeli ve kontrollü iletişim
  • Yeni fikirlerin veya düşüncelerin şirket merkezine iletilmesi
  • Önemli satış noktalarına kutlama ve tebrik mesajlarının gönderilmesi
  • Zamlardan /iskontolardan(Fiyat değişimleri) önce, satış noktalarının özel olarak bilgilendirilmesi
  • Satış noktası yatırımları öncesinde ortak görüşlerin belirlenmesi
  • Müşteri ve distribütör bölgeleri resmi (bürokrasi ile…) yetkilileriyle görüşmeler

SATIŞ YÖNETİMİ

  •  Değişen Müşteri İle Başlayan Satıcılık Devrimi
  • Değişen Müşteri manzarası
  • Yeniden Yapılanma ve Küçülme
  • Büyüyen Sanayi ve Yeni Sanayiler
  • Coğrafi Potansiyellerin Değişimi
  • Daha Bilinçli Müşteriler
  • Tüketicilerin Kalite Talepleri
  • Müşterinin Hızlı Yanıt Talebi
  • Müşterinin Çeşit Talebi
  • Teknik Satıştan “Hizmet” Satışına
  • Müşterinin Didişmeme Garantisi Talebi
  • Daha Sıkı Rekabet, Yeni Satış Yöntemleri
  • Rakiplerin Değişen Sırası
  • Rekabetin Geleneksel Olmayan Biçimlerinin Ortaya Çıkması
  • Daha Sıkı Rekabetin Satış Organizasyonu Üzerinde Etkileri
  • Yeni Görevler ve Yeni Organizasyonlar
  • Teknolojinin Satış Üzerindeki etkisi
  • Daha Yoğun Eğitim
  • Satış Temsilcilerini Ömür Boyu Öğrenci Olmak Üzere Donatmak
  • İnsan Gücünü ve Pazarı Uyumlaştırmak:
  • Müşterideki Değişimleri izlemek
  • Satış Managerleri Üzerindeki Baskılar
  • Satış Sonuçlarını Ölçmenin Karmaşıklığı
  • Satışta “Kalite” Yönetimi
  • Kaliteli İnsan Yönetimi
  • Kaliteyi Düşünmek “İsrafa Karşı Savaşı Vurgulamak
  • Kaliteli Satış Planlaması
  • Satış Managerinin Değişen Görevi

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri



Kritik Müşteri Yönetimi Ve Süreçlerin Düzenlenmesi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
Kritik Müşteri Yönetimi Ve Süreçlerin Düzenlenmesi
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.